רשת ביתילי, רשת הריהוט והעיצוב המובילה בישראל, עולה בימים הקרובים עם קמפיין טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ורדיו בהשקעה של למעלה מ-2 מיליון שקלים.
הקמפיין מוקדש כולו להשקת מחלקות ה-Home Styling של הרשת אשר יתמחו בפרטי עיצוב ובתחומים הקשורים להלבשת הבית כגון: תאורה מעוצבת ובלעדית, רהיטים משלימים, פרקטים וחיפויי רצפה, ומגוון של טפטים יחודיים, שטיחים, קולקציות בלעדיות של תמונות ומראות, פסלים, מגוון ענק של מוצרי טקסטיל, נוי ודקורציה.
את הקמפיין מוביל הקונספט "ביתילי זה המקום לעשות בבית שינוי גדול במחיר קטן".
לדברי אור אבני, סמנכ"ל שיווק, ברשת ביתילי: "הקמפיין יתמקד במחלקת ההום סטיילינג החדשה, המציעה ללקוחות מקום אחד בו קיים כל מה שהם צריכים בתחום העיצוב והלבשת הבית. המחלקות מציעות מגוון אפשרויות עיצוב שונות בהשקעה כספית נמוכה. היום כבר לא צריך לשבור חיסכון על-מנת ליהנות מאווירה חדשה בבית. שילוב נכון של פריטים יעשה את ההבדל והשינוי".
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA.