|
אלון לוי נחום [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
אלון לוי נחום התמנה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של חברת MONDAY, וייכנס לתפקידו תוך מספר ימים.
לוי נחום, בן 42, כיהן בתפקידו האחרון במשך שלוש וחצי שנים כמנהל הטריידמרקטינג של תשלובת החלב בתנובה. בין המהלכים הבולטים אותם הוביל: פיתוח תורת "מבצעים משולבים" למבצעי מכירות ושיווק משולבים ע"י סינכרון מבצעי פנים וחוץ באופן מתוחכם, איחוד מערך הקד"מ של תנובה עם מחלקת הטרייד חיזוק נראות תנובה בשוק הנוחות ופיתוח טכניקות מחקר מתקדמות. קודם לכניסתו לתנובה עבד בחברה למיתוג וטיפל במותג DUREX של פרומדיקו וכן בסופרפוש כמנהל אסטרטגיה. אלון לוי נחום מחזיק בתואר שני במינהל עסקים ותואר ראשון במדעי המדינה.
Monday
מותג בינלאומי חדש, בקטגוריית מעדני הבריאות. Well-being treats. חברת Monday פעילה בענף מוצרי המזון מתחילת שנת 2006, בשיווק ופיתוח מוצרי איכות מובילים והתאמתם לצרכן המקומי. החברה מייבאת ארצה 6 סוגי דגנים של Monday. אריזות הדגנים של חברת Monday עשויות כולן מנייר ממוחזר.