|   15:07:40
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

בגידת כתבי ופרשני החצר

נחום ברנע, אמנון אברמוביץ', בן כספית ואודי סגל, הם רק חלק מהעיתונאים שבוגדים בימים אלה בציבור הם גויסו לטשטש את השחיתות והרשלנות המיוחסות לראש הממשלה, אהוד אולמרט להשגת המטרה הם מנסים לפגוע במבקר המדינה
10/03/2007  |   יואב יצחק   |   מאמרים   |   פרשת אולמרט   |   תגובות
אולמרט. הספין הצליח, הציבור נפגע

לינדנשטראוס. פועל לחשיפת האמת

מהלך מוצלח היה הפעם לראש הממשלה, אהוד אולמרט. הוא הצליח לבצע ספין מוצלח, שהדיו הגיעו אפילו לבית המשפט העליון. כל כך הצליח לו, לאולמרט, לכאורה... עד שפרשני/כתבי חצרו העזו שוב להרים-ראש, ולפרסם שוב ושוב מידע מגמתי ודמגוגי - הכל כדי להשיג את מטרתם המשותפת: לפגוע במבקר המדינה. השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, העז לעשות את מלאכתו, והורה על שורה של בדיקות בפרשות, חלקן פליליות לכאורה, שבמרכזן אהוד אולמרט, כחשוד. אותם עיתונאים-בוגדים אולי מתקשים להבין: את מחיר הספינים - שמנעו הפעם דיון מעמיק ותכליתי בליקויים שהתגלו בעורף - עלולים כולנו לשלם. תרגילי ההונאה של אולמרט הם שיחייבו בעתיד הקמת ועדת חקירה, בשאלה: מי האחראי לכך, שגם אחרי שהתגלו הליקויים, נמנע דיון ציבורי, ומי האחראי לכך שהממשלה, בראשות אולמרט, לא ביצעה את מלאכתה, ולא התגייסה במהירות הראויה להכין את העורף למערכה הבאה, אם תיכפה על ישראל.

ברשימה זו נצביע על בגידת העיתונאים - אותם פרשני וכתבי חצר, המנסים להרוס את מוסד מבקר המדינה, וגורמים נוספים, הפועלים לחשיפת השחיתות והרשלנות של אולמרט. נראה כיצד מלהטטים אותם עיתונאים, במילה הכתובה, וכיצד הם מרמים ומטעים, פשוטו כמשמעו, את ציבור הקוראים, הכל במטרה להציל את אולמרט. מי יודע: אולי ישמש חומר זה את ועדת החקירה הבאה, זו שתקום אחרי ועדת וינוגרד - לאחר המפלה הבאה שתבוא חלילה על ישראל, בגלל בגידת אותם עיתונאים - שתידרש לחקור גם את הבגידה הגדולה של העיתונאים: בגידתם בציבור, בגידתם באמת ובגידתם בחובתם לעשות את מלאכתם.

מדהים ואף מאכזב להיווכח כל פעם מחדש, כיצד אותם עיתונאים זונחים, משיקולים צרים, אינטרסים חשובים יותר. למשל: הנזק הבלתי הפיך העלול להיגרם לבטחון המדינה. דוגמה אחת, מני רבות: בשל רשלנות הממשלה ופיקוד העורף התקשה בית החולים רמב"ם לתפקד בעת המלחמה. בית החולים לא היה ממוגן. יותר מכך: בערוץ 1 נחשף ["יומן", 09.03.07], כי למרות שחלפו שבעה חודשים מהמלחמה, בית החולים טרם מוגן כיאות. אולמרט יודע מכך, שר הביטחון עודכן ושר הבריאות זועק, אך הממשלה, בראשות אולמרט, אינה מבצעת את מלאכתה והיא ממשיכה בפועל להפקיר את תושבי הצפון. מנהל בית החולים (המרכזי באזור הצפון) שהתראיין לכתבה הלין, כי הממשלה שולחת אותו לחפש תרומות כדי לממן את מיגון בית החולים במקום למצוא במהירות את הכספים הדרושים ולבצע את העבודות הנחוצות (מנהל רשות המיסים, יוסי בכר, אמר כי בקופת המדינה מצויים 12 מיליארד ש"ח עודפי כספים שנגבו בשנת 2006...).

אך אין רע בלי טוב. הנה כי כן, ראו כמה טוב לדעת שהציבור הרחב מתחיל להבין מה קורה כאן. לראיה: למרות הררי הזבל שניסו למכור אותם עיתונאים-בוגדים, הציבור לא קונה את מרכולתם. סקר של מכון דחף-מינה צמח מגלה: אולמרט מקבל רק 2% תמיכה ונחשב הכי-פחות אמין; בוויכוח מי צודק - המבקר או אולמרט, משיבים 54% שהמבקר צודק, ואילו אולמרט מקבל רק 10% (34% השיבו - "לא יודע" [את זאת נכון לזקוף לחובת הפרסומים המגמתיים מצד כמה כלי תקשורת, שבילבלו את הציבור, י.י.]. לשאלה האם צודק אולמרט כשהוא טוען שהוא נרדף, משיבים 73% שאולמרט אינו צודק, ורק 15% משיבים שהוא צודק. הנה כי כן: הציבור דוחה את הגיגיהם של אותם עיתונאים-בוגדים.
תגובת מזוז בעתירת פיקוד העורף נ' המבקר המדינה

הבגידה של נחום ברנע
ברנע. בוגד בקוראיו

ברנע נחשב לאחד מבכירי העיתונאים בישראל בכלל ובעיתון ידיעות אחרונות בפרט. ברנע, הנחשב לאחד מידידיו של אולמרט, מנצל לרעה את מעמדו. הוא מפרסם שוב ושוב שקרים, ומטעה את קוראי ידיעות כאשר הוא מפרסם אמירות חסרות אחריות כלפי לינדנשטראוס. הנה שתי דוגמאות:

  • במאמר בידיעות אחרונות מיום 05.03.07 - "... תאוות הפרסום העבירה את המבקר על דעתו"; "... יש כאן מבקר שנשבע לקשור לחגורתו גולגולת של ראש ממשלה. בהתנהגותו אין, או לפחות לא היה, שום דבר אישי; רק התמכרות חסרת בושה לכותרות". וברנע מביע באותו מאמר תמיהה: "איך יכול ראש ממשלה לתפקד תחת הפגזה יום-יומית כזאת. יום אחד הדירות. יום שני הרשות עסקים קטנים. יום שלישי הפרוטקציות במרכז הליכוד. יום רביעי מחדלי העורף".

ברנע נמנע מלהציג את השאלה המתחייבת, שהיא-היא החשובה: כיצד ראש ממשלה כל כך מושחת ורשלן אינו מסולק, ולאלתר, מתפקידו.

  • במאמר בידיעות אחרונות מיום 09.03.07 – ברנע מטיל דופי במבקר ומציג אותו כאיש שאינו יודע מה מתרחש סביבו. ועל מה? על כך שהמבקר לא ידע שאולמרט, צדיק שכמותו, "העביר לו את תגובותיו לדוח שהכין על מינויים במרכז ההשקעות".

ברנע נמנע, ולא במקרה, מכתיבת האמת: ראשית – אין מדובר בדוח על מינויים, אלא בטיוטת דוח על חשד לשחיתות נוספת מצד אולמרט, כאשר סייע ללקוחות שותפו לשעבר וידידו ופרקליטו האישי, עו"ד אורי מסר, לקבל, שלא כדין, מענקים והטבות בהקף של עשרות מיליוני ש"ח ממרכז ההשקעות; שנית – מה שעומד על הפרק אינו יום לפני או אחרי, אלא העובדה שאולמרט נמנע, במשך ארבעה חודשים, ממתן תשובות בפרשה זו וניסה להרוויח עוד ועוד זמן. רק לאחר שהמבקר התריע על כך בתקשורת, ורק לאחר שנקבע דיון בוועדה לענייני ביקורת המדינה, רק אז הגיש אולמרט את תשובותיו, וזאת עשה יום לפני הדיון בוועדה, וכדי להקדים תרופה למכה. היטיב לדווח על-כך מרדכי גילת, בעיתון ידיעות אחרונות (04.03.07), כאשר כתב על אולמרט: "ניתנה לו ארכה אחת, ניתנה לו ארכה שנייה, ניתנה לו ארכה שלישית, אבל תשובות והסברים – אין. כבוד ראש הממשלה לא טרח לציית להוראות החוק". דברי גילת נכונים [הפעם, י.י.]. האמת פשוטה בתכלית: אולמרט מנסה למשוך זמן, במטרה לדחות את הקץ. וכדי להרוויח זמן, הוא צריך עיתונאים מסוגו של ברנע שיטשטשו את העובדות. ולעזאזל האמת והאינטרס הציבורי.

הבגידה של אברמוביץ'
אברמוביץ'. בוגד בקוראיו ובצופיו

אברמוביץ' פועל באחרונה בשתי חזיתות, כדי לשרת את אדונו החדש: ערוץ 2 ועיתון גלובס. בשני כלי תקשורת אלה הוא מנסה להציג את המבקר באור מגוחך, משל מדובר באדם בלתי ראוי, שכל מטרתו היא להפיל את אולמרט. העובדה שאולמרט נגוע בפרשות שחיתות רבות, ובראשן פרשת השוחד בהקף של מאות אלפי דולרים שקיבל בפרויקט כרמיה בירושלים, אינה מזיזה כנראה לאברמוביץ'.

האתרוגן הידוע שידרג את שירותיו. את ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, הוא שירת במובן זה שנמנע, בתקופה שקדמה להינתקות, מפרסום שחיתות שיוחסה לשרון; לאולמרט הוא מספק שירות כפול: גם בכך שהוא נמנע, ביודעין, מפרסום מעשי השחיתות המיוחסים לאולמרט; וגם כאשר הוא מנסה לפגוע בחושפי השחיתות של אולמרט, ובהם במבקר המדינה.

דוגמית קטנה: במאמר שפרסם (גלובס, 08.03.07), כתב אברמוביץ', בין השאר, על תגובת היועמ"ש לבג"צ: "השבוע נפל דבר: היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, סירב להגן על מבקר המדינה בבג"צ. יותר מזה, היועץ המשפטי הגיש לבג"צ מסמך רשמי, שבו הוא מייחס למבקר המדינה חריגה מסמכות, פעילות שלא כדין ופעולה בניגוד לחוק!... מיותר לומר, שבמדינה מתוקנת, בעלת ממשלה משוחררת ותכליתית ופרלמנט סדור וענייני, היה מבקר המדינה מתבקש לסיים את תפקידו עוד באותו בוקר...".

דבריו של אברמוביץ' כוזבים הם. שהרי מזוז לא קבע את מה שמייחס לו אברמוביץ'. את זאת ניתן לקרוא היטב בתשובתו של מזוז לבג"צ (ראו המצ"ב). מזוז טען, כי יו"ר הוועדה לענייני ביקורת המדינה, ח"כ זבולון אורלב, הוא שחרג מסמכותו, כאשר הזמין את מבקר המדינה לדיון בממצאים ובמסקנות שהתגלו בבדיקת מבקר המדינה - בעניין העורף. מזוז ביטא את עמדתו, לפיה המבקר מנוע מלהציג בפני הוועדה את ממצאיו ואת מסקנותיו – אלא רק את הפעולות שביצע, במהלך הביקורת, אך בשום מקום לא קבע מזוז, כעמדה משפטית, שהמבקר עבר בפועל על החוק. אברמוביץ', שמתאמץ כל כך לגונן על אולמרט, אינו מבין, אולי, כי הוא עצמו מבצע עבירה פלילית כאשר הוא מוסר דיווח כוזב על מהלכים המתבצעים בבית המשפט.

הבגידה של בן כספית

בן כספית משרת כבר זמן רב את אולמרט, עוד מהתקופה שזה האחרון כיהן כמ"מ ראש הממשלה. בן כספית נמנה עם אלה שניצלו לרעה את מעמדתם בתקשורת כדי לקדם את מועמדות אולמרט לראשות הממשלה. בן כספית, ועיתונאים נוספים, בהם אמנון דנקנר, נחום ברנע, שמעון שיפר, אמנון אברמוביץ', איילה חסון ועוד כמה חסרי אחריות (ציבורית) שכמותם, נמנעו מפרסום המידע על מעשיו של אולמרט; ובמקביל עודדו את ציבור הבוחרים להצביע בעד קדימה. על-חשבון מפלגות אחרות (והציבור), כמובן.

מאז הבחירות חלפה כמעט שנה. מעמדם של קדימה בכלל, ואולמרט בפרט, ידוע ברבים. אך מי שסבר שעיתונאי כמו בן כספית יחדל ממעשיו, שגה. הוא ממשיך לפרסם עוד ועוד שקרים, ואינו בוחל גם עתה בפרסומים מגמתיים, המייחסים למבקר המדינה, לינדנשטראוס, מחלת נפש. לא פחות. במדינה מתוקנת היה עיתונאי כמותו מועמד לדין על העלבת עובד ציבור, או לפחות היה מגורש מהעיתון. אלא שבמקומותינו, כאשר עורך מעריב, אמנון דנקנר, נוהג הוא עצמו בדרך דומה, ומשתמש באותה שפה נגד המבקר עצמו, וגם נגד מי שחשף את מעשיו של אולמרט (כותב שורות אלה...), אין פלא, אפוא, שפרשן החצר ממשיך לבגוד בקוראים ולפגוע בעיתון. למרות זאת, נמרודי ממשיך לשלם את שכרו של בן כספית, במקום שזו תשולם על-ידי לשכת ראש הממשלה. בהזדמנות זו כדאי להזכיר, כי לבן כספית עבר עשיר של פרסומים בלתי אחראיים. זכור לרע במיוחד "הסקופ" שפרסם במעריב על השופט תאודור אור, שלו ייחס, שומו שמים, מתן פסק דין מגמתי תמורת שוחד מיני. לא פחות. מיותר כמעט לציין: בן כספית מעולם לא התנצל על כך. ובעצם לשם מה צריך זאת? אחרי הכל, מה שווה התנצלות של "עיתונאי" הבוגד בקוראיו.

במוסף שבת (יום שישי, 09.03.07) מספר בן כספית, שוב - באופן מגמתי וחד-צדדי, את סיפור פרשת העטים אותה חשפנו ב-Nfc. לדבריו, כפי שאלה מובאים לטענתו מפיו של אולמרט, "כשהתפוצצה פרשת העטים הנובעים, ואתר אינטרנט פרסם שאולמרט קיבל עטים במתנה בשווי מאות אלפי דולרים, ומבקר המדינה מיהר 'לבדוק', והארץ מלאה רחש על עטי השחיתות של ראש הממשלה, שלף אולמרט את המסמכים". בן כספית מספר, כי באותה תקופה ביקש אולמרט לבדוק כמה שווים אותם עטים – לדבריו מדובר במעט יותר מ-400 עטים, ולכן שלח אותם לבדיקה בחו"ל. לפי הערכת השווי, עליה הוא מדווח עכשיו, הוערך שווי העטים בכ-69 אלף דולר, פחות מ-200 דולר לעט, בממוצע. 'אלה עטים שאספתי במשך 30 שנה', אמר אולמרט, 'את רובם הגדול קניתי, ובסוף, זה הכסף הגדול שמחכה לי".

בן כספית מציג פרשה זו, באופן התמים שלעיל, כמשל לשחיתויות המיוחסות לאולמרט. אך לא כך הם פני הדברים:

  • ראשית - כמה שווים העטים של אולמרט, לא זה הסיפור. עיננו אינה צרה ברכוש שצובר אדם, גם אם הוא איש ציבור;

  • שנית - החשיפה שלנו נוגעת לעטי יוקרה שקיבל אולמרט בהיותו איש ציבור, כמתנה, מאילי הון, כאשר אלה ביקשו ממנו תמורה על-חשבון המדינה;

  • שלישית, וזה העיקר – הצבענו על מנהגו של אולמרט: לקבל מתנות, תוך התנהלות מושחתת של "יד רוחצת יד", וקבלת שוחד מאילי הון. הצגנו כדוגמה את העובדה שקיבל ב-2005 עט יוקרתי בשווי 1,750 דולר, מאיל ההון אלכסנדר טסלר. חשפנו כי אולמרט פעל למען טסלר במינהל מקרקעי ישראל – כדי שהמינהל יותיר ברשות טסלר קרקעות שקיבל, בלא מכרז, באזור בבאר אורה. המשטרה, שהתבקשה על-ידי היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, לבדוק עניין זה, לא טרחה אפילו לפנות אלי כדי לקבל את המידע הנחוץ ומסמכים חשובים בנושא זה. לכן אין פלא כי הוחלט לגנוז את תיק החקירה.

נזכור נא, כי בשל חשד פעוט בהרבה נחקרו בנימין ושרה נתניהו. המשטרה חקרה לפני כעשר שנים חשד, לפיו שרה נתניהו קיבלה סיכה מאשת העסקים חנה גרטלר (בתו של היהלומן, משה שניצר). ראש היחידה לחקירות הונאה, אז תנ"צ מרי גולן, חשדה שמדובר בסיכה ששובצו בה יהלומים. בחקירה הוכח, כי מדובר בסיכה של מפעל התרומות וראיטי, ששוויה כמה שקלים, לכל היותר...

הנה כי כן: את נתניהו חקרו על כל שטות. ואילו כאשר מדובר באולמרט, לא מקפידים חוקרי המשטרה לעשות את המינימום ההכרחי: לפנות לחושף הפרשה, כדי שאולי יאות להציג בפניהם את המידע הרלוונטי. לכן אין אולי פלא, שעיתונאי כמו בן כספית מרשה לעצמו לפרסם כזבים ולבגוד בקוראי העיתון השני בגודלו במדינה.

הבגידה של אודי סגל
[צילום: ערוץ 2]

אודי סגל, המשמש כעיתונאי מדיני בערוץ 2, אינו נמנה, כביכול, עם מקורביו של אולמרט. יחד עם זאת, מדיווחיו ניתן ללמוד, כי גם הוא גוייס לעזרת האיש המושחת. כך פעל ערב הבחירות, כאשר הכין לשידור בערוץ 2 פרופיל אישי על אולמרט. כששודר אותו פרופיל התברר, כי אמירות חיוביות הובלטו, ואילו ביקורת קשה כלפי אולמרט מצד כמה גורמים, שהוכנה והוקלטה קודם לכן, הוצנעה, וחלק ממנה אף צונזר.

עכשיו ממשיך אודי במנהג החדש-ישן. השבוע הוא גוייס על-ידי לשכת אולמרט, כדי לתת תהודה לביקורתו של עו"ד מרדכי בס נגד מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס. בס כיהן בעבר בתפקיד מנכ"ל, וקודם לכן בתפקיד היועץ המשפטי במשרד מבקר המדינה.

ביקורתו של עו"ד בס היתה יכולה להישמע לגיטימית, וגם ראויה היא לשידור, לו היה אודי סגל מקפיד לספר לצופים באילו נסיבות נאלץ עו"ד בס לעזוב את תפקידו במשרד מבקר המדינה, ובמיוחד מה מעשיו בימים אלה. או אז היה צריך לגלות לצופי הערוץ:

  • עו"ד בס נאלץ לפרוש מתפקידו, לפי דרישת המבקר לינדנשטראוס, לאחר שיצר יחסי עבודה רעועים ותמוהים עם בכירים אחרים במשרד המבקר. עו"ד בס היה מינוי אישי של המבקר דאז, אליעזר גולדברג. עם כניסת לינדנשטראוס לתפקיד, הוא נאלץ לגייס שופט (בדימ.) כדי שיסייע בגישור ובפישור בין עו"ד בס לבכירים האחרים. ללא הועיל;

  • עו"ד בס מספק שירותי ייעוץ לעו"ד אורי מסר, בפרשת מרכז ההשקעות הנבדקת במשרד מבקר המדינה. מיותר כמעט לציין, כי ייעוץ זה משרת גם את אולמרט, שהרי באותה פרשה מייחס לו המבקר מתן טובות הנאה ללקוחותיו של עו"ד מסר. על-חשבון המדינה כמובן. עו"ד מסר מצוי אפוא בחזית אחת עם אולמרט-מסר, והוא אף מקבל בשביל זה שכר טירחה;

  • עו"ד בס פועל כפי שהוא פועל, למרות החוק המחייב תקופת צינון ראויה. עו"ד בס פרש לפני כשנה. העובדה שהוא אץ-רץ לייעץ לעו"ד מסר, ודרכו לאולמרט למעשה, למרות שהבדיקות נגד אולמרט לפחות בפרשת הרשות לעסקים קטנים החלה במשרד מבקר המדינה עוד בתקופה שהוא, עו"ד בס, כיהן בתפקיד מנכ"ל משרד מבקר המדינה, ראויה לבדיקה על-ידי היועץ המשפטי לממשלה.

היכן איילה חסון?

לרשימה זו, כאמור, ניתן להוסיף לפחות כמה עיתונאים, ובראשם את איילה חסון. זו איבדה מזמן את הבושה, ובכל יום שהיא עדיין בתפקידה ככתבת מדינית... היא מביישת את המקצוע ומוסיפה עוד ועוד חטאים על בגידתה בציבור הרחב ובמיוחד באותם צופים המשלמים אגרה.

לו קולי היה נשמע הייתי מעלה הצעת ייעול: למנות את חסון במקום שולה זקן, שהושעתה מתפקידה. כך ניתן לחסוך משכורת ברשות השידור, הנתונה בקשיים, וגם לתת לחסון תפקיד מתאים יותר, שבלאו-הכי היא מבצעת כיום ככתבת החצר של אולמרט.

תאריך:  10/03/2007   |   עודכן:  10/03/2007
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בגידת כתבי ופרשני החצר
תגובות  [ 157 ] מוצגות   [ 153 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ZU
10/03/07 14:56
2
אברום
10/03/07 15:00
3
Aaron
10/03/07 15:00
 
To Dear Aharon
10/03/07 16:01
 
bebdor
10/03/07 18:55
4
עם ישראל
10/03/07 15:06
5
טוהורת המידות
10/03/07 15:14
6
אשכנזי
10/03/07 15:30
 
טוהרת המידות
10/03/07 16:04
 
לבנבן
10/03/07 18:40
 
עוד שחרחר
10/03/07 20:24
7
יותם
10/03/07 15:41
8
ברברה
10/03/07 15:42
9
הניה
10/03/07 15:51
10
שושפרי
10/03/07 15:52
11
מביט מהצד
10/03/07 15:53
 
פטריוט ישראלי
10/03/07 18:49
12
אותלייה
10/03/07 16:05
 
אליאל
10/03/07 16:23
 
אותלייה
10/03/07 17:26
 
עודד ב
10/03/07 16:45
 
אותלייה חושפת את הרמייה
10/03/07 17:20
 
לא סובל צבועים
10/03/07 20:37
13
רשימה נהדרת וחשובה!
10/03/07 16:06
14
לייבוביץ'
10/03/07 16:10
 
Aaron
10/03/07 18:56
15
ירמיהו
10/03/07 16:13
16
ה.רעננה
10/03/07 16:13
17
דרוש ניתוח משלים מר יואב יצחק
10/03/07 16:18
18
ט.ג.מ.
10/03/07 16:21
 
ג. אביבי
10/03/07 18:11
 
ט.ג.מ.
10/03/07 19:49
 
א מ רול
10/03/07 22:27
 
פנחס
11/03/07 03:13
19
מיכל
10/03/07 16:29
20
עוז
10/03/07 16:33
 
כספי
10/03/07 20:43
21
אותלייה בזה לרמאים האמיתיים
10/03/07 16:42
22
גרישקה
10/03/07 16:47
 
מיכל
10/03/07 19:19
 
גרישקה
10/03/07 21:36
 
א מ רול
11/03/07 04:35
23
רמזי
10/03/07 16:48
24
אייל.ב
10/03/07 17:01
 
שושיה
10/03/07 17:53
25
חץ
10/03/07 17:02
 
שושי
10/03/07 17:46
 
ידיד של יגאל
10/03/07 18:24
 
חץ
11/03/07 09:16
26
העניין יותר עמוק ויסודי
10/03/07 17:05
27
אבא של חייל
10/03/07 17:10
28
HOW CAN WE FELL SO MUCH TO CHOOSE THE WORTH
10/03/07 17:15
29
אזרח מותש
10/03/07 17:20
30
שפר
10/03/07 17:21
31
אבישי מתיה
10/03/07 17:31
32
עודד ב
10/03/07 17:53
33
דודייי
10/03/07 17:55
34
פטריוט ישראלי
10/03/07 17:55
35
ירושלמי.
10/03/07 17:56
36
מומו
10/03/07 18:09
37
היה משיג יותר בלי כל המהומה המיותרת
10/03/07 18:22
 
אבגד..ז
10/03/07 20:01
38
1אמנון
10/03/07 18:30
39
דודו123
10/03/07 18:33
40
ציקו
10/03/07 18:33
 
קלמן
10/03/07 19:54
41
תקשורת עוינת
10/03/07 18:38
42
פרס ישראל לעתונאות, עוד יגיע.
10/03/07 18:43
43
אריאק
10/03/07 19:02
44
איך אפשר לעבוד ככה?
10/03/07 19:05
45
בתקשורת ממלכתית
10/03/07 19:05
 
שושיה
10/03/07 21:10
46
אלון ה
10/03/07 19:06
47
אנונימי הגדול
10/03/07 19:15
 
א מ רול
10/03/07 22:40
 
הוא המבקר האפקטיבי ביותר
11/03/07 09:05
48
mik
10/03/07 19:15
49
zolen
10/03/07 19:23
50
mik
10/03/07 19:36
51
תושב חלם
10/03/07 19:38
52
משה מ-ב"ש.
10/03/07 19:55
53
קוראים וקוראות
10/03/07 19:58
54
buldog
10/03/07 20:03
55
אליאלי
10/03/07 20:12
56
רביב
10/03/07 20:24
57
אליעזר בוכני
10/03/07 20:39
58
איש קטן, לא חכם גדול וגם לא טיפש קטן
10/03/07 20:45
59
bell
10/03/07 20:47
60
אליעזר בוכני
10/03/07 20:49
61
כל הכבוד ליואב יצחק
10/03/07 21:00
62
א מ רול
10/03/07 21:17
63
American
10/03/07 21:18
64
קרלוס
10/03/07 21:18
65
חולה תקשורת
10/03/07 21:28
 
א מ רול
10/03/07 22:10
66
hezi1
10/03/07 21:36
67
hezi1
10/03/07 21:42
68
NH
10/03/07 21:51
69
אדם מודאג
10/03/07 22:16
70
עורך דין
10/03/07 22:32
 
שלמה אידן
10/03/07 23:23
 
עורך דין
11/03/07 07:39
 
א..ל.. רמת-גן
11/03/07 08:26
 
שלמה אידן
11/03/07 09:43
 
ברברה
11/03/07 16:33
 
א מ רול
11/03/07 20:28
 
פנחס
10/03/07 23:35
 
פרופורציה
10/03/07 23:46
 
אזרח מותש
11/03/07 22:05
71
אליהו שמעון
10/03/07 22:45
72
שלושה אינפנטילים
10/03/07 22:55
 
בין השקר ובין האמת
11/03/07 00:19
73
אניגמה
10/03/07 23:22
 
שרה
11/03/07 00:07
 
רק כאשר מקבל מכות!
11/03/07 00:24
74
22aaa
10/03/07 23:44
75
מזרחן
10/03/07 23:53
76
העניין יותר עמוק ויסודי
10/03/07 23:53
77
מוריה
10/03/07 23:56
78
אברהם סולומון
11/03/07 00:11
79
חגי.
11/03/07 00:11
80
הצודק
11/03/07 00:15
 
ועם זה יש בעיה
11/03/07 06:34
81
ידוע, בס נדרש להתפטר
11/03/07 00:22
82
נתי בן משה
11/03/07 00:25
83
נ.ב.
11/03/07 00:30
84
דןלי
11/03/07 00:43
85
נעמה ת"א
11/03/07 01:07
 
לנעמה
11/03/07 02:49
 
פנחס
11/03/07 02:59
 
אופיר ע
11/03/07 10:30
86
תמיר, איכה
11/03/07 06:48
87
הפקרות משועת
11/03/07 08:57
88
שלושת הקופים
11/03/07 09:18
89
יובלית
11/03/07 09:31
90
עץ
11/03/07 10:06
91
חגי
11/03/07 11:51
92
אנשים
11/03/07 11:55
93
אפלבוים
11/03/07 13:12
94
יואב - יצחק אחרון.
11/03/07 14:26
95
מיכל ג.
11/03/07 15:02
96
ישראלי ישראלי
11/03/07 15:19
97
ע
11/03/07 16:31
98
הבוגד הראשון
11/03/07 16:53
99
aon
11/03/07 20:27
100
א מ רול
11/03/07 22:03
101
רועי 10
12/03/07 06:23
102
aavvi
12/03/07 08:49
103
צודק
12/03/07 13:06
104
ל-102
12/03/07 13:13
105
דניאל סבלדי
12/03/07 23:18
106
shalomazrad
14/03/07 07:25
107
הצופה
17/03/07 17:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שבעה חברי כנסת הרימו ידיהם השבוע בוועדת הכנסת בעד הדחתו של נשיא המדינה, משה קצב. אולם, הם כבר ידעו, כפי שידענו כולנו, כי הפור נפל הרבה לפני ההצבעה והנשיא לא יודח בפני כנסת ישראל.
10/03/2007  |  רונן ליבוביץ  |   מאמרים
ספקותי באשר למידת התאמתו של העיתונאי-הידוען רפי גינת לשמש כמנהל חברת החדשות של הערוץ השני (במקומו של שלום קיטל, הפורש בעוד כחודשיים) התאמתו מאליהם השבוע כאשר התחוור לי, שהאיש הנוהג להלך אימים על יצרני חומוס ופדופילים הוא בעצם פחדן שאינו מוכן להתעמת עם ביקורת המוטחת נגדו בנושאים עקרוניים הקשורים לחופש העיתונות ולזכות הציבור לדעת.
10/03/2007  |  אריה אבנרי  |   מאמרים
אני מכיר את השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס. תפקידו האחרון במערכת השיפוט היה בבית המשפט המחוזי בחיפה. הוא שימש שם נשיא. הדיונים בפניו התנהלו בשובה ונחת. דומה שגם המפסידים לא יצאו מלפניו כעוסים. אין לו סדר יום פוליטי. הוא לא רוצה להיות ראש ממשלה. גם לכנסת הוא לא רוצה להגיע. למעשה, הוא נמצא בשלהי הקריירה שלו - והתפקיד הנוכחי הוא, ללא ספק, תפקידו הציבורי המשמעותי האחרון.
10/03/2007  |  ד"ר חיים משגב  |   מאמרים
בשבוע שעבר, חולק דוח שירות לתושב רחובות לשנת 2006 תשס"ו-תשס"ז בתיבות הדואר של התושבים בעיר. ראש עיריית רחובות, שוקי פורר, הגדיר את רחובות בדוח כעיר המדע והתרבות. הדוח מפרט, בין היתר, אירועי תרבות ופנאי רבים לציבור התושבים בעיר. לאחר חיפוש מעמיק, לא נמצאה שום פעילות תרבותית ייחודית המוגדרת עבור הציבור החרדי והדתי-לאומי, כגון: הרצאות, ימי עיון, התרמות למוסדות דתיים בחסות העיריה, נסיעות לקברי צדיקים וכו'. איך ייתכן? הרי הציבור הדתי ברחובות הוא חלק נכבד מהעיר. חרדים, דתיים-לאומיים ושומרי מסורת נולדו וגדלו בעיר ומהווים חלק בלתי נפרד מהעיר רחובות.
10/03/2007  |  דניאל בר  |   מאמרים
מחזה משפטי כזה, כפי שהועלה לראשונה בירושלים, בבג"צ כנגד המבקר וועדת ביקורת המדינה של הכנסת, לא נראה מאז נבנה היכל המשפט, לתפארת שלטון החוק. ראש הממשלה, אהוד אולמרט, שאוכל מרורים לא מעטים ממבקר המדינה האגרסיבי והפעלתני, תוקף את וועדת הכנסת ואת היו"ר שלה ח"כ זבולון אורלב (מהמפד"ל והאופוזיציה) ואת המבקר שמגיע עם "תבשיל" לא מוכן לוועדה ויש חשש, שהח"כים יקבלו הרעלת קיבה.
09/03/2007  |  עו"ד אברהם פכטר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il