|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  

  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פעילויות חווייתיות עם המשפחה בתקופת החגים
כתיבת המומחים
החשיבות הרבה בבחירת עורך דין הפועל מתוך שליחות
ביתו של אבו-אלעטא ברצועת עזה אבו-אלעטא. חוסל בביתו

כוננות גבוהה מאוד / אזעקות גם בגוש-דן

בעקבות החיסול: מטחים כבדים לעבר ישראל

צה"ל ושירות הביטחון הכללי חיסלו הלילה את בהאא אבו-אלעטא, בכיר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי פיקוד העורף הורה על סגירת מקומות עבודה לא חיוניים משרד החינוך ביטל את הלימודים בדרום ובגוש-דן יותר מ-150 רקטות נורו משטח רצועת עזה מאז שעות הבוקר
12/11/2019  |   איציק וולף, עידן יוסף   |   חדשות   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
רגע פגיעת הרקטה בצומת שתולים

הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה החל (יום ג', 12.11.19) משעות הבוקר בירי מאסיבי של רקטות לעבר ישראל, בתגובה לחיסול בכיר הג'יהאד האיסלאמי ברצועה. הירי החל ברדיוס של יותר מ-40 קילומטרים מרצועת עזה - לעבר ישובים בעוטף עזה וגוש-דן.

אזעקות נשמעו בערים חולון, בת ים, אשקלון, ראשון לציון ובמרחב עוטף עזה. דובר צה"ל עדכן כי משעות מהבוקר ועד לשעה 9:10 זוהו מעל 150 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי כיפת ברזל יירטו כ-60 שיגורים. כיפת ברזל יירטה רקטה בשמי העיר מודיעין, במקביל הייתה פגיעה ישירה בבית בעיר נתיבות. חובשים ופראמדיקים של מד"א טיפלו מאז שעות הבוקר ב-29 בני אדם בעקבות ההסלמה הביטחונית. אחד מהם נפגע מרסיסים, 15 נפצעו כשמעדו בדרך למרחב המוגן ו-13 אחרים לקו בחרדה.

בוטלו הלימודים בדרום ובכל גוש-דן

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבוהב הודיע כי כל שגרת הלימודים בדרום ובכל גוש-דן התבטלה. במשרד החינוך מתנהלים החל מהבוקר בנוהל חרום מתגלגל. נפתחו חדרי מצב בדרום, בתל ובירושלים. כמו-כן ניתנה הנחיה לבטל את כל מערך הטיולים באזורים אלה. "הוצאנו את התלמידים שנמצאו בשטח, במסגרת טיולים, ביטלנו את מערך הנסיעות, אספנו את תלמידי הפנימיות למרחבים מוגנים, ואנו עוקבים אחר כל יוזמה של מוסדות החינוך – כדי לוודא שאין כל פעילות חינוכית", נמסר מטעם שר החינוך ומנכ"ל המשרד.

מקלטים ציבוריים נפתחו באזור עוטף עזה. במועצה האזורית דרום השרון הודיעו על פתיחת מקלטים ציבוריים בחלק מן היישובים. גם בערים כפר סבא וברעננה ניתנה הנחייה לפתיחת מקלטים ציבוריים. משרדי הרישוי באזור גוש-דן ודרומה יהיו סגורים היום.

משרד הבריאות פתח את חמ"ל החרום באגף לשעת חרום, בעקבות ההסלמה הביטחונית. כל מוסדות הבריאות, בהם בתי חולים, מוסדות גריאטריים וקופות החולים ערוכים למצבי החרום. מהמשרד נמסר כי סגן שר הבריאות יעקב ליצמן והנהלת המשרד מבצעים הערכות מצב באופן שוטף ונמצאים בקשר עם כלל הגורמים.

מצה"ל נמסר על חסימת כבישים ואזורים סמוכים לרצועת עזה. מפיקוד העורף נמסר כי אין לעצור בשולי הכביש במהלך הנסיעות באזור העוטף מטעמי ביטחון אישי. האזורים והצירים שייחסמו הם:
  • כלל צירי הגישה החקלאיים מערבית לכביש 232
  • כביש מס׳ 4 - מצומת זיקים ועד צומת נתיב העשרה.
  • כביש מס׳ 34 - מצומת יד מרדכי ועד כביש הגישה לקיבוץ ארז.
  • כביש מס׳ 232 - מצומת מפלסים ועד לצומת כפר עזה.
  • תיאסר כניסה לגבעת ״קובי״ בשדרות, אנדרטת ״החץ השחור״, גבעת הפעמונים ע״ש אסף סיבוני ז״ל, גבעת נזמית, וגבעת ״הפרש הבודד״.
  • בנוסף, הוחלט על סגירת חוף זיקים למבקרים, ועצירת תנועת הרכבות בין תחנות אשקלון לשדרות.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, הודיע על סגירת המעברים ארז וכרם שלום שבגבול רצועת עזה ועל צמצום מרחב הדיג הפלשתיני מול חופי הרצועה לשישה מיילים ימיים, מהבוקר ועד להודעה חדשה.

היעד: "פצצה מתקתקת"

היעד שחוסל הלילה ברצועה הוא בהאא אבו-אלעטא, בכיר הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה, אשר היה אחראי כמפקד החטיבה הצפונית של הרצועה לירי רקטות לעבר יישובים ישראלים ולביצוע פיגועים נגד מטרות ישראליות. הוא חוסל בהפצצה שבוצעה על ביתו. על-פי דיווחים מרצועת עזה - יחד עם המחבל הבכיר נהרגה גם אשתו. בעקבות החיסול, כוננות גבוהה בדרום. אזעקות ויירוטים בעוטף עזה וגם בגוש-דן.

במקביל, מגיעים דיווחים על תקיפה שבוצעה בדמשק על בית שבו היה, ככל הנראה, אכרם אג'ורי, גם הוא בכיר בג'יהאד האיסלאמי, ויד ימינו של מנהיג הארגון. בין היתר היה תפקידו של אג'ורי להיות בקשר עם אבו-אלעטא. סוכנות הידיעות הסורית הרשמית דיווחה כי "בשעה 04:14 שיגרו מטוסי חיל-האוויר שלושה טילים מאזור הגליל. מערכות ההגנה האווירית יירטו את המטרות והצליחו להשמיד את אחד הטילים. שני הטילים האחרים פגעו בביתו של בכיר הגיהאד האיסלאמי, אכרם אל-עג'ורי בשכונת אל-מזה".

לפי סוכנות הידיעות, אג'ורי רק נפצע, בנו מועאז עג'ורי, נהרג בתקיפה. אדם נוסף ועוד 10 נפצעו כולל הנכדה. לא נמסר מי אחראי לתקיפה בסוריה.

החיסול אושר על-ידי ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו, לאחר שהתקיים בנושא דיון בקבינט המדיני-ביטחוני. מצה"ל נמסר כי אלעטא היה פצצה מתקתקת וכי תכנן לקדם בימים הקרובים ירי לעבר עוטף עזה, פיגועי צליפה וחדירה ושיגור רחפנים לעבר ישראל. "מבחינתנו זה חיסול נקודתי, אנחנו לא חוזרים למדיניות החיסולים", אמר דובר צה"ל הבוקר.

ראש הממשלה והרמטכ"ל ימסרו בשעה 10:30 הצהרה לתקשורת. בשעה 11:00 צפוי שר הביטחון החדש, נפתלי בנט, להיכנס לתפקידו. ישראל העבירה מסר למצרים ולפיו היא אינה מעוניינת בהסלמה של המצב הביטחוני וכי היא לא מתכוונת לשוב למדיניות של חיסולים ממוקדים. זאת, על-מנת שהמצרים יתווכו בין הצדדים ויאפשרו הרגעה של האזור.

מי אתה, אבו-אלעטא?


הרס גם סביב בניין ביתו של ההרוג
תאריך:  12/11/2019   |   עודכן:  12/11/2019
איציק וולף, עידן יוסף
+190 שיגורים מהבוקר, 90% הצלחה לכיפת ברזל
19:48 12/11/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יותר מ-50% מן הרקטות שירו היום מחבלי הג'יהאד האיסלאמי פגעו בשטחים פתוחים  ▪  לוחמי כיפת ברזל יירטו עשרות רקטות
(90% הצלחה היום. כיפת ברזל [צילום: AP])
+לא יהיו לימודים בדרום, אך יהיו בגוש-דן ובשפלה
18:54 12/11/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל משרד החינוך הודיע כי במשרד עורכים דיונים עם גורמי הביטחון והבהיר שאם לא יהיה שינוי במצב הביטחוני - לא יתקיימו מחר לימודים בדרום, בגדרה וביבנה
(דיונים עם גורמי הביטחון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+אמנסטי מגנה את התקיפות הישראליות ברצועה
18:41 12/11/19  |  איציק וולף
ארגון אמנסטי מגנה את ישראל על התקיפות האוויריות ברצועת עזה. "הדיווחים כי חמישה פלשתינים נהרגו מתקיפות אוויריות של ישראל מדאיגים מאוד", נכתב בהודעת הארגון. עוד טענו באמנסטי כי לישראל היסטוריית הפרות חמורה של החוק ההומניטרי הבינלאומי בעזה, כולל "פשעי מלחמה והפגנת התעלמות מזעזעת מחייהם של פלשתינים", כלשונם.
+צה"ל חיסל שני מחבלים שהכינו רקטות לשיגור
18:34 12/11/19  |  איציק וולף
כלי טיס של צה"ל תקף בשעות הערב שני מחבלים מארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי בצפון רצועת עזה בעת שעסקו בהכנה לשיגור רקטות. מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה.
+חיל האוויר תקף מטרות הג'יהאד האיסלאמי ברצועה
18:03 12/11/19  |  איציק וולף
מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו אחר הצהריים מספר יעדי טרור נוספים של ארגון הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. בין יעדי הטרור שהותקפו מתחמי אימונים בהם גם של הכוח הימי, פיר מנהרת טרור התקפית בצפון הרצועה ואתר חפירה של מנהרת טרור התקפית במרכז הרצועה.
+בשל המתיחות: יידחה דיון בכנסת על האלימות בחברה הישראלית
17:09 12/11/19  |  איציק וולף
נוכח המצב הביטחוני הודיעה סיעת כחול לבן בכנסת כי דיון 40 החתימות בנושא ״האלימות הגואה בחברה הישראלית״, שהיה קבוע למחר (רביעי) יידחה למועד אחר.
+ירידה של 10% בעסקות אשראי
16:33 12/11/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בין השעות 9:00 ל-15:00, שהם שעות הפעילות העיקריות בכרטיסי אשראי, נרשמה היום הוצאה בגובה של 1 מיליארד שקל לעומת 1.1 מיליארד שקל בלבד באותן השעות ביום שלישי בשבוע שעבר
(100 מיליון שקל פחות מהרגיל [צילום: Elise Amendola/AP])
+מצב מיוחד בעורף - עד 80 ק"מ מהרצועה
16:19 12/11/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון הכריז על מצב מיוחד בעורף בטווח שבין אפס לשמונים קילומטרים מרצועת עזה  ▪  תוקף ההכרזה - 48 שעות עם אפשרות להארכה באישור הממשלה
(השר בנט והרמטכ"ל כוכבי [צילום: אריאל חרמוני])
+מוקד הפניות לאזרחים ותיקים נותן מענה לפניות בנושאי חרום
16:03 12/11/19  |  עידן יוסף
מוקד כוכבית 8840 לפניות אזרחים ותיקים של המשרד לשוויון חברתי זמין לפניות ונותן מענה לאזרחים ותיקים בשלל נושאים הנוגעים להערכות והתנהגות נכונה בזמן חירום. נציגי המוקד ערוכים לקבל פניות של אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם ויסייעו בהכוונה ובמתן מידע. המוקד פעיל עד שמונה בערב וניתן בו מענה ב-8 שפות שונות, ביניהן עברית, אנגלית, ערבית, אמהרית ורוסית.
+המרכז הקליני הבין-תחומי של אוניברסיטת חיפה פותח קו חם לעזרה
15:59 12/11/19  |  עידן יוסף
המרכז הקליני הבין-תחומי של אוניברסיטת חיפה פותח קו חם לעזרה בהתמודדות עם פחדים, חששות וקשיים המתעוררים עקב המצב הביטחוני. מומחי המרכז, פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים, יעמדו לרשותכם ויענו לשאלות בנושאים כמו: איך להתמודד עם תופעות חרדה כגון: חוסר שקט וקשיי שינה? מה לענות לשאלות של ילדים על המצב? איך להתייחס לילד שחזר להרטיב, מסרב ללכת לגן/ביה"ס, מפחד להיפרד מההורים? מה לעשות אם עולים בזיכרון רגעים קשים מאירועים קודמים?
ניתן לפנות למרכז הקליני במסרון לווטסאפ למספר 04-8288622 או בטלפון 04-8288623.
+39 בני אדם טופלו על ידי צוותי מד"א
15:57 12/11/19  |  עידן יוסף
עד לשעה 15:30, החובשים והפראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-39 בני אדם, כולם במצב קל. בין הנפגעים: 2 פצועים קל מרסיסים (גברים כבני 30 ו-55, במועצה האזורית באר טוביה), 20 נפגעים שנחבלו בדרך למרחב המוגן ו-17 נפגעי חרדה.
+נפתח מוקד מידע לעסקים קטנים
15:56 12/11/19  |  עידן יוסף
הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מערך מעוף בדרום, פתחו קו חירום וסיוע מיוחד לבעלי עסקים ויזמים מאזור הדרום, הנמצאים באזור 40-0 ק"מ מרצועת עזה. המוקד ירכז פניות ויעניק מענה לשאלות ואף יסייע אל מול משרדי ממשלה וגורמים נוספים. קו החירום לעסקים נפתח על מנת לסייע להם לשמור על פעילות עסקית שוטפת, ככל שניתן ובהתאם להנחיות פיקוד העורף. לפניות לקו החירום לבעלי עסקים: כוכבית 8794
+נתניהו העביר את המקל לשר הביטחון הנכנס בנט
15:52 12/11/19  |  עידן יוסף
בקריה התבצעה העברת מקל בין ראש הממשלה ושר הביטחון היוצא, בנימין נתניהו, לשר הביטחון הנכנס, נפתלי בנט, בהשתתפות הרמטכ״ל, רא״ל אביב כוכבי.
([צילום: אריאל חרמוני])
+נתניהו מוסר עדכון בטחוני לגנץ
15:29 12/11/19  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל לפגישת עדכון ביטחוני את יו"ר כחול לבן בני גנץ. בפגישה משתתף המזכיר הצבאי תא"ל אבי בלוט.
+טנקים תקפו שלוש עמדות של הג'יהאד
15:27 12/11/19  |  עידן יוסף
חיל-השריון תקף לפני זמן קצר שלוש עמדות צבאיות של הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה.
+ח"כ קושנר: הוראת גדולי התורה מסכנת חיים
15:04 12/11/19  |  עידן יוסף
ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) אומר כי נשגב מבינתו איך חלק מגדולי התורה מצווים על ילדיהם להישאר במוסדות החינוך בזמן ירי בלתי פוסק על אזור הדרום, למרות ציווי בתורה "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". לדבריו, הסירוב להישמע להוראות פיקוד העורף הוא חוסר אחריות משווע. כתושב אשקלון אני יכול להעיד שציות להוראות פיקוד העורף מציל חיים".
+משרד החינוך פתח קו יעוץ למורים, הורים ותלמידים
14:58 12/11/19  |  עידן יוסף
ברקע המצב הביטחוני, פתח השירות הפסיכולוגי ייעוצי של משרד החינוך, קו פתוח להתייעצות של תלמידים, הורים ועובדי הוראה. הקו מאויש על ידי מומחיות למצבי לחץ וחרום משפ״י. הקו, שמספרו 1800-811-211, יפעל עד לשעה 22:00, ויפעל גם מחר בשעות 22:00-07:00.
+ההסתדרות: מאות פנו למוקד החרום
14:55 12/11/19  |  עידן יוסף
מאות פניות הגיעו עד שעות הצהריים המוקדמות למוקד המידע והשירות של ההסתדרות שפעל במתכונת חרום. מדובר בעלייה של כ-50% לעומת מספר הפניות למוקד באותן שעות ביום רגיל. יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד הורה הבוקר לפתוח את המוקד לפעילות חרום, בשל המצב הביטחוני בארץ והנחיות פיקוד העורף לציבור הרחב, לגבי הגעה למקומות העבודה ולמוסדות החינוך. המוקד ימשיך לפעול עד השעה 18:00 וניתן לפנות אליו בטלפון כוכבית 2383.
+צה"ל השמיד אתרים תת-קרקעיים של הג'יהאד
14:51 12/11/19  |  עידן יוסף
מטוסי קרב וכלי טיס של צה״ל תקפו מספר יעדי טרור של הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. בין יעדי הטרור שהותקפו מתחם אימונים ואתרים תת-קרקעיים מרכזיים לאחסון וייצור אמצעי לחימה, בהם השקיע ארגון הטרור זמן וכסף רב. מדובר בפגיעה תשתיתית, מבצעית וכלכלית רצינית בארגון.
+כרם שלום: פגיעה בבית מגורים. אין נפגעים
14:45 12/11/19  |  עידן יוסף

+אשקלון תיכלל באזור עוטף עזה ותזכה לכל ההטבות
14:33 12/11/19  |  עידן יוסף
שר הפנים דרעי אמר בפגישת עבודה עם ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם: הגעתי עם ראשי שני המשרדים שלי לאשקלון, כי אשקלון לא נכללת באזור עוטף עזה ולא זוכה להטבות למרות שהיא סובלת מירי בכל סבב ביטחוני. אני רוצה לבשר לכם כי החלטנו לתקן את החוק כדי להכניס את אשקלון לחוק הרשות לפיתוח הנגב וזה אומר שהמדינה מגדירה אותה כחלק מהעוטף ואשקלון תזכה בכל ההטבות שזוכים יישובים. יוקם מרכז חוסן באשקלון כמו בכל יישובי העוטף".
+בשעה זו פותח צה"ל בגל תקיפות נוסף בעזה
14:30 12/11/19  |  עידן יוסף

+אזעקה נשמעה בשדות נגב ובנתיבות
14:19 12/11/19  |  עידן יוסף

+ישיבת ממשלה מיוחדת תתקיים מחר בכנסת
14:06 12/11/19  |  מירב ארד
ישיבת ממשלה מיוחדת תתקיים מחר בשעה 10:00 במשכן הכנסת בירושלים.
+צה"ל: "חיל האוויר תקף פעילי ג'יהאד אסלאמי שהתכוננו לשגר רקטות"
13:44 12/11/19  |  מירב ארד
דובר צה"ל מסר כי "לפני זמן קצר, כלי טיס של צה״ל תקף מספר פעילים המשויכים למערך ירי הרקטות של הארגון גא״פ בצפון רצועת עזה, במהלך הכנה לשיגור רקטות".
+נתניהו: "ישראל לא רוצה הסלמה; הפעולה תיקח זמן"
12:53 12/11/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
רה"מ הוסיף: "הבכיר שחוסל היה פצצה מתקתקת"  ▪  כוכבי: "צה"ל נערך להסלמה ואם נצטרך נעבור גם לחיסולים"  ▪  ראש השב"כ: "יודעים להגיע לכל גורם שינסה לערער על הביטחון"
(כוכבי ונתניהו. פעולה כירורגית [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+התרעת צבע אדום בנחל עוז ועלומים
11:46 12/11/19  |  מירב ארד
התרעת צבע אדום נשמעה לפני זמן קצר בנחל עוז ועלומים שבעוטף עזה.
+צה"ל חיסל חוליית מחבלים ברצועה
10:56 12/11/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בצה"ל הבהירו כי התקיפה בוצעה "לטובת הסרת איום מיידי"  ▪  הסתיימה הלווית אבו בהאא אל-עטא בעזה  ▪  הרש"פ האשימה את ישראל בהסלמה נגד העם הפלשתיני
(הלווית בהאא אבו-אלעטא [צילום: חסן ג'די/פלאש 90])
+‏נתיבות: פגיעה ישירה בבית. נזק רב נגרם. אין נפגעים
10:20 12/11/19  |  עידן יוסף

+אזעקות במודיעין, בניר גלים, באשדוד ובמשמר איילון
10:17 12/11/19  |  עידן יוסף

+נדחתה פגישת גנץ-ליברמן: "בגלל המצב"
10:13 12/11/19  |  עידן יוסף
פגישת יו"ר כחול לבן, בני גנץ ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שתוכננה להיום, נדחתה. הנימוק הרשמי שנמסר לכך הוא המצב הבטחוני.
+בנק ישראל: רק סניפי חרום יפעלו, בהתאם להנחיות פיקוד העורף
10:03 12/11/19  |  עידן יוסף
בנק ישראל: הפיקוח על הבנקים הנחה את המערכת הבנקאית לפעול לפי נוהל חרום באזורים הרלוונטיים, בהתאם להנחיות פיקוד העורף. על פי נוהל החרום, המבוסס על הוראת ניהול בנקאי תקין של הפיקוח על הבנקים בנושא המשכיות עסקית (הוראה 355), על התאגיד הבנקאי להפעיל רק סניפים שהוגדרו מראש כסניפי חרום (סניפי גרעין). במטות הבנקים יועסקו רק עובדים חיוניים המופקדים על תהליכים חיוניים. בהקשר לזאת יודגש, ששירות בנקאי מוגדר כשירות חיוני לציבור.
+הג'יהאד האיסלאמי מאיים בירי לעבר ירושלים בשעות הקרובות
09:44 12/11/19  |  עידן יוסף
הדובר דאוד שהאב: "מה שאירע הוא בחזקת הכרזת מלחמה. תגובתנו לא תדע גבול".
+צומת שתולים: אדם נפגע קל מרסיסי רקטה
09:41 12/11/19  |  עידן יוסף

+אשדוד: רכב נפגע מרסיס רקטה
09:40 12/11/19  |  עידן יוסף
באשדוד נפגע רכב בשירות העירייה מרסיס רקטה. כמו כן דווח על פגיעה בגן יבנה ועל נפל רקטה שאותר בראשון לציון.
+דובר צה"ל: כ-20 רקטות יורטו
09:33 12/11/19  |  עידן יוסף
דובר צה״ל: מהבוקר ועד לשעה 09:10 זוהו כ-50 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי כיפת ברזל יירטו כ-20 שיגורים.
+החמאס והג'יהאד ייפגשו היום ברצועה
09:31 12/11/19  |  עידן יוסף
מקורות פלשתיניים: תתקיים פגישת התייעצות חמאס וג’יהאד איסלאמי בהמשך היום בעזה.
+צבע אדום בגן יבנה
09:30 12/11/19  |  עידן יוסף

+הקלה בהנחיות פיקוד העורף לעובדים במרחב גוש-דן
09:27 12/11/19  |  עידן יוסף
הקלה בהנחיות פיקוד העורף במרחב גוש-דן: עובדים לא-חיוניים רשאים לצאת לעבודתם, אך עליהם להקפיד להימצא במרחק של דקה וחצי ממרחב מוגן.
+ירי רקטי לנתיבות וסביבותיה ולמערב הנגב
09:20 12/11/19  |  עידן יוסף

+שדרות: רקטה נחתה בחצר בית
09:17 12/11/19  |  עידן יוסף
עיריית שדרות: נפילה נוספת בחצר בית בעיר. אין נפגעים בגוף. נגרם נזק.
+התראות באשקלון ובניצנים
09:12 12/11/19  |  עידן יוסף

+אזעקות בחולון
09:10 12/11/19  |  עידן יוסף
יירוט בשמי גוש-דן.
+נתניהו וכוכבי ימסרו ב-10:30 הצהרות
09:04 12/11/19  |  עידן יוסף
ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו והרמטכ"ל אביב כוכבי ימסרו בשעה 10:30 הצהרה משותפת, לאחר כינוס ישיבת הקבינט הבטחוני המכונס בשעה זו.
+עמיר פרץ: "אל לנו לעסוק עכשיו בשאלות פוליטיות"
09:02 12/11/19  |  עידן יוסף
יו״ר העבודה גשר, ח״כ עמיר פרץ: "אל לנו לעסוק עכשיו בשאלות פוליטיות. יהיה מספיק זמן לניתוחים, תרחישים ופרשנויות. ביטחון אזרחי ישראל עומד מעל כל שיקול אחר״. פרץ החמיא לצה"ל אך לא לקבינט: ״בזמנים האלה, הדבר הכי חשוב הוא להעניק גיבוי מוחלט לכוחות צה״ל ולחזק את רוחם של התושבים שעמידתם האיתנה לאורך השנים היא הכוח האמיתי של ישראל".
+בוטלו דיוני בתי הדין הרבניים באזורים מועדים לסכנה
08:45 12/11/19  |  עידן יוסף
בהנחיית נשיא בית הדין הגדול הרב הראשי דוד לאו, בהתאם להוראות פיקוד העורף, הורה על ביטול כל הדיונים בבתי הדין הרבניים באזורים שנקבע כי לא תתקיים בהם פעילות שאינה חיונית. הדיינים הונחו כי בקשות לסעדים דחופים ייענו באופן פרטני לפי הצורך.
+מטחים לעבר נתיבות ושדרות
08:40 12/11/19  |  עידן יוסף

+עודה: התקיפה בעזה - ניסיון של נתניהו להישאר בתפקידו
08:39 12/11/19  |  עידן יוסף
יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, תקף את נתניהו: "אדם ציני שהפסיד שתי בחירות ברצף ישאיר רק אדמה חרוכה בניסיון נואש להשאר בתפקידו. במשך עשור קם כל בוקר במטרה להעמיק את הכיבוש ולהרחיק את הסיכוי לשלום - וכך עשה גם היום".
+פעולות החייאה בילדה שהייתה בדרכה למרחב מוגן
08:38 12/11/19  |  עידן יוסף
ילדה בת 8 איבדה את הכרתה והתמוטטה בחדר המדרגות בדרכה למרחב המוגן בחולון. צוות מד"א ביצע בה פעולות החייאה. הדופק שלה חזר והיא פונתה לבית החולים וולפסון במצב קשה ויציב כשהיא מורדמת ומונשמת.
+עיריית רעננה הודיעה על פתיחת מקלטים
08:34 12/11/19  |  עידן יוסף

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בעקבות החיסול: מטחים כבדים לעבר ישראל
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יובילו לחיסול עזה
12/11/19 06:45
2
דן ד
12/11/19 06:51
 
מדמשק=שאסד יפחד
12/11/19 11:23
3
צנחן
12/11/19 07:59
4
מייק
12/11/19 09:13
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
בשבועות האחרונים היינו עדים לפחות ל-6 מקרים של אלימות פיזית מצד מתנחלים כלפי חיילים ואנשי משטרה. אירועים אלו זכו לתהודה תקשורתית ולגינויים מגומגמים של ראשי מפלגות הימין. אך באותם הימים וביתר שאת ביומיים האחרונים היינו עדים לאלימות פיזית קשה של מתנחלים כלפי תושבים פלשתינים ורכוש פלשתיני בשטחים ללא כל תגובה במהדורות החדשות וללא תגובת רשויות החוק וללא כל גינוי מצדם.
הימנעות מדה-לגיטימיזציה של מדינת ישראל ושל הנוכחות היהודית בארץ
הנושא של ממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת בתוך הממשלה או מחוצה לה, כגוש חוסם, חוזר ועולה אצלנו, וזוכה לשלל מאמרים ספוגי התלהמות והתלהבות. זאת היא הזדמנות היסטורית, אומרים אחדים; ערביי ישראל הם אזרחי המדינה וסוף-סוף מגיע להם להשתתף במרכז קבלת ההחלטות של המדינה, קובעים אחרים; גנץ צריך לקבל החלטה אמיצה ויצירתית; המתלהמים ממציאים כדרכם מציאות חדשה וקובעים כי ערביי ישראל "מורדים במנהיגיהם. הם מאסו בעניין המדיני, בדיבורים על הכיבוש ועל האחים הפלשתינים.
07/11/2019  |  עמוס גלבוע  |   יומני בלוגרים
משלחת של חמאס בראשות בכירי התנועה ח'ליל אלחיה ורוחי מושתהא יצאה מהרצועה למצרים בדרכה לביקור בטורקיה ובקטר, בקהיר היא תיפגש עם בכירי המודיעין המצרי כדי לדון עמם בנושא עריכת הבחירות בשטחים.
הבחירות האחרונות לנשיאות הפלשתינית היו ב-2005 ואז זכה בהן מחמוד עבאס, מאז הסתיימה מזמן כהונתו אך לא ניתן היה לקיים את הבחירות בגלל הפיצול בין הגדה לרצועת עזה והקרע בין פתח לחמאס.
06/11/2019  |    |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
פרנקל. רווחים עצומים [צילום: אתר ועידת הנשיא]
תומר קורנפלד
עסקות שבוצעו מחוץ לבורסה בסכום של כ-65 מיליון ש"ח ובמחיר 2400 אגורות למניה הקפיצו את מניותיה של תמר פטרוליום    שער המניה נסגר במחיר הגבוה בכ-60% מעל המחיר בהצעת הרכש שפרסם אהרן פרנ...
דן מרגלית
דן מרגלית
מי משרי הליכוד שאינו מצטרף לשר הביטחון יואב גלנט במאבקו החיוני נגד בנימין נתניהו הופך שותף פעיל לחטאיו של ראש הממשלה
עידן יוסף
עידן יוסף  |  
נוהל חדש של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית קובע הנחיות לבקרים בתחבורה ציבורית, אך פוטר אותם מאכיפת תקנות רבות בנוגע לזכויות וחובות נוסעים ונהגים    הנוהל מחייב התנהגות ראויה ומכבדת מצ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il