|
כמעט הכל נשאר יציב [צילום: איתמר לוין]
|
|
|
|
|
עיתון ישראל היום ממשיך להוביל, באופן מובהק סטטיסטית, כעיתון היומי הנקרא ביותר בישראל עם שיעור חשיפה ממוצעת של 38.1% ביום חול, ושומר על יציבות בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שקדמה (38.2%). כך עולה מנתוני סקר TGI החצי-שנתי (יולי 2011-יוני 2012), המנתח את נתוני החציון הראשון של השנה.
במקביל, גם
ידיעות אחרונות שומר על יציבות עם שיעור חשיפה של 36.1% לעומת 35.8%.
בסופי שבוע, ממשיך ידיעות אחרונות להוביל בשיעור של 43.1% חשיפה, ללא שינוי סטטיסטי בין התקופות השנתיות. גם ישראל היום שומר על יציבות.
עלייה מרשימה רשם בסופי שבוע עיתון מקור ראשון - 3.8% לעומת 2.5% בתקופה המקבילה אשתקד.
שיעור קריאה יציב
שיעור הקריאה הכללי נשאר יציב במונחים שנתיים כאשר סך כל החשיפה לעיתונים היומיים עומד על 64.7% ביולי 11' עד יוני 12' לעומת 64.9% באותה תקופה אשתקד. לעומת זאת, ברמה חצי שנתית נרשמה עלייה בשיעור החשיפה לעיתוני יום חול מ-63.2% (יולי-דצמבר 11') ל-66.5% (ינואר-יוני 12'). בסופי שבוע, שיעור החשיפה לעיתונים יציב במונחים שנתיים וגם ברמה חצי-שנתית, כאשר שיעור החשיפה עומד על 66.7% ברמה שנתית (יולי 11' עד יוני 12') לעומת 66.6% (יולי 10' עד יוני 11') וברמה חצי שנתית 66.7% בינואר-יוני 12' לעומת 66.5% ביולי-דצמבר 11'.
באשר לעיתונים הכלכליים, נרשמה עלייה ברמת קריאת העיתונים גלובס, דה-מרקר וכלכליסט לרמה של 19.3% בתקופה יולי-דצמבר 2011 לעומת 18.1% בתקופה ינואר-יולי 2011. העיתונים הצליחו לשמור על יציבות ושיעור הקריאה עומד על 19.5%.
שיעור האזנה יציב
שיעור ההאזנה הממוצע לרדיו ביום חול שומר על יציבות ועומד על 74.5% לעומת 74.4% באותה תקופה אשתקד. ברמה החצי-שנתית, קיימת ירידה קלה ל-73.8% לעומת 75.2%. בחצי השנה האחרונה נרשמת עלייה בהאזנה לתחנות
קול ישראל (מ-37.5% ל-39.1%) ולתחנות האזוריות (מ-31.7% ל-32.8%). פער זה אינו מובהק סטטיסטית.