פרופסור אהרן ברק, פרופסור רייכמן ואריק זאבי בקמפיין חדש של המרכז הבינתחומי הרצליה
המרכז הבינתחומי הרצליה משיק קמפיין פרסומי חדש תחת הסיסמא: "עיין. ערך. מצוינות". באמצעות הקמפיין מציג המרכז הבינתחומי הרצליה סיפורים אישיים של סטודנטים, בוגרים וחברי סגל נבחרים המייצגים כל אחד בתחומו, מצוינות אישית, ביניהם פרופסור אהרן ברק, חבר הכנסת יואל חסון, והג'ודקא גד זאבי. הקמפיין יעלה בעיתונות הכתובה ובאתרי האינטרנט במשך שבועיים. עלות הקמפיין כחצי מיליון שקלים.
במסגרת הקמפיין באינטרנט, מזמין המרכז הבינתחומי הרצליה את הגולשים לכתוב על המצוינות האישית שלהם. המצוין מבין המועמדים, שייבחר על-ידי ועדה מיוחדת שבראשה עומד פרופ' אמנון רובינשטיין, יקבל מלגת מצוינות ללימודים במרכז הבינתחומי בשנת הלימודים הקרובה.
בין הסטודנטים המשתתפים בקמפיין: ח"כ יואל חסון, מירב בן ארי שהקימה מרכז ספורט אתגרי לנוער במצבי סיכון; בתחום המנהיגות - הג'ודוקא אריק זאבי, השייטת ורד בוסקילה והכדורסלן לשעבר יואב ספר בתחום המצוינות בספורט; ישי גרין, שהקים חברת סטארט-אפ במהלך הלימודים ומכר אותה ב-20 מיליון דולר בתחום היזמות העסקית.
הקמפיין מציג כמה מחברי הסגל הבכיר במרכז הבינתחומי הכותבים "מהי מצוינות עבורם". עליהם נמנים פרופ' אוריאל רייכמן, פרופ' אהרן ברק, פרופ' אמנון רובינשטיין, פרופ' אמיר ברנע, פרופ' רפי מלניק, ד"ר ורדה ליברמן, פרופ' מריו מיקולינסר, פרופ' אלכס מינץ, ד"ר ענת ברמלר-בר, פרופ' שמעון שוקן, פרופ' גדי טאובנפלד ופרופ' נעם למשלטריך-לטר.
קרדיטים לקמפיין: משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, מנהל קריאטיב-חנן כהן, ארט- אסף בצלאל, קופי- ניר גרנות ורז מסינג, תקציבאי- אסף חלפון, פלנר- אסף הוכמן, סופרווייזר- מירב גיל.