|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

על-רקע העריקה לליכוד

גלנט מסיים תפקידו כשר השיכון וכח"כ

יו"ר כולנו נפגש עם יואב גלנט ובעצה אחת עם ראש הממשלה גלנט יתפטר מן הכנסת כדי להתמודד על מקום ברשימת הליכוד ויישאר כשר בלי תיק בקבינט
31/12/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות
גלנט וכחלון [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

יושב-ראש כולנו, השר משה כחלון, נפגש הערב (יום ב', 31.12.18) עם שר הבינוי והשיכון יואב גלנט בלשכת שר האוצר בתל אביב. על-פי הסיכום, בתיאום עם ראש הממשלה, גלנט יסיים את תפקידו כשר הבינוי והשיכון וכחבר כנסת.

הרקע לפרישה הוא מעברו הצפוי של גלנט לליכוד. בחודשים האחרונים נפגש גלנט עם פעילי המפלגה, אך כחלון נמנע מלפטרו. גלנט עוזב את הכנסת, דבר שמאפשר לו להתמודד בבחירות המקדימות בליכוד.

עם זאת, לנוכח העובדה שגלנט הוא החבר היחיד בקבינט המדיני-ביטחוני בדרגת אלוף, צפויים ראש הממשלה נתניהו וכחלון להשאירו בקבינט כשר בלי תיק. במקרה שכזה הוא לא יהיה חייב לכהן כחבר כנסת.

את מקומו של גלנט כחבר כנסת יתפוס אשר פנתהון, שיכהן עד להשבעת הכנסת ה-21.

השר משה כחלון: "המהפכות החברתיות שהובלנו בארבע השנים האחרונות מהוות נדבך מרכזי בחוסן הלאומי ותורמים תרומה מכרעת לביטחון הכלכלי, התעסוקתי והחברתי של אזרחי מדינת ישראל. המרכזית שבהן היא 'מחיר למשתכן' שבמסגרתה 130,000 זוגות צעירים יוכלו לרכוש דירה במחיר הוגן ולהקים בית בישראל. אני מודה לשר גלנט על העבודה המשותפת ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

השר יואב גלנט: "בשנים האחרונות זכיתי לשרת את הציבור בישראל כשר וכחבר קבינט, בהמשך ל 35 שנות שירותי בצה״ל. אני רואה עצמי ממשיך ותורם למדינת ישראל בעיקר בתחום בו עסקתי כל חיי - ביטחון ישראל וההגנה על הארץ ותושביה. ברצוני להודות לידידי שר האוצר משה כחלון ולחברי סיעת כולנו על שיתוף הפעולה וההובלה המשותפת של תחום הבינוי והשיכון ועל העשייה הכלכלית והחברתית למען החברה הישראלית.״



תאריך:  31/12/2018   |   עודכן:  31/12/2018
עידן יוסף
+דעות שמתחפשות לעובדות
01:15 01/01/19  |  אסתר שניאורסון גרי   |   לרשימה המלאה
היועץ המשפטי פתח במסע הציד, ו'חוקר וחוקר' את מה שאין לחקור, שהרי העובדות ידועות לכל
(מנדלבליט. חוקר וחוקר [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת])
+יחימוביץ: מי שלא יודיע שלא יישב עם נתניהו - מכשיר שחיתות
21:33 31/12/18  |  איציק וולף
יו"ר הוועדה לביקורת המדינה בכנסת, ח"כ שלי יחימוביץ, טענה כי דברי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי לא יתפטר גם אם יוחלט על הגשת כתב אישום נגדו בכפוף לשימוע הם "מחוצפים ומתריסים נגד סמכויותיהן של כל זרועות שלטון החוק ומסכנים את הדמוקרטיה", כלשונה. "ההודעה המאיימת כי אל ליועץ המשפטי לממשלה להחליט בעניינו טרם בחירות היא מבחן נקיון הכפיים של כל מפלגה בכל הקשת הפוליטית, ומי שלא יודיע מפורשות שלא ישב עם מי שנמצא בהליך פלילי כה מתקדם, מכשיר שחיתות לטובת שיקולים פוליטיים נטו״, טענה.

+מנכ"ל משרד השיכון התפטר; יצטרף למפלגת גשר
20:45 31/12/18  |  איציק וולף
מנכ"ל משרד השיכון, חגי רזניק, הודיע הערב כי הוא מתפטר מתפקידו. התפטרותו של רזניק התרחשה שעות ספורות לאחר התפטרות שר השיכון, יואב גלנט, מן המשרד ומן הכנסת. בניגוד לגלנט הצפוי להתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת, צפוי רזניק להצטרף למפלגת גשר בהנהגת ח"כ אורלי לוי אבקסיס.
+לפיד: נתניהו איבד את הבלמים ולא חושב על טובת המדינה
20:43 31/12/18  |  איציק וולף
יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, הגיב על הצהרת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלפיה לא יתפטר גם אם היועץ המשפטי לממשלה יחליט על הגשת כתב אישום נגדו בכפוף לשימוע ואמר כי האמירה הזאת היא "פשיטת רגל ערכית", כלשונו. "זו הוכחה לכך שהוא איבד את הבלמים והדבר היחיד שמעסיק אותו היא להינצל מתיקיו הפליליים ולא טובת המדינה", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.
+נתניהו: לא אתפטר גם אם יוחלט על אישום
20:00 31/12/18  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה הודיע כי יימנע מלהתפטר מתפקידו גם אם היועץ המשפטי לממשלה יחליט להגיש נגדו כתב אישום בכפוף לשימוע  ▪  "מאמין שלא ייצא מזה כלום, ישראל היא מדינת חוק והחוק קובע שראש ממשלה לא צריך להתפטר במהלך שימוע"
(נתניהו בברזיל. צפו בשידור הישיר)
+איש הקש של בנט: עו"ד וינברגר
19:45 31/12/18  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
עו"ד עמיחי וינברגר התקבל באפריל 2018 כחבר במפלגת צל"ש במהלך שכלל ביטול כל החברויות האחרות במפלגה והענקת סמכויות מוחלטות למי שהיה בא-כוחו של נפתלי בנט  ▪  באופן הזה שכבה 'מפלגת המדף' במשך שמונה חודשים עד שבנט ושקד פרשו מהבית היהודי
(וינברגר. הצטרף למפלגה באפריל [צילום: איציק וולף])
+"תרומות למועמדים ייבדקו תוך כדי הבחירות"
19:43 31/12/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מבקר המדינה הודיע כי משרדו החל בהיערכות מיוחדת לבדיקת חשבונות ואתרים מזויפים של מועמדים  ▪  יחימוביץ': "מודאגת מכך שהמבקר יסיים את תפקידו בלי שימונה מבקר חדש. זה יכול למצוא חן מאוד בפני אישים מסוימים"
(שפירא ויחימוביץ' [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
+יו"ר הכנסת חתם על התפטרותו של גלנט
19:22 31/12/18  |  
יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין חתם על מכתב התפטרותו של יואב גלנט מתפקידו כחבר בכנסת.
+כחלון ייפגש הערב עם רחל עזריה
18:24 31/12/18  |  
יו"ר כולנו כחלון צפוי לפגוש הערב את רחל עזריה. בפגישה עשוי כחלון להודיע לה כי לא תוצב ברשימת כולנו לכנסת הבאה.
+דרעי: הימין החדש מחליש אותנו
17:07 31/12/18  |  
יו״ר ש״ס השר אריה דרעי הגיב לפיצול בימין באמצעות הקמת מפלגת הימין החדש ואמר: ״אני מביע מורת רוח גדולה מהמהלך. אני נגד פיצולים שמחלישים אותנו. מפלגות קטנות מזיקות למשילות ולכן התנגדנו כל הזמן להורדת אחוז החסימה״. הוא דיבר בישיבת הסיעה והתייחס ברמז לאלי ישי: ״מבחינתנו יש יסוד אחד בש"ס, זה ציות למועצת חכמי התורה. מי שמרד או לא מקבל מרות של מועצת חכמי התורה, לא יכול להיות בש"ס". עוד אמר: ״אני לא מכיר את בני גנץ ואין לי שום סיבה להחליף את נתניהו שהוא המנוסה ביותר וגם היה שותף נאמן והגון שלנו. נתניהו הוא המועמד שלנו לראשות הממשלה. אנחנו נמליץ רק עליו״.
+הקריצה הסרוגה של לפיד
14:57 31/12/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מחקר חדש מגלה כי על-אף מספרם הגדול של הסרוגים במפלגת יש עתיד, לציבור הדתי-לאומי יש יותר אמון במרצ מאשר ביאיר לפיד
חלק מן הדתיים של יש עתיד
+מזכ"ל האיחוד הלאומי יתמודד לכנסת
14:37 31/12/18  |  
מזכ"ל מפלגת האיחוד הלאומי אופיר סופר הגיש את מועמדותו להתמודד כחבר כנסת. אתמול הודיעה גם חברת הכנסת לשעבר אורית סטרוק על הגשת מועמדות.
+הטעיות והזיות פוליטיות
12:45 31/12/18  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
רק האמת נעדרת...  ▪  לעתים הדברים מנותקי ההקשר אותם הוא מלהג מהעולם היחיד אותו הוא מכיר, מתפרשים כאמירות מטאפוריות פוליטיות מחוכמות
(גנץ. שותק [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+פורום צעירי מפד"ל המיתולוגית זועמים
11:57 31/12/18  |  מאיר חוטקובסקי   |   לרשימה המלאה
צעדם של בנט ושקד הפתיע את חוג צעירי מפד"ל כפי שהפתיע את האחרים המצויים בביצה הפוליטית  ▪  הדעות חלוקות
(בנט ושקד. צעד מפתיע [צילום: יוסי זייגלר/פלאש 90])
+בן-דהן: "איננו עוסקים בנקמות. יש לנו אחריות ממלכתית"
11:57 31/12/18  |  
ח"כ אלי בן דהן אמר בתגובה לדרישת מוטי יוגב לפיטורי השרים בנט ושקד: "כמספר 3 במפלגת הבית היהודי - הדרישה הזו היא לא אחראית ולא מייצגת את עמדת המפלגה. איננו עוסקים בנקמות. יש לנו אחריות ממלכתית וחשוב שתהיה המשכיות לעבודת השרים במשרדים עד לבחירות. אני מציע לחבר הכנסת יוגב להתרכז באיחוד השורות בתוך הציונות הדתית ולא בנפתלי בנט ואיילת שקד".
+ח״כ אילן גילאון על דוח העוני: "התפקיד הראשון של ממשלה הוא להבטיח כלכלה של הגינות"
11:54 31/12/18  |  
יו״ר סיעת מרצ, ח״כ אילן גילאון על דוח העוני של הביטוח הלאומי: ״העלייה בחומרת העוני ובהעמקתו באחוזים כה גבוהים צריכה להדיר שינה מעייני כל אחד ואחת מחברי הממשלה ואזרחי ישראל. התפקיד הראשון של ממשלה הוא להבטיח כלכלה של הגינות, שמאפשרת לכל אחד ואחת להגיע למחוז חפצם בכבוד ובעצמאות, ובזה נתניהו וחבריו נכשלים".
+"הימין החדש" - חלום באספמיא
10:48 31/12/18  |  ראובן לייב   |   לרשימה המלאה
אין להטיל ספק בכך שהציבור הדתי, שתמך עד כה ב"בית היהודי", יבקש לשמור גם להבא על צביונו הדתי המובהק, וממילא מובן שהוא לא יתפתה לחבור דווקא למפלגה מעורבת, שתאבד את ייחודה הדתי לטובת שעטנז שהולבש עליה על-ידי מייסדיה
(בנט ושקד. מציאות חדשה [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
+"מעריכה שזו הקדנציה האחרונה של נתניהו"
10:46 31/12/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על המהלך להקמת "הימין החדש" אמרה השרה בוועידת "כלכליסט": "לא חשבנו שנקבל מספר דו-ספרתי של מנדטים"  ▪  התייחסה לשיאופתיה הפוליטיות: "תיק האוצר תמיד עניין אותי"  ▪  הליכוד בתגובה: "הפיצול של בנט ושקד מרסק את גוש הימין בדרך להמלכת השמאל"
(שקד. קורצת לתיק האוצר [צילום: יוסי זייגלר/פלאש 90])
+שקד: "אני מעריכה שזו הקדנציה האחרונה של נתניהו"
10:28 31/12/18  |  
שרת המשפטים איילת שקד בוועידת "כלכליסט": "ההערכה שלי שזו הקדנציה האחרונה של בנימין נתניהו כראש הממשלה, הוא לא צעיר, אני לא יודעת מה יעלה בגורל החקירות. אני אומרת כל הזמן שאני מקווה שהתיקים נגדו ייסגרו". על הקמת "הימין החדש" אמרה השרה: "אנחנו שואפים למספר דו-ספרתי של מנדטים".


+חטא היוהרה
10:23 31/12/18  |  עליס בליטנטל   |   לרשימה המלאה
חטא היוהרה הוא הראשון בין שבעת החטאים הקרדינלים שעליהם אין כפרה, על-פי הדת הנוצרית  ▪  חטא היוהרה, בו נגועים ראשי כמה מפלגות בתוכינו, הוא שגורם להם לעשות כל שניתן כדי להרוס את השלטון הקיים, ועל הריסותיו כך הם מקווים, יפרחו וישגשגו (כל אחד) כראש הממשלה הבאה
(בנט ושקד. היבריס [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
+הפריימריז במפלגת העבודה יתקיימו ב-12 בפברואר
09:51 31/12/18  |  
על פי החלטת יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי ומזכ"ל המפלגה, ערן חרמוני, הפריימריז לקביעת רשימת מועמדי מפלגת העבודה לכנסת ייערכו ב-12 בפברואר.
למפלגה התפקדו כ-60 אלף חברי מפלגה ברחבי הארץ והם יבחרו את הרשימה לבחירות לכנסת.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גלנט מסיים תפקידו כשר השיכון וכח"כ
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שמ
31/12/18 18:09
2
א.ל. רמת-גן
31/12/18 18:24
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
אלעזר שטרן, עליזה לביא, משה (קינלי) טור פז, תהלה פרידמן-נחלון ובמידה מסוימת גם פנינה תמנו-שטה המסורתית בוגרת החינוך הדתי הם חלק מהשמות שצפוי יאיר לפיד להציב במקומות ריאליים ברשימת יש עתיד לכנסת.
31/12/2018  |  עידן יוסף  |   מאמרים
המפה הפוליטית משתנה והחדשה הגדולה לעת עתה היא עזיבת בנט ושקד את הבית היהודי לטובת "הימין החדש". התזזית בה מצויות המפלגות השונות ניכרת והכול רוחשים ובוחשים בקדרה הזו. שם המשחק - הישרדות פוליטית, וה"שחקנים" השונים מתייצבים להלל ולשבח את מרכולתם. בכך אין כל פסול. מה שצורם הוא שחלק מהפוליטיקאים נוקטים מהלכים מניפולטיביים על-מנת לקדם את ענייניהם תוך שאינם בוחלים באי אמירת אמת.
31/12/2018  |  בעז שפירא  |   מאמרים
במפגש הפורום החודשי של צעירי המפד"ל, שנערך (יום א', 30.12.18) במסעדת "דרבי" הכשרה בתל אביב, ושיועד הפעם להעלאת זכרו של צבי קניג ז"ל, ממייסדי הפורום שהלך לא מכבר לעולמו, סערו הרוחות. נוכחים 18 איש. לכל אחד דעה משלו. מועלים אין ספור תסריטים של חבירות פוליטיות של "הימין החדש" (המפלגה החדשה של בנט ושקד) עם שחקני רכש בזירה הפוליטית כמו בני גנץ ובוגי יעלון, הרמטכ"לים לשעבר.
31/12/2018  |  מאיר חוטקובסקי  |   מאמרים
ספק גדול אם אכן יביא "הימין החדש", שהוקם בסוף השבוע על-ידי נפתלי בנט ואיילת שקד, כתחליף ל"בית היהודי", את הישועה שלה מצפים מקימיו. ציבור חדש של תומכים הוא בוודאי לא יביא להם, באשר מדובר בלא יותר משעטנז לשוני שלא ניתן לממשו במציאות.
31/12/2018  |  ראובן לייב  |   מאמרים
לראשונה מאז מסיבת העיתונאים שבה הכריזו השרים נפתלי בנט ואיילת שקד על עזיבת הבית היהודי, התייחסה השרה שקד להקמת המפלגה החדשה ולמערכת הבחירות בוועידת "תחזיות 2019" של "כלכליסט" ואמרה: "ההערכה שלי שזו הקדנציה האחרונה של בנימין נתניהו כראש הממשלה, הוא לא צעיר, אני לא יודעת מה יעלה בגורל החקירות. אני אומרת כל הזמן שאני מקווה שהתיקים נגדו ייסגרו". דעתי נשארה שבוודאי עד להחלטה הסופית של היועץ המשפטי לממשלה, זאת אומרת אחרי שימוע, לא צריך לעשות שום דבר. אם חס וחלילה אחרי שימוע היועץ יחליט להגיש כתב אישום אז נשב, נראה, נלמד את הנתונים ונחליט מה לעשות".
31/12/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il