אלי פיניש מזמין את חברת דואר ישראל להעביר אותו דירה: מריאנו מגיע... מעתה לא צריך להתרוצץ להעביר כתובות כשעוברים דירה, דואר ישראל תעשה את זה עבורכם: חברת דואר ישראל משיקה קמפיין חדש עם אלי ומריאנו בהיקף של ארבעה מיליון שקלים.
אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל: חברת דואר ישראל ממשיכה במהפכה הצרכנית, אנו מאתרים איזה שירות הציבור צריך ועם המערך התפעולי והניסיון של דואר ישראל בונים עבורו את השירות הטוב ביותר. השקענו בקמפיין כארבעה מיליון שקלים ואלי ומריאנו יספרו לציבור מה צריך לעשות כשעוברים דירה".
הקמפיין יעסוק בשירות החדש "עוברים דירה". מעתה כבר לא צריך להתרוצץ, להתקשר, לשלוח מיילים ולשבור את הראש: דואר ישראל תעשה זאת עבורכם. נציגי דואר ישראל יפנו לחברות השונות השולחות דואר ללקוח ויעדכנו בעבור הלקוח את הכתובת החדשה, הלקוח ימשיך לקבל את הדואר באופן סדיר לכתובת החדשה. במקביל, הדואר ימשיך לספק את שירות "דואר עוקב" להפניית דברי הדואר מהכתובת הישנה לכתובת החדשה עד לעידכון הכתובת אצל כלל הגורמים. השירות ניתן לתקופה של 10 חודשים בתשלום של 63.10 שקלים בלבד לכל התקופה.
לאור ניסיון רב השנים שצברנו בקרב לקוחות פרטיים, אשר שינו את כתובתם שירות עוברים דירה יחסוך ללקוח זמן רב והתרוצצות בטלפונים, משלוח פקסים ועוד כדי להודיע לשולחי דואר על שינוי מענו. השירות עונה על צורך גם במגזר העסקי ומאפשר לשולחי הדואר הגדולים להתעדכן בכתובת החדשה של לקוחותיהם ולשמור עימם על קשר רציף.
היקף הקמפיין מוערך בכארבעה מיליון שקלים ומתבצע באמצעות משרד הפרסום גליקמן, נטלר סמסונוב בכיכובם של אלי ומריאנו. הקמפיין ישודר בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24 וכן במודעות בעיתונות הארצית ובסניפי הדואר.
הסיפור מתרחש בדירה הטלוויזיונית הפרטית של אלי פיניש ואנחנו מתוודעים לראשונה למשפחתו הטלוויזיונית - אשתו, הבן והכלב. בתסריט הפעם גומל מנהל סניף הדואר (מריאנו) בהומור כמובן, לאלי פיניש - הלקוח הבעייתי, ומגיע לביתו הטלוויזיוני, פוגש את האישה, הילד והכלב, ומגלה להם, סודות מצחיקים שאלי פיניש הסתיר מהם.
הפקה ומפיק: ישי הדס הפקות, במאי: ירון שילון, צלם: איתי נאמן, סמנכ"ל קריאיטיב: יגאל שמיר, מנהל לקוחות: נועם ליזרוביץ, ארט דירקטורית: יעל ארד, קופירייטרית: תמי מלצר, תקציבאית: ליאת יוצר, מנהל אסטרטגיה: יובל גרופי, מנהלת הפקות: מירי סלהוב מודעי, מפיקה: סמדר קראסו.