|   15:07:40
דלג
  עומר כרמון  
עיתונאי עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מי יחליט? ח"כ ניסן סלומינסקי[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
ח"כ סלומינסקי מזהיר משופט יחיד:

"ככל שהתיק תקשורתי - השופט ירצה אותו לעצמו"

ועדת החוקה החלה לדון בהצעת החוק לפיה שופט יחיד ידון בעבירות של סחר למטרות זנות ובעבירות טרור יו"ר הוועדה ח"כ סלומינסקי: "צריך להיזהר מדונם פה דונם שם ובסוף כל הדין הפלילי יהפוך לדן יחיד"
01/11/2017  |   עומר כרמון   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות

ועדת החוקה חוק ומשפט החלה (יום ד', 1.11.17) להכין לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק בתי המשפט (תיקון מס' 76). הצעת החוק הממשלתית נועדה להרחיב את החריג הקבוע בחוק בתי המשפט, ולהוסיף עבירות לרשימת העבירות שיידונו בדן יחיד במקום בהרכב של שלושה שופטים.

עד כה היו מנויות ברשימה בין היתר עבירות ריגול, פרסום והצגת תועבה, חטיפה, שוד ועוד. כעת מבקשת הממשלה להוסיף עבירות ממניע גזענות או עוינות כלפי ציבור בנסיבה מחמירה, נסיבות מחמירות של הבאת אדם לידי זנות וגרימה לעזיבת מדינה לשם זנות או עבדות, ניצול קטינים לזנות, פעולה או עסקה בנשק למטרות טרור, החמרה בענישה בשל עבירה שהיא מעשה טרור, החמרה בענישה על עבירת איסור על הכנסת והעברת חפצים אל תוך בית סוהר במטרה להביא לסיכון חיי אדם, לגרום חבלה חמורה לאדם, לפגוע בביטחון המדינה או לסייע לארגון טרור.

חוק בתי המשפט קובע כי על עבירה שעונשה מוות או מאסר עשר שנים ומעלה יידון בית המשפט המחוזי בהרכב של שלושה שופטים. החוק קובע חריג לכלל, ולפיו בעבירות מסוימות ידון בית המשפט המחוזי בשופט אחד, אלא אם הורה נשיא בית המשפט או סגנו אחרת.

בשנת 2010, בעקבות המלצות הוועדה המייעצת לעניין סדר דין פלילי וראיות בראשות שופטת בית המשפט העליון (כתוארה אז) מרים נאור, תוקנה התוספת הראשונה לחוק והוספו בה עבירות רבות אך עוגנה זכותם של הצדדים לבקש מנשיא בית משפט מחוזי או סגנו להורות על העברת תיק שברשימה לדיון לפני מותב של שלושה שופטים. לאורך השנים הורחבה רשימת העבירות שבתוספת הראשונה וכעת מבקשת הממשלה להרחיבה שוב".

יו"ר הוועדה ח"כ ניסן סלומינסקי (הבית היהודי), אמר בדיון: "השאלה האם אפשר להגיע לחקר האמת גם בשופט אחד ומי יחליט לפני האם המקרה חמור מספיק, מי ימיין כדי לקבוע הרכב. יש חשש שככל שהתיק אטרקטיבי ותקשורתי השופט ירצה את התיק לעצמו כדן יחיד. אבקש להביא בפנינו נתונים על התיקים בשבע השנים האחרונות מאז התיקון, אם רובם יצאו בזיכוי ברוב של שני שופטים אז אולי יהפכו היום להרשעות. אבקש גם לראות סטטיסטיקה של משך הזמן של משפט בדן יחיד או בהרכב. זה יוכל ללמד אותנו הרבה, במעבר כה דרמטי שאנחנו מצביעים עליו" בהתייחסו לעבירות הנוגעות לטרור אמר כי "מי שנושא נשק פלילי או למטרת טרור אלו שני עולמות שונים לגמרי והראיה של שופטים צריכה להיות שונה לגמרי מהעולם הפלילי. בטרור לעיתים זה לא רק מי ביצע את הפיגוע אלא מי עמד מאחוריו ואסור להקל בזה ראש. על אותו מקרה של החזקת נשק העונש בדין הפלילי פחות ביחס לטרור אז אי-אפשר לומר שמאותו רגע שהוגש כתב אישום הם דומים. צריך להיזהר מדונם פה דונם שם ובסוף כל הדין הפלילי יהפוך לדן יחיד. חייב להיות קריטריון- חומרת העונש או קריטריון אחר ולא שאת מה שתצליחו תוציאו לדן יחיד".

ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה): "צריך לשים את הסיבות על השולחן האם מדובר ביעילות של מהירות הדיון. בעניין של עשיית צדק הערך היחיד הוא שיפור הדיון. שני פרמטרים מרכיבים את עשיית הצדק- ההליך עצמו ואורך הזמן. עינוי דין הוא חלק מהצדק, הוא אחד הדברים החמורים. יש ויכוח איפה הצדק ייעשה יותר בהרכב או ביחיד. החריג צריך להיות הדן היחיד וכדי לשכנע אותנו להוריד את הסף נדרשים נימוקים חזקים ונתונים נוספים".

עו"ד אביגיל סון-פלדמן ממשרד המשפטים: "ועדת נאור אמרה שבעבירה שיש בצידה עונש חמור יש עדיפות שהרכב ישמע את הדין ועם זאת יש אינטרס ציבורי בהקלה על העומס וההליכים מבחינת הקורבנות והנאשמים בזכותם להליך הוגן". בתגובה לדברי היו"ר סלומינסקי על הצורך בקריטריון אמרה כי "אין קריטריון אחד שאפשר להצביע עליו. יש עבירות שבהן זו מכת מדינה והיכולת להיאבק אפקטיבית תלויה ביכולת להביא יותר תיקים לבירור וזה יגבר על הצורך בבירור על-ידי הרכב". עוד ציינה כי "הרוב המוחלט של התיקים בעבירות גרימת עזיבת מדינה לשם זנות הסתיים בהסדרי טיעון בגלל עזיבת המתלוננות את הארץ וחוסר יכולתן הנפשי לשוב ולהעיד. כך גם מדיניות הענישה הנגזרת נמוכה יותר".

עו"ד נעמה פויכטונגר ממשרד המשפטים: "בחוק המאבק בטרור יש עבירות לפי החוק עצמו ויש עבירות של מעשה טרור. לאחר חקיקתו ראינו כי אין סיבה שעבירת הנשק בהקשר הטרור תלך להרכב בעוד שבשאר ההקשרים בחוק העונשין היא נדונה בדן יחיד. הדיון בהרכב אינו סמל סטטוס. העברת עבירה לדיון בדן יחיד לא מבטאת הקלה בחומרתה אלא צורך ענייני שקשור בבירור משפטי שמתנהל. כשמדברים על אירוע שהבשיל לכתב אישום, כמעט ואין הבדלים בין הטרור לכל עבירה אחרת והמשמעות היא שהראיות גלויות והנאשם רואה אותן. הענישה החמורה יותר מבטאת את מכלול השיקולים של הטלת אימה על הציבור אבל שיקול הדעת שיש להפעיל אם הוכח מעבר לכל ספק סביר שיש כאן עבירת טרור אינו שונה".

עו"ד שירי לנג מהנהלת בתי המשפט: בניגוד לתיקונים קודמים ב-2010 שהנהלת בית המשפט ביקשה להוסיף שורה ארוכה של עבירות, הפעם אנחנו לא מובילים אלא גורמי השטח שנוכחו שלא מדובר בתיקים מורכבים המצריכים דיון בפני הרכב. מדובר בתיקים בודדים והשיקול כאן הוא פחות העומס על בית המשפט".

עו"ד שלומי אברמזון מפרקליטות המדינה: "השמיכה קצרה ואם הרכב יושב על כל התיקים הפשוטים הללו שברובם עבירות הבסיס כבר נדונות בדן יחיד, לא יישאר זמן לדון בתיקים אחרים חשובים. לדוגמה - חבלה בנסיבה מחמירה שהעונש עליה 20 שנה, נניח שיהפוך ל-25 שנים האם זה מה שידרוש שינוי בהרכב? לטעמנו לא. התוצאה הזו שאנחנו לא עורכים הליך בדן יחיד מביאה לוויתורים שאנחנו לא מעוניינים בהם ויש מקרים בהם אנחנו מצויים בדילמה הזו שנוותר על ההכפלה של העונש. האלמנט העיקרי בקביעה הוא מורכבות התיק אבל אי-אפשר להתעלם מאלמנט העונש".

עו"ד דינה דומיניץ מתאמת המאבק בסחר בבני אדם: "בעבירת גרימת העזיבה של מדינה לשם זנות ההבדל בן הרכב לדן יחיד הוא להיות או לחדול, בין שיהיה תיק או שלא יהיה כי הקורבנות שעברו דברים קשים אינן בעלות מעמד בישראל, רוצות לחזור הביתה והאתגר הגדול הוא לשכנען להעיד על הסוחרים. אין לנו סמכות להחזיקן בארץ ולכן עניין הזמן כאן הוא קריטי. גם מבחינת העבירה היא לא מורכבת מבחינת ההוכחה- אין צורך להראות אלימות או כוונה מספיק להראות מודעה באינטרנט".

תאריך:  01/11/2017   |   עודכן:  01/11/2017
עומר כרמון
+סקרים: גוש השמאל יתקשה להרכיב ממשלה
21:13 01/11/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפי סקר חדשות 10 גם גוש הימין יתקשה  ▪  ש"ס נחלשת בכל הסקרים ובכירים בה מציעים שהרב הראשי יתפטר  ▪  דרעי: "נכשל ניסיון הפיכה"  ▪  דיווח: "נחקר חשד לזיופים בבחירות לוועידת מרצ"
(מליאת הכנסת הערב[צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת])
+נתניהו ליובל רבין: "קורא לפיוס לאומי"
18:33 01/11/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אמר מעל בימת הכנסת: "אני מבין את הכאב שלך אל מול גלי ההכפשות וההשמצות נגד אביך. אני מרים את הכפפה"  ▪  רבין: "מנגנון ההסתה ממשיך. רשימת הבוגדים רק מתארכת"  ▪  הרצוג: "תפקידה של הנהגה היא לחדול משנאה ולמנוע השנאה"
(נתניהו. "מרים את הכפפה" [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת])
+העיוורים מאוכזבים מהעלאת דמי הליווי: "לעג לרש"
14:34 01/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ח"כ מירב בן ארי: "על הגמלה להיות מוצמדת לשכר הממוצע במשק"  ▪  ח"כ יוסי יונה: " אל לנו להיות מרוצים ולהסתפק בהוצאת ה'עז' הזאת"  ▪  ח"כ יעל גרמן: "ללקויי הראייה נגרם עוול, כי הם נראים בסדר והולכים על שתי רגליים  ▪  ח"כ דב חנין: "רשעות לשמה"  ▪  מנכ"ל המרכז לעיוור: "האפליה עדיין קיימת והעתירה בעינה עומדת"
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+רכבים מזהמים לא יוכלו להיכנס למרכזי הערים
13:17 01/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה את הצו שיאפשר לאסור כניסת רכבים מזהמים למרכז העיר - הקנס: 500 שקלים לרכב בבעלות פרטית ו-1,000 שקלים לרכב של תאגיד  ▪  העיר הראשונה שתאכוף את הצו היא חיפה. בקרוב יצטרפו להסדר גם הערים ירושלים ותל אביב  ▪  ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): "1,100 איש מתים מדי שנה בישראל כתוצאה מזיהום אוויר מתחבורה - הרבה יותר מההרוגים בתאונות הדרכים או מהסכסוך הישראלי פלשתיני. זאת אומרת שמאז חקיקת החוק, מתו 11 אלף איש, כי איש לא השתמש בסמכויותיו"
(תשע שנים לא נעשה כלום. חיפה [צילום: באסל עווידאת/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   מרים נאור / Miriam Naor   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ככל שהתיק תקשורתי - השופט ירצה אותו לעצמו"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
בדיון בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת הכריז (יום ד', 1.11.17) מנהל אגף הערכה ותכניות במשרד העבודה והרווחה, מארק שמיס, כי המשרד החליט להעלות החל מ-1 בינואר 2018 את דמי הליווי לחלק מהעיוורים ולקויי הראייה: מי שהיה זכאי עד כה ל-50 אחוזי גמלה (494 שקלים בחודש), יקבל מעתה 75 אחוזים גמלה (741 שקלים בחודש).
01/11/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ איתן כבל, אישרה היום תיקון לצו התעבורה, שהגיש משרד התחבורה ונועד לאפשר לרשויות מקומיות לבצע אכיפה לצמצום זיהום אוויר מתחבורה באמצעות קנסות. אישור הצו יאפשר לעיריית חיפה, שכבר הכינה תוכנית לצמצום זיהום האוויר מתחבורה בעיר, לבצע אכיפה באמצעות קנסות. לפי התוכנית תיאסר כניסת כלי רכב מזהמים מתקן "יורו 4" ומטה, לאזורים שיסומנו בתמרורים. ההסדר יחול בשלב ראשון על כלי רכב עם מנוע דיזל במשקל של מעל 3.5 טון - בעיקר אוטובוסים, מיניבוסים ומשאיות קלות וכבדות, ובשלב השני גם על רכבי דיזל במשקל מתחת ל-3.5 טון. הצו יכנס לתוקף 30 יום לאחר פרסומו ברשומות, רכבים פרטיים שיעברו על האיסור צפויים לקנס של 500 שקלים ורכבים בבעלות חברות ותאגידים צפויים לקנס של 1,000 שקלים. היו"ר כבל אמר כי המטרה היא לאפשר במקרה הזה לחיפה, ובעתיד לכל רשות שתרצה ותגיש תוכנית, לייצר אזור נקי מזיהום אוויר.
01/11/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
"כשל מערכתי ומתמשך", כך הגדירו (יום ד', 1.11.17) חברי ועדת הכספים את התנהלות המדינה בכל הנוגע להקמת מתקן ההתפלה באשדוד. במתקן נמצאו בו כשלים רבים ולא ניתן להפיק ממנו את כמות המים הדרושה.
01/11/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
מחלוקות בנושא תחבורה בין משרדי הביטחון והאוצר בקשר למעבר צה"ל לנגב נחשפה (1.11.17) בדיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת.
01/11/2017  |  אריאל י' לוין  |   חדשות
השר יריב לוין הצליח לשכנע את ראשי הסיעות החרדיות להתפשר ולהסכים לנוסח מרוכך לתיקון חוק שעות עבודה, שעשוי אולי לצמצם את עבודות הרכבת בשבת אך לא לבטלן לחלוטין, וזאת למרות התעקשותו של השר יעקב ליצמן, שאמר כי עבודות הרכבת הן קו אדום עליו הורו גדולי ישראל.
31/10/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il