בקשה לאישור תביעה ייצוגית ב-7.5 מיליון שקל נגד חברת סאני, יבואנית מכשירי הסלולר מתוצרת
סמסונג, הוגשה (21.12.14) לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
עמית כהן טוען בבקשה, כי בהתאם לחוק ולתקנות הגנת הצרכן, על סאני לתת מענה טלפוני בתוך שלוש דקות לפונים אליה, בעוד היא וחברת-הבת סקיילקס מאלצות את הלקוחות להמתין בממוצע 15-10 דקות למענה. לטענתו,באמצעות עו"ד אסף כהן, סאני וסקיילקס אינן נוקטות ולו בחלק מן האמצעים המפורטים בתקנות לעניין החלופות למענה אנושי, כגון: הודעות בדבר זמן המתנה צפוי, השארת הודעה מוקלטת לשיחה חוזרת, הודעה בדבר מקום בתור או זמן המתנה משוער.
לטענת המבקש, לקוחות רבים נאלצים בשל מצב זה לוותר על זכותם לקבלת שירות טלפוני, ופונים למרכזי שירות פרטיים בשל זמינותם ויעילותם ומשלמים סכומים ניכרים תמורת השירות בהם. טרם הוגש כתב הגנה.