BO – Business Online מלווה את חיפה כימיקלים באסטרטגיה ופעילות דיגיטלית לשנים הקרובות.
במסגרת פעילות זו ותהליך מיתוג מחדש, משיקה חיפה אתר אינטרנט חדש בכתובת :
www.haifa-group.com כחלק מאסטרטגיית החברה, האתר מכיל 2 עוגנים מרכזיים:
רשת חברתית מקצועית - המאפשרת לקהל לקוחותיה של חיפה לחלוק ידע ולשפר את ביצועיהם.
עוגן זה, מאפשר לחקלאים, מפיצים ואגרונומים,לפתוח כרטיס המציג פרטים מקצועיים ואישיים וכן לפרסם בלוגים הכוללים פלטפורמות לשיתוף תכנים ווידאו. חברי הרשת יכולים לעקוב אחר פרסומים של חברים המעניינים אותם ולהגיב בצורה אינטראקטיבית על תכנים.
עולם תוכן - knowledge center - המכיל מנוע מתקדם לחיפוש מידע מקצועי אודות המוצרים ומחקרים, וכולל שיטות חיפוש ותיוג מתקדמות.
האתר ישמש את חיפה ואת חברות הבנות שלה ברחבי העולם ועלה בשלב הראשון בשש שפות. בהמשך יעלה בשפות נוספות.
במסגרת הפעילות הדיגיטלית, חיפה תטמיע שימוש ב QR CODE על גבי המוצרים שלה ברחבי העולם, למתן ערך מוסף ללקוחותיה, שיסרקו באמצעות הטלפון ה
סלולרי שלהם את הקוד על גבי המוצרים.
אסף דותן, מנכ"ל BO: "מאתגר במיוחד להוביל חברות להקמת והטמעת פעילויות דיגיטלית אפקטיביות, ולהרחיב את פעילותם מהמזגזר העסקי (B2B) לתקשורת עם לקוחות הקצה בשוק בינלאומי."
פעילות הדיגיטל של חיפה מנוהלת ע"י BO – Business Online משלב גיבוש האסטרטגיה ועד ליישום בפועל.
BO - Business Online הפועלת כ-3 שנים, מנוהלת ע"י אסף דותן, בעל ניסיון של 14 שנה בתחום הדיגיטל בחברות מובילות, לצד מומחים בעלי ניסיון רב בתחומי הדיגיטל.
BO משמשת כבוטיק דיגיטל המציע פתרונות ייעוץ, תכנון וניהול פעילויות דיגיטל: מסחר אלקטרוני, שירות לקוחות מקוון, תוכן, שיווק, פרסום, מדיה חברתית, סלולר ומסכי מגע בנקודות מכירה.
בין לקוחות החברה נמנים ארגונים מובילים במגוון תחומים:
בנק הפועלים, טבע, המסלול האקדמי המכללה למנהל, קבוצת מגדל, אסם, אייס ואוטו דיפו, משרד החינוך ועוד.