חברת התיירות הדיגיטלית Agoda הודיעה (יום א', 7.4.19) על מינויו של איתי חורב לסמנכ"ל שיווק ראשי. חורב, אשר שימש עד לאחרונה כסמנכ"ל שיווק ב-Agoda, יפקח מעתה על כל פעילויות השיווק של Agoda כחלק מתחומי אחריותו, לרבות שיווק ביצועים (SEM/PPC, MSE, תצוגה), CRM, תמחור, נאמנות לקוח, שיווק מותג ויחסי ציבור קמעונאיים.
"מינויו של איתי כסמנכ"ל שיווק ראשי מחזק את מחויבותנו לחידוש הדרך בה אנשים מטיילים ומשתמשים בטכנולוגיה לשדרוג חוויית הלקוח", אמר ג'ון בראון, נשיא ומנכ"ל Agoda. "לאיתי ניסיון עשיר בשיווק מדעי ובמסגרת תפקידו כסמנכ"ל שיווק ראשי יטמיע את הידע שלו מתחומי המדעים והמדידה לכל שכבת השיווק ויסייע להמשך הצמיחה של Agoda הן בשווקי הליבה שלנו באסיה והן בשאר שווקי העולם".
קודם לתפקידיו ב-Agoda, חורב שימש כמייסד שותף בסטארט אפ Qlika המתמחה באופטימיזציית שיווק מקוון, אשר נרכשה על-ידי Booking Holdings ב-2014. בהמשך לרכישה, הצטרף איתי ל-Agoda ושימש במספר תפקידים בהובלת צוותים, כולל מדע נתונים ו- PPC.
איתי חורב סיים בהצטיינות תואר שני במתמטיקה מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, ובעל תואר ראשון במתמטיקה ופיזיקה. בנוסף, הוא בוגר תוכנית תלפיות של צה"ל.-