חברת אידאה, העוסקת במיתוג ועיצוב קמעונאי, משיקה כלי חדשני לרשתות קמעונאיות - אבחון קמעונאי. הכלי החדשני מאפשר למפות היבטים שונים של המרחב הקמעונאי כאשר בגמר התהליך יקבל הלקוח תמונת מצב קמעונאית עדכנית על-פי שלושת הפרמטרים של האבחון: המרחב הקמעונאי, המותג הקמעונאי והקונה.
התהליך הינו פשוט ומהיר וכולל מיפוי, הגדרת הפערים בין המצב המצוי לרצוי והמלצות לטיפול. על בסיס האבחון יכולה הרשת לנצל באופן אופטימאלי את הקיים ולמקד את פעולותיה להשגת אפקטיביות מקסימלית לתוצאות במרחב הקמעונאי.
הכלי החדשני של חברת אידאה מבוסס על אבחון וניתוח הכוללים שימוש במודלים קמעונאיים מתקדמים וניתוח השוק בהיבטים של המרחב הקמעונאי.
האבחון מיועד לרשתות קמעונאיות קטנות ובינוניות המעוניינות למקסם את פעולותיהן אל מול התחרות וליצור מרחב קמעונאי עדכני ואפקטיבי, האבחון נוגע בתחומים כגון: ניצול שטחי תצוגה ומכירה, מסחור חזותי, חווית קניה והתכנים והמסרים המועברים לקונה.
אמיר הנגבי, מנכ"ל אידאה ובעלים אידאה: "במיוחד לאור התקופה הקשה שמאפיינת את השוק הקמעונאי בארץ, מצאנו לנכון להציע כלי יישומי מהיר ואפקטיבי שבעזרתו תוכל הרשת להגיב לשינוי במצב השוק והתחרות ולממש את הפוטנציאל הקיים בה".
אודות חברת idea
חברת idea, בבעלות אמיר הנגבי, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום המיתוג, האסטרטגיה והעיצוב הקמעונאי ומתמחה מיתוג קמעונאי, אסטרטגיה, פתרונות מסחור חזותיים, עזרים שיווקים מתקדמים והטמעתם במרחב הקמעונאי.
אידאה הוקמה בשנת 1998, מעסיקה כ-30 עובדים, ומציעה פתרונות אסטרטגיים ועיצוב קריאטיבי של מרחבים קמעונאיים לתאגידים, חברות ישראליות ובינלאומיות, רשתות, חנויות ונקודות מכירה. החברה זכתה בשנים האחרונות בפרסי עיצוב בתחרויות בארץ ובעולם. בין לקוחותיה: שטראוס גרופ, קבוצת בזק, דואר ישראל, סידס ועוד. אתר חברת אידאה:
www.ideaa.co.il.