|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

לפנק ולהתפנק

ונוס נמצאת בכל מזל כחודש וחצי, ואת הרטרו שלה היא מבצעת אחת לשנה וחצי המזלות שיושעו בעיקר מהנסיגה הינן המזלות הבאים: גדי, סרטן, מאזניים, טלה, דלי, אריה ותאומים
16/01/2022  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

החודש נמצא הכוכב ונוס, האחראי על מערכות יחסים וכספים והנמצא במזל גדי בנסיגה, וישהה שם עד למחצית החודש הבא. נסיגה כזו מתרחשת בממוצע אחת לשנה וחצי.

ונוס הוא הכוכב אותו אנחנו אוהבים לאהוב כיוון שהוא משפיע על מערכות יחסים וכספים. הרגשות שלנו מושפעים מאוד ממהלכי ונוס ולמעשה בכל פעם שאנחנו מוצאים את עצמנו באמצע שמחה כלשהי, הרי שקרוב לוודאי שמעורב כאן הכוכב ונוס. ונוס מלמדת אותנו מהם הצרכים שלנו במערכות היחסים הקרובות אינטימיות שלנו או לחלופין רשמיות, כמו יחסי עבודה.

אותה ונוס גורמת לנו לרצות לפנק, להתפנק, לצאת לבלות וליהנות ממנעמי החיים. דרך נוספת של כוכב זה הוא היכולת של ונוס להראות לנו כיצד אנחנו יכולים להרוויח כספים ומהם הדרכים הנכונות לנו. ונוס נמצאת בכל מזל כחודש וחצי, ואת הרטרו שלה היא מבצעת אחת לשנה וחצי. המזלות שיושפעו בעיקר מהנסיגה הינן המזלות הבאים: גדי, סרטן, מאזניים, טלה, דלי, אריה ותאומים.

כמו תמיד, נסיגה אמורה להראות וללמד את הבעייתיות אותה אנו מעדיפים שלא לראות או יותר נכון לא להתעמת, בגלל הקושי משינוי או בגלל ההכרח לא לוותר עד להגעת הפתרון הרצוי. מאחר שאנו נמצאים בתחילה של תהליך, ייתכן שעם הפנמה ועשייה נכונה, ניתן יהיה למנוע חוסר הבנה בנושא יחסים בין אישיים עוד לפני תחילת הנסיגה, כיוון שנושא השנוי במחלוקת וייכנס אל תוך תאריך הנסיגה יישאר שם עד לסיומה.

הנושאים העלולים להיות שנויים במחלוקת הינם קשיים בזוגיות וזאת מכיוון שהנסיגה מחדדת את הקשיים שבדרך כלל מתעלמים מהם ולמעשה קיים חוסר רצון להתעמת איתם. אם תטפלו בבעיות תצאו מחוזקים יותר בזוגיות, ואם לא - ייתכנו סיכויים לפרדה. מערכות יחסים שיתחילו בזמן זה עשויות להיתקל בקשיים או להסתיים עם סוף הרטרו. בנושאים כלכליים עלולות לפרוץ בעיות חדשות שלא חשבתם עליהם ובמקביל תצטרכו מעוף וערנות מחשבתית כדי להתגבר על הבעיות.

ייתכנו הוצאות כלכליות פתאומיות שלא תכננתם מראש, אך תהיו חייבים להוציא כחלק מתחזוקה של הבית/העסק/הרכב. ייתכן שדווקא בסיום תקופה זו תוכלו לטפל נכון יותר בנושאים כספיים בגלל העובדה שלא תהיה לכם ברירה ומתוך ראייה נכונה ייגרם לכם לחץ שיפעיל אתכם לעשייה, שבהמשכה תהייה מועילה ביותר. מומלץ לכם להיוועץ באיש מקצוע כדי לפעול נכון ולמנוע טעויות אפשריות.

ולסיום, מבחינה מדינית זוהי בדיוק התקופה שבה המשק הכלכלי שנלחם בבעיית הקורונה ייתקל בבעיות משמעותיות ורק בסיום הנסיגה נתחיל להבין כיצד עלינו לפעול.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע

בשבוע הקרוב ימשיך במסעו בבית הכספים שלכם, הכוכב סטורן שמביא איתו הזדמנויות בתחומי חיים שונים, תוך כדי לקיחת אחריות והפעם בעיקר בענייני כספים
▪ ▪ ▪


טלה

זוהי תקופה שבה מומלץ לכם לחזק את מערכות היחסים החברתיות שלכם כיוון שנראה שאתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם תחושה של חוסר וודאות ביכולת שלכם להבליט את כישוריכם ולזכות באהדה מבחינה חברתית. ייתכן שבמשך השבוע תחושו גם בעייפות, כבדות כלשהי ואף מצוקה פיזית. אם תדעו לנוח ולשמור על עצמכם – האיזון יישמר. מומלץ לכם לא להדחיק את הרגשות שלכם.

שור

כוכבים משמעותיים בנסיגה נמצאים השבוע בבית הקריירה שלכם כך שנראה שאתם עסוקים מאוד. תחושו שאתם מקבלים אנרגיות להתחיל או להמשיך בכל תוכנית שכבר מזמן רציתם לעשות. הזמן במקרה הזה פועל לטובתכם, גם במישור החברתי יש לכם יכולת למגנט אליכם את המתאימים ביותר וליהנות מכך. כוכב סטורן שנמצא כבר בבית הקריירה שלכם ידחוף אתכם לכיוונים הנכונים.

תאומים

היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם. קיימת אצלכם כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים. מומלץ לכם בשבוע הקרוב לנסוע ולהעביר את זמנכם בנסיעות למקומות שיתנו לכם תחושה שאתם מתאווררים ולא נשארים במקום אחד. דחו כל מה שחשוב לימים הבאים. מבחינה תקשורתית אתם נוחים לניתוקים ולשינויים על-רקע מקצועי ובגלל שהכוכב שלכם מרקורי בנסיגה.

סרטן

הכוכב פלוטו המביא איתו שינויים משמעותיים ועמוקים נמצא אצלכם בבית השותפויות והזוגיות ולכן אתם חווים שינויים כל כך חשובים שאף החשיבה עליהם מפחידה אתכם. מבלי לשים לב אתם דואגים לשנות את סגנון חייכם והשותפים לכם לחיים נאלצים להסכים עם תוכניותיכם ומטרותיכם. השבוע חשוב שתהיו כמה שיותר במצב של מנוחה ותשמרו על הבריאות שלכם.

אריה

זהו חודש מאוד משמעותי עבורכם כיוון שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת. הרשו לעצמכם להיות כנים כלפי עצמכם והקשיבו למסרים הבאים מתוככם. ייתכן שאתם פועלים תחת לחץ אבל עובדה זו קיימת בגלל שלאחרונה נמנעתם מלהחליט החלטות וניסיתם להגיד לעצמכם שאתם צריכים ללמוד להתפשר עם הקיים – ולכן, זה הזמן בכל זאת, לעמוד על דעתכם.

בתולה

אתם יכולים בשבוע הקרוב להיות מצליחים ומוצלחים מאוד על-רקע מקצועי ולכן, נצלו זאת בדרך חיובית כדי שתוכלו להתקרב לעמיתים לתפקיד מבלי ללחוץ יתר על המידה כדי שכולם יבינו שאתם באים בטוב. נושאי עבודה ימשיכו גם השבוע להיות מאוד פוריים עבורכם ותוכלו לקבל עזרה על-מנת שתוכלו לעמוד בקצב של תוכניותיכם ולשתף בכך גם את הקרובים לכם.

מאזניים

הכוכב נפטון המביא איתו חוסר ודאות נמצא אצלכם בבית הבריאות ולכן ייתכנו מצבים בהם תרגישו חסרי אנרגיה, אך לא תימצא לכך סיבה פיזיולוגית. התשובה תמונה בתת ההכרה שלכם ובנטייה בתקופה הזו לחלות במחלות על-רקע פסיכוסומאטי. זה הזמן להיות יותר בחיק המשפחה ולנסות לא לקחת ללב יותר מדי את מטרותיכם כיוון שנראה שאתם עוסקים בכך שעות רבות עד כדי כך, שאתם עלולים להישאר נטולי אנרגיה.

עקרב

בשבוע הקרוב נראה שאנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. אתם מאוד בולטים ומשאירים רושם חיובי בכל מקום בו אתם נמצאים. נכון שאתם חזקים מאוד וכריזמטיים אך אתם גם יודעים איך להפעיל את קסמיכם האישיים ולהשאיר אוירה נינוחה ורגועה. אנשים בסביבה הקרובה שלכם זקוקים לכם יותר מתמיד כך שנסו לבלות איתם יותר זמן איכות ולהעניק להם מהאנרגיה הטובה שלכם.

קשת

בשבוע הקרוב תאלצו לעסוק בכל מה שקשור לענייני כספים בגלל העובדה שייתכנו אצלכם הוצאות גבוהות שלא תכננתם אותם מראש, אבל אתם חייבים לבצע כדי להמשיך בהתנהלות הרגילה של חייכם. ייתכן שאין לכם אנרגיה להמשיך ולהילחם ולכן אתם צריכים ללמוד לפזר את כוחותיכם בהדרגה על-מנת שלא תישחקו. הימצאו רק בחברת אנשים תומכים ומבינים והתרחקו מאנרגיות שליליות.

גדי

מבחינה כספית אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה אתם נדרשים להפעיל את כל הרעיונות היצירתיים שלכם על-מנת לעבור תקופה זו. יש לכם הזדמנות לעשות כסף וייתכן שחברים קרובים או אף כאלה שמאמינים ביכולות שלכם, יעזרו לכם בכל מה שתבקשו. הרשו לעצמכם לצאת קצת מהשגרה על-מנת לשווק את עצמכם בדרך הטובה ביותר ובדרך זו להביא את רעיונותיכם להכרה ציבורית.

דלי

כוכב התקשורת נמצא במזל שלכם ובנסיגה ויחדד עבורכם בשפע את מה שכבר יש לכם באופן טבעי והיא חשיבה מקורית, יצירתית ומחוץ לקופסא. זה הזמן לפתור בעיות שעד היום לא ידעתם כיצד ובאיזה דרך לפתור אותם. הכוכב מרקורי שאחראי על החשיבה ונמצא כבר במזל שלכם ייתן לכם עוד הזדמנות לשווק את עצמכם ולעשות זאת בדרך הטובה ביותר, על-מנת שגם אחרים יכירו ביכולותיכם.

דגים

אתם נמצאים בתקופה מאוד טובה עבורכם כיוון שכוכב יופיטר שמביא איתו שפע, פוטנציאל והזדמנות נמצא במקום המקושר עם האישיות שלכם וייתכן לכם תחושת נוחות ורווחה במשך כל השנה הקרובה. זה הזמן לפתור בעיות עם אנשים קרובים שנוצרו על-רקע אי-הבנה. נראה שגם הצד השני מוכן להגיע איתכם לפשרה כלשהי, שתוכל לתת לכולכם את האפשרות להניח לעבר.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  16/01/2022   |   עודכן:  16/01/2022
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראש המודיעין הכללי הפלשתיני, הגנרל מאג'ד פרג' פועל בחודשים האחרונים לחזק את מעמדו ברש"פ לקראת ההכרעה בקרב הירושה על תפקיד יו"ר הרש"פ. פרג' פועל בתיאום ביחד עם חוסיין א-שיח', השר לעניינים אזרחיים ברש"פ, השניים מהווים יחדיו את "הציר החזק" בצמרת הרש"פ, שמקורב מאוד ליו"ר הרש"פ מחמוד עבאס ולשני בניו, ושהפך ל"מביא ומוציא" בכל הקשור ליחסים המדיניים, הביטחוניים והכלכליים של הרש"פ עם ישראל, ארה"ב, האיחוד האירופי ומדינות ערב.
הפורום הכלכלי העולמי פרסם בשבוע שעבר דוח מדאיג, שלפיו הסייבר הפך להיות אחד האיומים היותר משמעותיים על העולם, שהוא יצטרך להגביר את ההתמודדות שלו אתם בשנים הקרובות. לדעת מומחי הארגון, ורבים אחרים, איומי הסייבר מורכבים ומתוחכמים יותר מהניסיונות להתמודד אתם.
שבועיים לפני שמנדלבליט צולל לנבכי תהומות השיכחה, הוא עושה ניסיון מטורלל לחסל את הקריירה הפוליטית של נתניהו, כרגיל בגיבוי תקשורתי מסיבי, שהתחיל, איך לא, בהדלפה לבן כספית, מגדולי שונאי נתניהו.
במאמרה "תגדירו מדיניות"1 קוראת פרופ' עקירב לממשלה ולכנסת לפתור את בעייתם של אזרחים להקים משפחה בישראל ("...לתת לזה מענה אחת ולתמיד", כלשונה) ובהמשך שוב כמעשה של קוצר-רוח ואולי גם קוצר ראות, היא נדרשת לשאלה "...אם יש דרך להעניק אזרחות ליותר אנשים ולפסול רק את מי שעלול להיות מוקד סיכון?" דומני שבכך מוחטאת המטרה העיקרית פעמיים. עם כל הכבוד להישגיה של ישראל ב-72 שנות עצמאותה, היא עדיין מדינה בהתהוות, חסרת חוקה, המתנהלת על-פי לקט חוקים וחוקי-יסוד שרמת הקוהרנטיות ביניהם אינה מספקת. דווקא בשנים האחרונות, עם התגברות מעורבותו של בית המשפט בניהול האופרטיבי של המדינה בחסות חוק כבוד האדם וחירותו, החמירה הבעיה מאוד ואצל רבים קיים ספק רב אם חוק כבוד האדם וחירותו אינו טעון תיקון וסיוּג משמעותיים. המשבר החוקתי-משילותי של ארבע השנים האחרונות, מדגים את הדברים על כל צעד ושעל וספק אם דווקא הנושאים בהם דנה הכותבת הם החשובים או הבוערים ביותר לרוב הציבור. לה להלן אציג עמדה אלטרנטיבית לזו שבה נוקטת הכותבת.
16/01/2022  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
לאחרונה אימץ ה-OECD (הארגון לשיתוף פעולה ופיתוח כלכלי) את המלצות המועצה להמשך מאבק בשוחד של פקידי ציבור זרים בעסקות עסקיות בינלאומיות1. ההמלצות אלה כוללות גם הוראות חדשות בנושא שיפור תוכניות ציות למניעת שחיתות, נועדו כדי להבטיח את האפקטיביות של הבקרה הפנימית, האתיקה ותוכניות אכיפה פנימית ואמצעים אחרים למניעה ואיתור שוחד של פקידי ציבור זרים, בין היתר, באמצעות טרזאקציות עסקות בינלאומיות (להלן "שוחד זר") או לארגונים עסקיים ואיגודים מקצועיים הממלאים תפקיד חיוני בסיוע לחברות במאמצים אלו. במאמר זה נציג את עיקר ההמלצות בנושא הציות, המפורטות בנספח 2 להנחיה.
16/01/2022  |  אלון קוחלני  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il