ביטוח 9.000.000 ממשיכה להפתיע בשפתה הפרסומית הייחודית וההומוריסטית אותה מובילה כוכבת "ארץ נהדרת" – שני כהן. החברה מעלה כעת סרטון שישי בסדרה של סרטונים קומיים במרכזם עומדת מזכירתו הנאמנה והרגשנית של יהושע (שוקה) טל - סוכן ביטוח, המפעילה מניפולציות רגשיות על הלקוחות, ומנסה בדרכה המיוחדת למנוע מלקוחותיו המאוכזבים של שוקה להפסיק לממן אותו ולעזוב ולעבור ל-9.000.000 .
לאחר שבסרטונים הקודמים , התלוננה על כל הדברים שעליהם שוקה יצטרך לוותר עקב מעבר לקוחותיו לביטוח 9.000.000 ואף קיימה מופע מחזמר ויום כיף ללקוחות, בסרטון הנוכחי שגם בו עוזבים לקוחות ועוברים לביטוח 9.000.000, מתגייסת המזכירה המניפולטיבית לעזרתו, ובתגובה להצעת המחיר האטרקטיבית שקיבלו הלקוחות מ-9.000.000, מציעה להם שלל הצעות ביזאריות לחיים .... ובכך מנסה, ללא הצלחה, לשכנע את הלקוחות מדוע כדאי להם להישאר אצל שוקה.
הסרטון החדש תומך במבצע מיוחד וראשון מסוגו-
לקוחות סוכני הביטוח שיציגו פוליסה לביטוח מקיף לרכב, זולה יותר משל ביטוח 9,000,000 ויישארו אצל הסוכן – יקבלו 100 ש"ח מתנה!
הסרטון מדגיש את המסר: ההצעות של 9.000.000 קשה לנצח. לא מאמינים? הצטרפו ל"מבחן השוקה" קיבלתם מסוכן הביטוח שלכם הצעה זולה יותר ונשארתם אצלו? קבלו מאיתנו 100 ש"ח מתנה
הקמפיין באמצעות "גליקמן נטלר סמסונוב” והיקפו מוערך בכ-350,000$.
קרדיטים: חנן גליקמן – מנכ"ל ובעלים, יגאל שמיר – שותף וסמנכ"ל קריאייטיב, נועם פתחי – קופירייטר, דודי בן סימון – ארטדיירקטור, קרן שכטר ויסמן – סופרוויזרית, מירי סלהוב מודעי – מנהלת מחלקת הפקה, יובל גרופי – מנהל פלנינג, רני כרמלי – במאי, אבי קורן – צלם, אוג – חברת ההפקה , רווית שוורץ – מפיקה, סנדיק קומיוניקיישן – יחסי ציבור.
9,000,000 מוחזקת על-ידי
צור שמיר אחזקות בע"מ (כ-66%). מניות החברה האם רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. 9,000,000 פועלת על-פי מנגנון תמחור דיפרנציאלי, המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הפרטניים, יתרון זה בצירוף בסיס עלויות נמוך ותשתית טכנולוגית מתקדמת הן הסיבות לפער במחיר וברמת השירות לטובת הצרכן. 9,000,000 פועלת במספר תחומים מרכזיים: ביטוח רכב, רכוש, בריאות, חיים, משכנתאותאונות אישיות.