ענקית האינטרנט גוגל וליגת הכדורסל הרשמית של אירופה (Euro league Basketball) משיקות שלושה חפיצים ("גאדג'טים"), אשר יעמדו לרשות אוהדי הספורט ב-iGoogle.
במסגרת שיתוף הפעולה בין השתיים יכולים אוהדי הכדורסל בישראל לעקוב מקרוב אחרי מכבי תל אביב, ישירות מעמוד הבית של iGoogle המותאם להעדפותיהם.
היורוליג, אשר חברות בה 24 נבחרות מ-13 ארצות, נהנית מפופולריות באירופה עם מיליוני אוהדי כדורסל. בעקבות השקת החפיצים יוכלו אוהדי היורוליג לעקוב אחר הנבחרות ישירות מעמוד הבית האישי שלהם. החפיצים של יורוליג ל-iGoogle כוללים מעקב מקוון אחר המשחקים, מידע עדכני על מועדי משחקים ודירוג ומידע בלעדי נוסף. כמו כן, משחק קליעה לסל מקוון מאפשר לאוהדים לנסות לקלוע לסל "במדי הקבוצה" שלהם, ולשפר את מיקומה בדירוג הקבוצות הווירטואלי.
"זו בדיוק המהות של iGoogle - היכולת לראות חומר מקורי ומרגש בעמוד הבית שלך", אמרה ריקי דרורי, מנהלת השיווק של גוגל ישראל. "זוהי דרך מצויינת להתעדכן במגוון נושאים ותחומי עניין, וזו בהחלט דרך נוחה וקלה להתעדכן בחדשות האחרונות מהיורוליג". "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם גוגל, שיאפשר לאוהדים לעקוב אחר משחקי הקבוצה ואף לשחק איתה און-ליין", אמר אלי דריקס, מנכ"ל קבוצת מכבי תל אביב.