הראל חברה לביטוח מרחיבה את היערכותה לטיפול בלקוחותיה הרבים: החברה מקימה אגף חדש לשירות לקוחות, אשר במסגרתו ירוכז הטיפול, הניתן ללקוחות הראל. כדי להמחיש את המחויבות של החברה לשירות ללקוח הוחלט, כי בראש אגף שירות הלקוחות יכהן סמנכ"ל.
בראש האגף החדש תעמוד כוכבית ארנון, 35, בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בכלכלה. כוכבית ארנון שימשה עד כה בתפקיד הממונה על איכות השירות בחברת הביטוח הראל.
בנוסף, הודיע היום מנכ"ל הראל חברה לביטוח, על מינויו של אלון אלירז לסמנכ"ל ולראש אגף ביטוח בריאות בהראל. אלירז, 36, בעל תואר שני במנהל עסקים, שימש עד כה בתפקיד סגן מנהל חטיבת הבריאות בהראל.
מינוי נוסף בחברת הביטוח הראל: רובי מגדל מונה לסמנכ"ל הראל ולמנהל מחוז הצפון של החברה. מגדל 41, בעל תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, שימש עד כה בתפקיד סמנכ"ל הראל גמל. רובי מגדל יחליף את חורחה טבצ'ניק, שביקש לפרוש מתפקידו.
"אנו רואים בשינוי המבנה הארגוני חיזוק נוסף לתפיסה הניהולית, שבה הלקוח עומד במרכז הפעילות העסקית של חברת הביטוח", אומר מנכ"ל הראל ביטוח, מוטי רוזן.