חברת לרנר תקשורת זכתה בתקציב יחסי הציבור של רדיו קול חי, הרדיו המוביל של הציבור החרדי בישראל. רדיו קול חי הינו הרדיו הגדול אשר פונה לקהל החרדי בישראל.
רדיו קול חי מהווה את תחנת הבית של הציבור החרדי והדתי מזה עשר שנים ברציפות. התחנה משדרת 24 שעות ביממה - פרט לשבתות וחגים (במסגרת זיכיון
הרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה) חדשות כלליות וחדשות מגזריות, יומנים ואקטואליה, יומני כלכלה ופוליטיקה, שיעורים תורניים, שאלות ותשובות עם רבנים ופוסקים, הפקות מקוריות, תוכניות מיוחדות לחגים ובמועדים יהודיים, תוכניות לנשים ולמשפחה, משחקי רדיו, תוכניות ותסכיתים לילדים, תוכניות ריאליטי רדיו, מוזיקה יהודית וחסידית, שיחות עם מאזינים ושידורים חיים ישירים מאתרים שונים ברחבי המדינה.
רדיו קול חי מהווה את כלי התקשורת האלקטרוני היחיד המייצג את כלל האינטרסים של הציבור החרדי והדתי ועל-פי סקרי TGI, מוביל רדיו קול חי בסקרי האזנה בקהל החרדי, הדתי והמסורתי עם עלייה שנתית מתמדת ורצופה בהאזנה ברוב אזורי הארץ. לפי סקר TGI האחרון התחנה זוכה לחשיפה של 31.0% במגזר הדתי/חרדי.
בהתאם לעקרונותיו ולדרכי פעולתו רכש רדיו קול חי את אמון הציבור ומשמש כיום ככלי הפרסום המוביל והגדול מכל כלי התקשורת האחרים המשרתים את הציבור החרדי והדתי.
אבי לרנר שימש בעבר כיועץ תקשורת ודובר במשרד התשתיות הלאומיות, וכיועץ התקשורת לשר הבינוי והשיכון. משרדו מטפל כיום בתקציבי יחסי ציבור של גופים שונים, ביניהם סולתם מערכות, המועצה המקומית מיתר, העיתון מקור ראשון, השירות הלאומי - האגודה להתנדבות, איגוד ישיבות ההסדר וארגון מעגלים ועוד.
אבי לרנר, מנכ"ל המשרד: "זהו אתגר משמעותי עבורנו לייצג ולחשוף בפני הציבור הישראלי את הקהל החרדי דרך פעילות הרדיו המוביל והמשפיע ביותר על קהילה זו".