רווחי שופרסל בתשעת החודשים הראשונים של 2018 עמדו על 216 מיליון שקלים, לעומת 198 מיליון שקלים אשתקד. העלייה ברווחיות מיוחסת בעיקר לגידול בשווי ההוגן של הנדל"ן להשקעה. כך עולה מדוחות החברה שהועברו (יום א', 25.11.18) לבורסה לניירות ערך.
הרווח הנקי של שופרסל ברבעון השלישי של 2018 הסתכם בכ-64 מיליון שקלים בדומה לאשתקד. זאת, למרות פעילות מאסיבית של השקות עסקיות חדשות כגון ניו-פארם, וכרטיס האשראי החדש.
הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו בכ-3.3 מיליארד שקלים לעומת רבעון מקביל אשתקד שהסתכם בכ-3 מיליארד שקלים - גידול של כ-9.4%, אשר נבע מגידול בפעילות הקמעונאית והכללת פעילות ניו-פארם.
גידול של 7.8% נרשם בהכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה והן הסתכמו ב-9.6 מיליארד שקלים. המכירות בקמעונאות הסניפים גדלו ב-5.2% ברבעון השלישי לעומת אשתקד, והמכירות בחנויות זהות גדלו בשיעור של 3.6% לעומת רבעון מקביל אשתקד.
בדיווח לבורסה נמסר כי כ-460 אלף כרטיסי אשראי שופרסל הונפקו בתשעת החודשים הראשונים של השנה. עוד דווח כי מכירות "שופרסל "online מהוות כ-13.3% מכלל המכירות בתשעת החודשים השנה, לעומת 11.2% בתקופה המקבילה אשתקד. מכירות מוצרי המותג הפרטי מהוות כ-23.6% מכלל המכירות בתשעת החודשים השנה, לעומת 21.9% בתקופה המקבילה אשתקד.
מאוריסיו ביאור, יו"ר דירקטוריון שופרסל ו
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמרו היום כי פעילות קמעונאות הסניפים של שופרסל מבטאת עוצמה והצלחה מתמשכת, והיא מהווה עוגן להמשך ההשקעות העסקיות של הקבוצה. "המשכנו ללא לאות בפיתוח החדשנות שלנו במטרה להציע ללקוחותינו את המוצרים והשירותים הטובים ביותר. ברבעון זה המשכנו לפתח את המותג הפרטי - נכנסנו לראשונה לתחום הקוסמטיקה והטיפוח והרחבנו את מגוון המוצרים. בתשעת החודשים הראשונים של השנה צמח המותג הפרטי לנתח של כ-23.6% מכלל מכירות החברה. שיפור נוסף רשמנו בתחום ה-Online, אשר ממשיך לצמוח ומכירותיו הגיעו כבר לכ-13.3% מכלל מכירות שופרסל, הישג יוצא דופן בקנה מידה עולמי. התוצאות העסקיות המצוינות הללו נובעות ממסירות עובדי שופרסל ומנאמנות ללקוחותינו אשר למענם אנו ממשיכים לצמוח ולהשתפר", ציינו.