חברת הדיה מעלה קמפיין בנקודות המכירה עבור פרוקטר אנד גמבל לרגל חגיגת "60 שנה של הצבעים האהובים בישראל" בהשקעה של 100,000 שקלים.
הקמפיין יעלה ברשת סופר פארם במהלך חודש אוגוסט בפריסה ארצית ויכלול מגוון אמצעי נראות, כגון: שילוט מדף, מדבקות רצפה, שילוט אורכי, כיסי עלונים ועוד. במסגרת הפעילויות אחראית הדיה לקריאייטיב וליישום בשטח של כל האלמנטים בהלימה ליעדי המכירות כפי שהוגדרו על-ידי פרוקטר אנד גמבל.
הדיה אחראית על 85% מכלל הקמפיינים בישראל המהווים מעל 1,000 קמפיינים בשנה ובבעלותה מערך זיכיונות למכירת שטחי הפרסום וניהול המדיה ברשתות השיווק, המזון, הפארם, הדלק, הבנקים, והאופנה המובילות בישראל. חברת הדיה הוקמה על-ידי עופר גל לפני 20 שנה וכיום יש לה שתי חברות בת: "HEDRIA" - פרסום בתחנות רכבת וחברת "ADVENTURE" - פתרונות תלת-מימד ותנועה בארגזי פרסום.