השבוע ישודר פרק הפיילוט של סדרת אנימציה חדשה אותה מפיקה אסם. הסדרה, בהפקת חברת Nanook, ובהשקעה של כחצי מיליון ש"ח, תספר על מעלליהם של דמויות ביסלי ותשודר בעמוד הפייסבוק של ביסלי וביו-טיוב.
פרק הפיילוט יעקוב אחר הניסיון של דמויות ביסלי להתחיל עם בחורות. במהלך הניסיון הם ימצאו את עצמם במסיבת ריקודים, בחוג יוגה ובעמודי פייסבוק מנסים להצליח במשימה לא קלה בכלל, בכל גיל. פרק הפיילוט ישודר בחודש הקרוב ועל-פי תגובות הגולשים יוחלט אם הסדרה תצא לעונה שלמה, ממש כמו פרק פיילוט של סדרה אמריקנית לכל דבר.
הסדרה פונה לבני נוער וצעירים בגיל החיזור דרך סיטואציות קומיות המתכתבות עם עולמם, אומרת רחלי ירקוני-גולדשטיין, מנהלת השיווק בחטיבת החטיפים של אסם, השקת סדרת אנימציה היא עוד דרך לתת ל-137,000 החברים בקבוצת הפייסבוק ערך מוסף במערכת היחסים המתמשכת עם המותג. עולם הדיגיטל מייצר פלטפורמה קריטית לתקשורת קבועה ודו-כיוונית של בני נוער עם המותג ואנו נוכחים בתוצאות האפקטיביות של פעילותינו הבאים לידי ביטוי, בין השאר, בעלייה באחוז החדירה, האהדה ונתחי השוק בקרב קהלי היעד.