פורמט "החבילה" שפותח על-ידי JCS הוצג הבוקר (א', 12.10.03) בפיצ'ינג לפורמטים במסגרת פסטיבל הטלוויזיה MIPCOM בקאן - הנהלת הפסטיבל בוחרת מידי שנה בסך הכל חמישה פורמטים ומבקשת מחמש חברות הפקה להציגם במסגרת ה"פיצ'ינג" בפני משתתפי הפסטיבל.
בחירתו של פורמט על-ידי הנהלת הפסטיבל נחשבת בתעשיית הטלוויזיה הבינלאומית לתעודת הצטיינות והכרה במיוחדות של הפורמט, במקוריות שלו, בפוטנציאל התוכני והמסחרי שלו ובחדשנות שהוא מביא לשוק הטלוויזיה.
"החבילה" היה הפורמט הראשון מבין החמישה שהוצגו בפיצ'ינג והוא זכה להתעניינות ולשבחים רבים.
החבילה
"החבילה" היא סדרת טלוויזיה המיועדת לכל המשפחה בשעות צפיית השיא. התוכנית מבוססת על סיפורים בין קרובים וחברים ברחבי העולם, המועברים באמצעות חבילה אנונימית. תהליך משלוח החבילות מתועד בפני המצלמות, כאשר כל תוכנית כוללת בין שלושה לחמישה סיפורים. ייחודה של התכנית היא העובדה כי כל אדם עשוי להפוך למשתתף פוטנציאלי בתוכנית.
בישראל, סדרת החבילה, הופקה עבור זכיינית ערוץ 2, רשת. עד היום הופקו 10 פרקים המיועדים לשידור בעונת החורף הקרובה.
אבי ארמוזה, סמנכ"ל התוכן של קבוצת JCS, פתח את המצגת במתן חבילה למנחה הארוע, פט פרנס (Pat Ferns), נשיא הקרן הקנדית לטלויזיה BANFF. כשפתח אותה חיכתה לו בתוכה הפתעה מרגשת מביקורו האחרון בארץ.
פורמט "החבילה" עורר תגובות נלהבות ובנציגות חברת אקשן טיים (Action Time) הבריטית בקאן, שרכשה מ-JCS את זכויות ההפצה הבינ"ל של "החבילה", מביעים סיפוק רב מהשבחים שחילקה התעשייה ל"חבילה" ומההתעניינות של גופים משדרים בינלאומיים לרכישת הפורמט לשם שידורו.
ארמוזה אמר עוד, כי מדובר בשוק הטלוויזיה ב-Mipcom אשר הנו ה"כיכר מרכזית" של תעשיית הטלוויזיה העולמית. "ההתמודדות בתחרות הפיצ'ינג מהווה שלב נוסף בתהליך החדירה של JCS לשווקים בינלאומיים. קבלתו של פורמט "החבילה" הוא כבוד גדול למפיקים וליוצרים ומהווה הוכחה נוספת ליכולותיה הבינלאומיות של JCS ולעובדה, כי מוצרי טלוויזיה ישראליים ממשיכים למשוך תשומת לב ולבלוט באיכותם ובמקוריותם בשוק הטלוויזיה הבינלאומי".
גבי רוזנברג, מנכ"ל קבוצת JCS אמר: "אני שמח וגאה שרשת ידעה להעריך את המיוחדות של "החבילה" טרם זכה הפורמט להכרה בינלאומית והזמינה 10 פרקים לשם שיבוצם בלוח השידורים שלה. אני שמח וגאה שהאנרגיה הרבה שמשקיעה יחידת הפיתוח של חטיבת התוכן של JCS בפיצוח טעמי הקהל בארץ ובחול והבנת טעמי המשדרים נושאים פרי. מבחינתי פיתוח מוצרים בעלי פוטנציאל מכירה בינלאומי היינו יעד אסטרטגי מהשורה הראשונה וההכרה הבינלאומית ש"החבילה" זוכה לה היא עדות ליכולות שלנו, תעודת הצטיינות להישגים שלנו וקביעת רף חדש לשאיפות שלנו".
JCS Productions היא אחת מחברות התוכן המובילות בארץ, החברה מתמחה בהפקות דרמה, סיטקום, דוקומנטרי בידור ופורמטים לשוק המקומי והבינלאומי.