תוכנית האצה בינלאומית חדשה עבור חברות הזנק בתחומי התעופה והתיירות (Air Travel) יוצאת לדרך. חברות המובילות בתעשיה ייחשפו לטכנולוגיות חדישות שממציאות חברות ההזנק הקטנות בתחומי פעילותן, ובתמורה יהיו שותפות אסטרטגיות, וישקיעו משאבים וידע בחברות הצעירות.
התוכנית החלה ברמה המקומית עם השקת מתחם הקוקפיט (Cockpit) של אל על לחדשנות, וכעת מקבלת (יום ה', 14.7.16) דחיפה בינלאומית מזרוע ההשקעות של ג'ט-בלו (JetBlue) - ג'ט-בלו מיזמי טכנולוגיות, בדמות תוכנית "נווט" (Navigator).
מכוונים גבוה
יזמים מרחבי העולם בעולמות התעופה והתיירות, ויזמים הישגיים מתחומים אחרים אשר מעוניינים לחדור לעולם התעופה והתיירות, יגיעו לאירוע השקה בתל אביב. הם יכולים להגיש מועמדות ב
אתר יעודי של התחרות, ולאחר ניפוי קפדני ייבחרו 7-4 זוכים. המתמודדים יזכו במהלך התוכנית להשקעה כספית, למשרדים בישראל ומאוחר יותר בעמק הסיליקון בקליפורניה, לליווי צמוד וליעוץ בתחומים עסקיים, בהם תחומי מסחר, שיווק, טכנולוגיה ומשפט. בנוסף, כל הזנק שיתקבל לתוכנית ייחשף לאנשי מקצוע וללקוחות פוטנציאליים מובילים בתחומי התעופה והתיירות. בסופו של דבר ייבחרו 7-4 זוכים.
החברות יפעלו שלושה חודשים בישראל וחודש נוסף בעמק הסיליקון. ייתכן שאף תוצע לחברות בוגרות התוכנית תמיכת המשך בדמות מקום עבודה ופיתוח עסקי למימוש שיתופי הפעולה שייווצרו במשך שמונה חודשים נוספים. חברות התעופה המאמצות יקבלו ראשוניות על המיזמים שיומצאו ואף יוכלו לקנות בלעדיות על הפיתוחים החדשניים.
מנכ"ל קוקפיט,
הנרי חן וינשטיין, ציין כי מדובר בתוכנית ראשונה מסוגה המביאה עימה הזדמנות ייחודית ליזמים בתחום. נשיאת ג'ט-בלו מיזמי טכנולוגיות, בוני סימי, אמרה: "אנו ללא ספק נמצאים במקום אידיאלי בו באפשרותנו לסייע לחברות הזנק לעצב את העתיד של עולם התעופה העולמי".