|
פרידה ראובני [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
רשת האופנה לנשים BONITA, בין 5 הרשתות המובילות לאופנה מעוצבת לנשים בישראל, בחרה במשרד הפרסום אליקים-הרמן & נהרדעא כמשרד פרסום. במהלך שתי העונות האחרונות טופלה בוניטה על-ידי משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, אשר היה אחראי על קמפיין אותו הובילה הפרזנטורית ימית סול, שכלל גם פרסומת בטלוויזיה בקיץ החולף, כאשר לפני ההתקשרות עם ברוקנר-נטע-יער, ומאז הקמת הרשת בשנת 1989, החברה טיפלה בנושא הפרסום באופן עצמאי.
פרידה ראובני, מנכ"ל ובעלים רשת בוניטה מוסרת: "שיקולים רבים הנחו אותנו בבחירת משרד הפרסום החדש, כאשר להבדיל מחברות אחרות ביקשנו לקבל 'משרד קטן עם אנשים גדולים', משרד אשר יעניק לנו את מלוא תשומת הלב הפרסומית האפשרית תוך הפגנת יכולות פרסומיות של משרד גדול".
רשת BONITA נמנית על חמש חברות האופנה המובילות בישראל בתחום קו האופנה הצעיר. רשת BONITA הוקמה ב-1989 כרשת סיטונאית ונתנה מענה ל-400 נקודות מכירה. בעקבות שינויים בשוק קימעונאות האופנה החליטה החברה ב-1998 על שינוי אסטרטגיה והפכה מרשת סיטונאית לרשת קמעונאית, והקימה את רשת החנויות BONITA.
הרשת מונה 30 חנויות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים. הרשת כולה בבעלות פרטית, כאשר תפיסת הרשת הינה תפיסה של רשת בוטיקים של מעצבת, פרידה ראובני עם כתב ואמירה אישיים.הרשת מייצרת מידי עונה אוספים קטנים המתחלפים ומתחדשים מידי שבועיים בסניפי הרשת. הקולקציות הן "כחול-לבן",מיוצרות בישראל,תוך הענקת אינטרפטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.