וואלה!, הפורטל הפופולארי ביותר בישראל, שבר את כל שיאי הצפייה: בחודש אוקטובר הגיע מספר הדפים הנצפים בוואלה!, לראשונה, ל-100 מיליון.
העלייה בוואלה! היא חלק מן המגמה הכללית בעולם, של עלייה בצפייה באתרי אקטואליה. על-פי סקר נילסן, שנערך בארה"ב, עלתה כמות הגולשים לאתרים מסוג זה ב- %400 מאז הפיגוע במגדלי התאומים. וואלה! נענתה לדרישה הגוברת לחדשות, והיא מציעה למבקרים באתר חלון מבזקים מיוחד, שאפשר להורידו למחשב האישי, ובאמצעותו להתעדכן באופן שוטף באירועים. בשבועיים האחרונים ניצלו לא פחות מ- 40 אלף גולשים את האופציה הזו, והורידו את חלון המבזקים.
עופר לוי, מנכ"ל וואלה! תקשורת, אמר כי "וואלה! משלבת בצורה אופטימלית את הגיבוי האיתן של עיתון הארץ, כספק תוכן וחדשות מרכזי, יחד עם מחלקת חדשות רעבה ואינטנסיבית. שני מרכיבים אלה מוגשים תוך ניצול יכולת האריזה האינטרנטית של וואלה! - וכך, למעשה, מקבל הקורא אתר חדשות אולטימטיבי."
ארז פילוסוף, המשנה למנכ"ל וואלה!, אמר כי "זה לגמרי טבעי בעיני, שהפופולריות של האינטרנט גואה בתקופה הזאת. הנגישות המיידית לאינטרנט הופכת אותו למדיום מוביל להתעדכנות בחדשות.
חשיבותו של המדיום מקבלת משנה תוקף בימים הסוערים העוברים עלינו לאחרונה, ומבחינה מסויימת, כמו שמלחמת המפרץ הוגדרה בזמנו כ"מלחמה טלוויזיונית", אפשר, לדעתי, להגדיר את המלחמה נגד הטרור היום כ"מלחמה מקוונת".
שלושת היישומים הבולטים, שהובילו את וואלה! לשבירת השיא הם: חדשות, דואר וספורט. תרומה נכבדה נוספת תרם ערוץ האסטרולוגיה, שעלה לאחרונה לאוויר.