|
הילה אלפרט לקנור [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
בהמשך להשקת סדרת המרקים המצליחה "לאכול בצבעים" מבית קנור, משיקה יוניליוור קמפיין אינטרנט בכיכובה של הבשלנית הידועה הילה אלפרט תחת השם "לאכול בצבעים עם הילה אלפרט".
במסגרת הקמפיין, שנעשה באמצעות חברת האינטראקטיב מקאן דיגיטל, הוקמו באתר קנור 5 מטבחים, כל אחד בצבע אחר (בהתאם לסדרת המרקים) כאשר בכל אחד מהם מציגה הילה אלפרט, באמצעות סרטונים קצרים, מתכונים צבעוניים ממטבחה המיוחד, בהתאם לצבע המטבח. בנוסף, מציע האתר מתכונים כתובים נוספים על-פי הצבעים השונים.
השקת סדרת "לאכול בצבעים" של קנור הינה חלק ממהלך בינלאומי של המותג שמטרתו לעודד את הציבור הצרכנים להכיר ביתרונות של תזונה צבעונית ומגוונת.
בטי קולבק-אהרון, מנהלת תחום המרקים של קנור ביוניליוור: "מהלך האינטרנט מציע לצרכן בבית דרכים פשוטות ומהנות ליישום נושא האכילה בצבעים, באמצעות הצגת אופן ההכנה של מתכונים בצבעים שונים, טעימים ופשוטים להכנה. אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה בין קנור לבין הילה אלפרט יוכיח עצמו ויסייע בהטמעת יתרונותיה של תזונה צבעונית ומגוונת."