|
מישל סיבוני, מנכ"ל הראל ביטוח [צילום: ורדי כהנא]
|
|
|
|
|
חברת הביטוח הראל ניצחה בסקר שביעות הרצון של סוכני הביטו שנערך על-ידי מכון סמית. כך הודיע (יום ג', 16.3.10) סגן נשיא הלשכה רוני שטרן. התוצאות פורסמו בכינוס סוכני הביטוח באילת.
65% מהסוכנים שבעי רצון מהשירות בהראל בענף ביטוח חיים ופנסיה. 56% - במגדל, 47% - בהפניקס, 37% בכלל ביטוח, ורק 34% שבע רצון ממנורה. שטרן אמר כי התוצאות הן "נורה אדומה למנורה".
עוד מתברר כי כ-36% עובדים עם הראל, 32% עם כלל, 27% עם מגדל, 22% עם הפניקס ו-22% עם מנורה (הסוכנים עובדים בדרך כלל עם יותר מחברה אחת). אשתקד נרשם גידול ניכר במספר הסוכנים העובדים עם הראל.
הראל מובילה גם בשביעות הרצון בענף ביטוח בריאות וסיעוד - 81% מרוצים ממנה. במקום השני מגדל עם 77%.
רק 27% מהסוכנים עובדים עם בתי השקעות, בעיקר עם כלל גמל, אקסלנס ופסגות. שביעות הרצון בתחום זה גבוהה, ומובילה כלל גמל - 77% מרוצים ממנה.
הסקר נערך טלפונית בשבוע האחרון של פברואר בקרב 600 סוכנים הפעילים בתחומים אלו. הוא לא התייחס לענפי ביטוח כללי.