|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

ועדת הכספים מקפיאה המשך הפרטת תעש

זאת עד לקבלת הבהרות משר האוצר אם בכוונתו להמשיך בהליך הפרטת החברה אושרה לחברה בכל זאת הלוואה של 275 מיליון שקל נוספים
24/06/2015  |   עופר וולפסון   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מאת: עופר וולפסון  |    |  תגובות    כנסת 20
גפני. ממתין לתשובות [צילום: פלאש 90]

ועדת הכספים אישרה (יום ד', 24.6.15) למדינה להעמיד הלוואה בסך 275 מיליון שקל לחברת תעש, הפעם דווקא להגנה על הדירקטורים של החברה למקרה שההפרטה לא תצא אל הפועל, או מסיבות שייגרמו לדירקטורים להיות חשופים לתביעות אישיות, מה שיעמיד את רכושם הפרטי בסכנה. ועדת הכספים אישרה את ההלוואה בדרישה משר האוצר לבחון מחדש את ההפרטה מול האפשרות להנפיק מיעוט מניות.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני (יהדות התורה) דרש משר האוצר "להמתין עם 'חדרי המידע' לרוכשים הפוטנציאליים עד למתן התשובה לוועדה". זאת מתוך ההנחה שלאחר העמדת 'חדרי המידע' תהליך ההפרטה יהיה כמעט בלתי הפיך. עוד דרשה הוועדה משר האוצר לבחון את האפשרות שאם החברה בכל-זאת תופרט, אזי שהיא תימכר ל'ידיים ישראליות', בשל האינטרסים הביטחוניים.

"ההפרטה איננה מחויבת המציאות ונראה שתעש מצליחה להתאושש וצוברת הזמנות", אמר גפני. "יש למנוע את ההפרטה ככל הניתן ולבחון חלופה של מכירת מניות מיעוט. מדובר בחברה שיש לנו בה אינטרסים ביטחוניים. יש לוודא כמו-כן שהעובדים לא ייפגעו".

משנה למנהל רשות החברות הממשלתיות, מאיר שמרה, אמר כי "יש חשש שאם החברה לא תופרט בגלל עניינים שונים, הדירקטורים יהיו חשופים לתביעות אישיות ולכן יש לתת להם את הגיבוי של החברה. יש סיכויים רבים שההלוואה לא תתממש והכספים יוחזרו לתקציב המדינה". שמרה הביע אי-נוחות מהרוח החדשה בוועדת הכספים, שבה חברי קואליציה ואופוזיציה, לרבות ח"כים ממפלגת השלטון, מביעים התנגדות להפרטה: "תהליך ההפרטה יצא לדרך וצריך להסתיים לטובת החברה. אנחנו בהליך מכירה ולא רוצים להשחיר את פני החברה אבל גם לא להצהיר שהיא הפכה מאתמול להיום להצלחה מסחררת, כך שלא ניתן לבוא ולומר כעת שבגלל השיפור שחל בחברה אין עוד צורך בהפרטה. 80% מפעילות החברה איננה מסווגות וגם אין מניעה ממכירה לגורם זר".

בתגובה לח"כים אמר: "אין כאן בוננזה בצד המכירה ולא מוכרים את תעש עם נכסיי מקרקעין, אלא מושכים את כל המקרקעין ומעבירים למדינה. כרגע החברה בגירעון בהון החוזר שלה, המצב לא מזהיר. הרוכש יצטרך להקים את מפעלי תעש ברמת בקע. יש חשש לגבי המצב ש- 12 המתמודדים יחזרו בהם ואז אם תהיה תביעה כנגד נושאי משרה הם ייאלצו למכור את הבתים שלהם".

מרכז הקואליציה בוועדה, ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) קרא לעצור את ההפרטה. לדבריו, "ההכנסה הצפויה למדינה מהמכירה בקושי 2 מיליארד שקל. לתת לידיים פרטיות שלא יתחשבו באינטרסים הביטחוניים או מהאחריות לעובדים זו טעות קשה. לא רק שמתכוונים למכור בנזיד עדשים גם נותנים ליזם 1.5 מיליארד שקל להעברת המפעל, כלומר נחזיר לו את כסף ההשקעה. עלינו לדאוג לאינטרסים הביטחוניים והעסקיים וכן לעובדים. ההפרטה צריכה להיעצר. לא אאשר את השיפוי כל עוד לא יוותרו על ההפרטה, יש לקיים דיון בעניין כאן בוועדה לפני המהלך" אמר.

יו"ר דירקטוריון תעש, אודי אדם, אמר כי בחברה "פועלים בשנתיים האחרונות תחת החלטת ממשלה והחלטת ועדת כספים, כולל צו האינטרסים החיוניים להבטחת האינטרסים של המדינה. אפשר לעצור הכל אבל צריך לשקול טוב טוב. בעיניים מפוקחות לא נכון לעצור את ההפרטה". מנכ"ל תעש, אבי פלדר, הוסיף כי החברה נמצאת בדיוק בנקודה שהציבה כיעד ויש הזמנות חתומות בכ-8 מיליארד שקל "סל המוצרים מעולה והוכיח עצמו בצוק איתן", אמר.

יו"ר ועד העובדים, איציק יהודה, אמר כי העובדים "הסכימו להפרטה מתוך אילוץ, אחרי שכל חודש נלחמתי כאן על הלוואות למשכורות לעובדים. משרד הביטחון לא סיפק הזמנות והמדינה לא סיפקה ערבויות כדי לקבל הזמנות מחו"ל. כיום יש הזמנות של 8 מיליארד שקל, 1,200 עובדים מפוטרים וכוח הנדסי חדש. ניתן לבצע הנפקה. ניתן לדחות את ההפרטה ואם יהיה צורך אז כן. אולי דווקא נפרח?!!! מציע לא למכור לגורם זר אלא לגורם ישראלי שישמור על הנכס הישראלי הזה לדורות הבאים. בצוק איתן אנשים בפנסיה התגייסו כדי לעמוד בהזמנות הבהולות של הצבא".

תאריך:  24/06/2015   |   עודכן:  24/06/2015
עופר וולפסון
+"כשהרכבת הקלה תפעל, הכל יפרח"
23:47 24/06/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברי הכנסת תבעו הסברים מהממשלה על נזקי עבודות הרכבת הקלה לתנועה, לנגישות ולעסקים  ▪  אף שר לא היה במליאה להשיב  ▪  סגן שר האוצר מעריך שהעסקים הקטנים דווקא ירוויחו
(עבודות הרכבת הקלה בת"א [צילום: אסף שילה/ישראל סאן])
+שקד מסבירה: למה התנגדתי לחוק הקלון
23:26 24/06/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שרת המשפטים אומרת כי התנגדות הממשלה להצעת חוק הקלון נובעת מהיותה גורפת בלתי מאוזנת ופותחת פתח מסוכן מאוד לכהונת בעלי עבר פלילי
(שקד. התמודדות וכהונה [צילום: דודי וקנין/פלאש 90])
+ועדת הכנסת החליטה על הרכב הוועדות הלא-קבועות
18:54 24/06/15  |  
ועדת הכנסת החליטה על הרכב הוועדות הלא-קבועות: הוועדה לזכויות הילד - יואב קיש, אורי מקלב, נציג המחנה הציוני, ח"כ יוסף ג'בארין, קארין אלהרר, יפעת שאשא ביטון, מוטי יוגב, יעקב מרגי, אורלי לוי-אבקסיס; הוועדה לפניות הציבור - אליעזר מוזס, נציג הליכוד, שני נציגי המחנה הציוני, אוסאמה סעדי, רועי פולקמן, נציג יש עתיד, סופה לנדבר, ישראל אייכלר; הוועדה למאבק בנגע הסמים והאלכוהול - תמר זנדברג (יו"ר), דוד ביטן, מירב בן-ארי, אברהם נגוסה, נציג הליכוד, נציג המחנה הציוני, עבדאללה אבו מערוף, מיקי לוי, ינון מגל, יצחק וקנין, חמד עמר.
+סדק באופוזיציה: מרצ נגד השותפות
17:10 24/06/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר מרצ זהבה גלאון הודיעה כי מרצ מפסיקה לשתף פעולה עם המחנה הציוני במסגרת האופוזיציה  ▪  כבל: גלאון איבדה עשתונות
(גלאון. שיימינג [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת])
+אושר בטרומית: העדפת תוצרת הארץ ברכישות כוחות הביטחון
16:05 24/06/15  |  עופר וולפסון
מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 24.6.15) בקריאה טרומית את הצעת חוק חובת המכרזים (תיקון - העדפת תוצרת הארץ במכרזי מערכת הביטחון - הארכת הוראת שעה), התשע"ה-2015 של ח"כ שלי יחימוביץ' וקבוצת חברי הכנסת. מוצע להאריך בחמש שנים נוספות את הוראת השעה המעניקה סמכות לממשלה להתקין תקנות להעדפת תוצרת הארץ גם בתחום הטקסטיל ברכישות של כוחות הביטחון ולהותיר את התקנות שהותקנו מכוח ההוראה בתוקף עד להתקנת תקנות חדשות.

+הלוואה תוענק לחברה ממשלתית שתיסגר עד סוף השנה
14:24 24/06/15  |  עופר וולפסון
ועדת הכספים אישרה (יום ד', 24.6.15) מתן הלוואה מהמדינה ל"חברת תחנות ייצור חשמל חדשות בישראל בע"מ" בסך 1.93 מיליון ₪ לצורך מימון חובות החברה לספקים, לתשלום משכורות לעובדים ותשלום ריביות פיגורים שונות. החברה היא חברה ממשלתית שהוקמה ב- 2008 בעקבות החלטת ממשלה להקים תחנות ייצור חשמל ולמכור אותם, כחלק מהניסיון להכניס תחרות ולהגדיל את התפוקה במשק החשמל. בפועל הדבר לא התבצע וייצרני חשמל פרטיים החלו לבצע את העבודה. עתה, החברה עומדת להיסגר עד סוף השנה וסכום ההלוואה אמור לאפשר את ניהולה עד למועד הסגירה ולכיסוי כל התחייבויותיה, לאחר שזו נכנסה לגירעון עד כדי עיקול חשבונות הבנק שבבעלותה ע"י מס הכנסה ואי תשלום לספקים ולעובדים.
+רמי לוי: לא אשלם על הפרות חוק הגנת הצרכן
14:20 24/06/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
מאז תחילת השנה הוטלו על רשתות השיווק קנסות בסך של 16 מיליון שקל  ▪  רמי לוי: האכיפה לא מידתית - לא אשלם את הקנס  ▪  מנכ"ל ויקטורי: בסוף נגבה את הקנס מהצרכנים  ▪  היו"ר כבל זעם וקרא שלא לאיים על חברי הכנסת - אך דרש מהרשות לפרסם תוך 14 יום כללי אכיפה ברורים
(לוי. זועם על התיקון לחוק [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90])
+אושר בטרומית: 5% ייצוג לעובדים עם מוגבלות
14:13 24/06/15  |  עופר וולפסון
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ייצוג הולם לעובדים עם מוגבלות בגופים ציבוריים (תיקוני חקיקה), התשע"ה - 2015, של ח"כ יואב קיש, והצעה דומה שהוצמדה של ח"כ איציק שמולי. עניין חובת הייצוג ההולם של אנשים עם מוגבלות בשירות המדינה, מוצע לקבוע כי ייצוג הולם ייחשב אם לפחות 5% מקרב העובדים הם אנשים עם מוגבלות. גם לגבי מעסיקים אחרים שהם גופים ציבוריים יראו ייצוג הולם אם 5% מקרב העובדים הם אנשים עם מוגבלות. בנוסף יחוייב מעסיק שהוא גוף ציבורי למנות ממונה תעסוקה שישמש כתובת לפניות העובדים והמעסיק בנושא ייצוג הולם ויהיה כפוף להנחיות נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.
+דגימות לגילוי זיהום לא נעשות בחיפה
12:34 24/06/15  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה לביקורת המדינה קארין אלהרר: "ההתרשלות בטיפול במקורות הזיהום הוא נסיגה של המדינה ממחויבות לאזרחיה"  ▪  המשרד: תקציבנו קוצץ
(לא יעיל [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אהוד (אודי) אדם   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכספים מקפיאה המשך הפרטת תעש
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אהרון שחר
24/06/15 14:19
2
זינגלה
24/06/15 15:01
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
דוח הביקורת של מבקר המדינה בנושא מניעת זיהום אוויר מצא ששיעור הדגימות שבוצעו היה פחות מחצי מתוכניות העבודה של המשרד. כך סיפר יצחק שובל, נציג מבקר המדינה.
24/06/2015  |  יפעת גדות  |   חדשות
יושב-ראש ועדת הכלכלה של הכנסת ח"כ איתן כבל דורש למנוע הוצאתם של עובדי חברות הטלפונים הסלולריים לחברה קבלנית. הוא דיבר בישיבה משותפת שקיימו (יום ג', 23.6.15) ועדת הכלכלה וועדת העבודה והרווחה, שעסק בחשש שמדיניות שיתוף רשתות סלולר תוביל להוצאת העובדים של חברות הסלולר לתאגיד חיצוני והפיכתם לעובדי קבלן.
23/06/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ג', 23.6.15) פה-אחד, תקנות של רשות ניירות ערך, שמטרתן להוסיף עוד הקלות על המשקיעים בשוק ההון. זאת כחלק מהניסיון להקל מעט מהרגולציה בשוק.
23/06/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
נתונים קשים על תקריות אנטישמיות בעולם נחשפו (יום ג', 23.6.15) בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות של הכנסת. יו"ר הוועדה, ח"כ אברהם נגוסה הזהיר כי "בחלק ממדינות אירופה ובקמפוסים בארה"ב ניכר גידול מדאיג בתופעות אנטישמיות ודה-לגיטימציה למדינת ישראל. יסוד הדה-לגיטימציה לישראל הוא באנטישמיות. יש גידול בתקריות אנטישמיות ובהסתה, ושבענו מהצהרות ומהבטחות של ממשלות".
23/06/2015  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכנסת דנה (יום ג', 23.6.15) בהצעת יושב-ראש ועדת הכנסת, ח"כ דוד ביטן שביקש כי הוועדה תגיש קובלנה כנגד ח"כ באסל גטאס, שהצהיר כי ישתתף במשט לעזה שיתקיים בימים הקרובים. בדיון השתתפו ח"כים רבים שביקשו להתייחס למהלך של ח"כ גטאס.
23/06/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
המדינה שוקלת לתבוע את קצא"א על נזקי עברונה  /  עופר וולפסון
"להאריך הלימודים לתלמידי צרכים מיוחדים"  /  מחלקה ראשונה
אושר: מס רכישה יועלה ל-10-8 אחוזים  /  אלעזר לוין
פרשת אורן חזן: הרשעה ללא משפט  /  עמי דור-און
לחרות על דגלנו את הפריפריה  /  ח"כ טלי פלוסקוב
ניסיון בתוך תרמיל  /  ח"כ מיכאל אורן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il