|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

משבר הקורונה כהזדמנות

כי"ל: להאיץ ההחלטה על שדה בריר

כימיקלים לישראל הודיעה כי לנוכח משבר הקורונה היא פועלת לקידום הדיונים עם הממשלה על-מנת להאיץ את קבלת ההחלטה בנושא מכרה הפוספטים שדה בריר פעילות החברה בספרד הופסקה, אך בסין פועלים מפעליה בתפוקה מלאה
25/03/2020  |   איציק וולף   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
"להאיץ את קבלת ההחלטה" [צילום: צילום מסך]

חברת כימיקלים לישראל דיווחה (יום ד', 25.3.20) כי פעילות הייצור שלה בספרד הופסקה בשל התפשטות מחלת הקורונה במדינה. אולם פעילות החברה בשאר אתרי הייצור שלה בעולם נמשכת וגם בסין עובדים מפעלי החברה בתפוקה מלאה. עוד היא פועלת לקדם, בחסות משבר הקורונה, את הסדרת מכרה הפוספטים 'שדה בריר' הסמוך לערד.

"פעילות הייצור באתרי החברה ברחבי העולם נמשכת, לרבות מפעלי החברה בסין שעובדים בתפוקה מלאה. נכון לעכשיו, פעילות החברה במכרות בספרד וכן פרויקט הרמפה הופסקו לאור התפשטות המחלה בספרד, המאמץ לדאוג לבריאותם של העובדים ובהתאם להנחיות הרשויות. נכון להיום, היקף הפגיעה אינו מהותי לעסקי החברה", נכתב בהודעה לבורסה.

כי"ל דיווחה עוד כי יש לה רמת נזילות גבוהה הכוללת מזומנים ויתרות קווי אשראי לא מנוצלים. בתחילת ינואר 2020 גייסה כי"ל אג"ח ארוכות טווח בסך של כ-110 מיליון דולר. נכון לסוף שנת 2019, היו לחברה יתרות מזומנים ופיקדונות בסך של כ-190 מיליון דולר וקווי אשראי לא מנוצלים בסך של כ-870 מיליון דולר. "בכדי להבטיח גמישות מקסימלית, העלתה החברה את רמת יתרות המזומן והפיקדונות שלה לרמה של כחצי מיליארד דולר מתוך קווי האשראי כאמור", נכתב בהודעה לבורסה.

כי"ל הוסיפה כי למרות המשך מגמת הירידה במחירי המכירה של האשלג, המושפעת, בין היתר, מעיכוב החתימה על חוזה שנתי בסין, היא אינה צופה ירידה מתמשכת בביקוש לדשנים מכיוון שאין ירידה בביקוש למזון בעולם.

כאמור, כי"ל הודיעה מנסה לקדם את הסדרת מכרה הפוספטים 'שדה בריר', הסמוך לערד, תוך שהיא טוענת שהחלטה בנושא דרושה לאור משבר הקורונה ולטובת הבטחת אופק לטווח ארוך לפעילות כריית הפוספטים. "לאור משבר הקורונה הנוכחי, החברה פועלת ביתר שאת לקדם את הדיונים עם מדינת ישראל על-מנת להאיץ את קבלת ההחלטה בנושא שדה בריר, לטובת הבטחת אופק לטווח ארוך לפעילות זו", נכתב בהודעה.

בשולי הדיווח טענה כי"ל כי היחלשות השקל לעומת הדולר בעת האחרונה, כמו גם ירידת מחירי האנרגיה ומחירי ההובלה, צפויים להשפיע לחיוב על תוצאות החברה כל עוד תימשך מגמה זו.

תאריך:  25/03/2020   |   עודכן:  25/03/2020
איציק וולף
+כשמדורת השבט חזרה, החום עלה
08:22 26/03/20  |  עמנואל בן סבו   |   לרשימה המלאה
בניית תהליך הנרטיב מותאמת לימים בהם ראש המשפחה, השבט, ישב סביב מדורה קטנה בוערת בהיעדר חשמל, וסיפר את סיפורי אבותיו, אגדות עם מסר לחיים, דין וחשבון עכשווי, כל מה שהיה נדרש באותה העת  ▪  כך נבנה הסיפור המשפחתי
(כמו פעם [צילום: חסן ג'די/פלאש 90])
+הסנאט אישר את סיוע הענק
06:27 26/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המחיר הסופי של חבילת הצעדים: 2.2 טריליון דולר  ▪  מענק מיידי של אלפי דולרים ל-150 מיליון משקי בית  ▪  ירידות ברוב הבורסות ובתל אביב
(ליברלים ושמרנים כאחד [צילום: AP])
+ה-FDA אישר בדיקת קורונה תוך 45 דקות
22:02 25/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מינהל התרופות הפדרלי האמריקני, ה-FDA, העניק אישור לבדיקת קורונה המאפשרת לקבל תשובות בתוך 45 דקות  ▪  השלב הבא: קבלת אישור הרשויות באירופה
([צילום: אנדרו הרניק/AP])
+ממוצאי שבת: ישראלים חוזרים ייבדקו לקורונה בנתב"ג
21:15 25/03/20  |  איציק וולף
החל ממוצאי השבת, ישראלים חוזרים ממדינות סיכון בחו"ל יעברו בדיקת קורונה בנמל התעופה בן גוריון, מייד עם נחיתתם בישראל, ויועברו למלוניות לבידוד. בהמלצת המטה לביטחון לאומי (מל"ל), סוכם היום כי משרד הביטחון ייקח את האחריות לסוגיית הישראלים השבים מחו"ל. תשובת הבדיקות תינתן בתוך 48 שעות. היקף התקציב להפעלת הפרויקט יעמוד על 55 מיליון שקל.

בדיון שנערך היום בראשות שר הביטחון, נפתלי בנט, גיבש השר את המתווה לניהול הנושא:
  • החוזרים מכלל מדינות העולם, למעט ארה"ב, איטליה, צרפת וספרד, נדרשים לבידוד ביתי של 14 יום.
  • השבים מאותן מדינות - ארה"ב, איטליה, צרפת וספרד - אשר הוגדרו כמקומות בטלי סיכון גבוה לתחלואה בנגיף, יפעלו באופן הבא: הישראלים החוזרים ממדינות אלו יעברו בדיקות קורונה מיד עם נחיתתם ארצה בשדה התעופה. לאחר מכן, יועברו לבידוד מרוכז משדה התעופה למלון. במלון ניתן יהיה לשכן בני אותה משפחה בחדר אחד, ואינדיבידואלים ישוכנו בחדרים נפרדים. אם תגיע תוצאה שלילית מהבדיקה הרפואית, ישוחררו אזרחים מהר ככל הניתן להשלמת בידוד באורך 14 יום בביתם. בהינתן תשובה חיובית, יוחלט בשיתוף עם משרד הבריאות לאן להעביר את חולה.

במקביל, משרד הביטחון ימשך לבחון היתכנות לביצוע בדיקות לכלל החוזרים מכל המדינות.
+ח"כ טופורובסקי נכנס לבידוד בית עד 1 באפריל
21:11 25/03/20  |  איציק וולף
ח"כ בועז טופורובסקי (כחול לבן) נכנס לבידוד בית עד ל-1 באפריל. זאת, לאחר שקיבל הודעה על כך ששהה סמוך לאדם חולה בקורונה.
+נתניהו: ייתכן סגר מלא, הישארו בבתים
20:51 25/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה הצהיר כי אם לא יהיה שיפור מיידי במגמת ההדבקה והתחלואה בקורונה, לא יהיה מנוס מלהטיל הסגר מלא למעט צרכים חיוניים כמו מזון ותרופות  ▪  "זה עניין של יממות ספורות ואנחנו כבר עובדים על ההשלכות הלוגיסטיות והמשפטיות"  ▪  הודיע על הקמת צוות ליום שאחרי הקורונה
נתניהו. אלה דיני נפשות
5,000 בדיקות קורונה היום [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+עלייה של 90% בשימוש בשירותי הממשלה המקוונים
20:18 25/03/20  |  עידן יוסף
רשות התקשוב הממשלתי ואגפי טכנולוגיות דיגיטליות ומידע במשרדי הממשלה מדווחים עליה ניכרת בשימוש במרבית השירותים, ובהם רישום ללשכת התעסוקה, הפעלת תעודת זהות ביומטרית, דיווח ותשלום מקדמות מס הכנסה ודוחות מע"מ ותביעה לדמי אבטלה. באתר המידע הממשלתי gov.il ניכרת עלייה של כ-90% בכניסות (4,330,517 כניסות) בשבועיים האחרונים אל מול התקופה המקבילה בחודש הקודם. כמו-כן עבור אותה תקופה ניכרת עלייה של 118% בכניסתם של משתמשים חדשים לאתר.

האזור האישי mygov מאפשר קבלת מידע אישי וביצוע פעולות באופן פשוט ומהיר. כיום רשומים כ-700 אלף אזרחים לאזור האישי, וקצב הרישום הוכפל ומונה כ-2,500 נרשמים בכל יום.

על-מנת לתמוך ולסייע לאזרחים הנדרשים לסיוע טכני בשימוש בשירותים דיגיטליים או בשאלות כלליות על שירותי הממשלה, מפעילה הרשות את מוקד המענה הממשלתי המרכזי 1299. המוקד מטפל בימים אלו בכ-4,000 פניות ביום ותוגבר.
+הר"י: חולה לא יונשם על-בסיס גיל
19:38 25/03/20  |  עידן יוסף
ההסתדרות הרפואית קבעה: רופא לא יקבל החלטה את מי להנשים על בסיס גיל.
+מנכ"ל משרד הבריאות: להחמיר את ההגבלות
19:35 25/03/20  |  עידן יוסף
מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימנטוב דוחק בראש הממשלה להחמיר עוד יותר את ההגבלות - ובהקדם, וזאת למרות כניסתן לתוקף של ההנחיות החדשות. נתניהו צפוי למסור בשעה 20:15 הצהרה לתקשורת.
+מגמה מעורבת בבורסות ניו-יורק
19:33 25/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
עליות בבורסה המרכזית, ירידה קלה בנסדא"ק  ▪  הסנאט אמור לאשר הלילה את חבילת הסיוע בסך 2 טריליון דולר  ▪  זינוק של 24% במניית בואינג
(בואינג. המקס חוזר? [צילום: טד וורן, AP])
+רוסיה: שני מקרי מוות ראשונים
19:32 25/03/20  |  עידן יוסף
קורונה ברוסיה: הרשויות מדווחות על שני מקרי מוות ראשונים.
+מועצת העיתונות דורשת חופש תנועה לעיתונאים
19:28 25/03/20  |  עידן יוסף
מועצת העיתונות והתקשורת קוראת לקבוע באופן ברור כי בכל הוראת חרום המתייחסת למאבק מול מגפת הקורונה, תותר תנועה חופשית של עיתונאים וצלמים. כל זאת, כדי לאפשר להם לבצע את שליחותם המקצועית ולהביא לציבור את כל המידע החיוני והרלוונטי עתה לבריאותו, התנהלותו וגיבוש עמדותיו - בימים קשים אלה, עוד יותר מאשר בימים כתיקונם.

לדברי המועצה, "לא תהיה דמוקרטיה מלאה בישראל ללא תקשורת חופשית גם בימי חירום של משבר משולש - בריאותי כלכלי וממשלי. המועצה מביעה הערכה לעיתונאים, לצוותים המגיעים לשטח ולאולפני השידור וקוראת למערכות לוודא מתן מיגון מלא לצוותים".
+האיכרים: למצות יכולת החקלאות המקומית טרם פתיחת השוק לייבוא
19:26 25/03/20  |  עידן יוסף
חמישה ארגונים חקלאיים בענפי הפירות, העופות, הדגים, הירקות וחקלאי ישראל, פנו לשר החקלאות צחי הנגבי במכתב בקשה דחוף, עקב הצטברות סחורה טרייה של חקלאות אצל החקלאים, שלא לייבא מוצרי מזון חקלאיים עד לבדיקה מקיפה של המלאי הקיים בישראל, במטרה שלא למוטט משקים חקלאיים בארץ.
+מניין המתים בעולם חצה את ה-20,000
19:22 25/03/20  |  עידן יוסף
מניין המתים מקורונה המדווחים בעולם חצה את ה-20,000.
+הריחוק בין ברדוגו לוילנסקי כמעט פוצץ את השידור
19:20 25/03/20  |  עידן יוסף
יעקב ברדוגו וירון וילנסקי העבירו שידור בנפרד בתוכנית הערב בגלי צה"ל (25.3.20). אולם המרחק ביניהם יצר קצר בתקשורת. וילנסקי התקשה לנהל את השידור ושבר את הכלים, אך בהמשך התוכנית התפייסו השניים וקיימו שידור משותף.
(וילנסקי וברדוגו בימי טרום קורונה [צילום: פייסבוק])
+ראש הממשלה שוקל החמרת צעדי הסגר
18:59 25/03/20  |  עידן יוסף
ראש הממשלה ‏נתניהו צפוי להודיע הערב על החמרות דרמטיות בסגר כבר לפני סוף השבוע הקרוב. מתקרבים מאוד לסגר מלא (חדשות 13).
+נמאסתם, כולכם. פשוט נמאסתם
18:56 25/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מיליוני ישראלים חוששים לבריאותם ולחייהם של עצמם, קרוביהם וחבריהם. מיליוני ישראלים לא יודעים כיצד תיראה פרנסתם אחרי המגיפה. ואתם, כולכם, מכל המפלגות ומכל הדעות, מתעסקים במריבות פוליטיות קטנוניות. ההיסטוריה מלמדת, כי המחיר עלול להיות איום
כולכם אשמים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
הרס האמון [צילום: עדינה ולמן, הכנסת]
+שתיקת הכבישים: תנועה דלילה בצירים הראשיים
18:45 25/03/20  |  עידן יוסף
חברת נתיבי ישראל מדווחת על תנועת מכוניות דלילה בצירים המרכזיים שלרוב פקוקים בשעות אלה. החברה בחרה להקרין את הססמה "נוהגים באחריות, נשארים בבית" על השלטים הדיגיטליים בכבישים.
+מספר הנוסעים באוטובוס הוגבל ל-20
18:39 25/03/20  |  עידן יוסף
משרד התחבורה הנחה את מפעילי התחבורה הציבורית להגביל את מספר הנוסעים השוהים בו-זמנית באוטובוס אחד ל-20. ככל שיורדים נוסעים במהלך הנסיעה יוכל הנהג לשוב ולהעלות נוסעים.
+טיב טעם: אם המשבר יחריף - ייתכן מחסור בסחורות
18:32 25/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
רשת טיב טעם מעריכה שאם משבר קורונה יחריף עלולות להיות השפעות שליליות בדמות מחסור בחומרי גלם וסחורות, בעיות בשינוע סחורות ומחסור בכוח אדם  ▪  הרווח השנתי של הרשת: 18.1 מיליון שקלים
(אין יכולת לכמת את ההשפעה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+מקרה מוות ראשון ברשות הפלשתינית
18:18 25/03/20  |  עידן יוסף
‏הרשות הפלשתינית מדווחת על מקרה מוות ראשון בשטחה מקורונה - אישה בשנות ה-60 לחייה.
+אנגלה מרקל נמצאה שלילית לנגיף
18:14 25/03/20  |  עידן יוסף
‏דובר ממשלת גרמניה מסר שגם הבדיקה השנייה לגילוי נגיף קורונה אצל אנגלה מרקל נמצאה שלילית.
+הידרדרות במצבו של חולה בן 45
18:00 25/03/20  |  עידן יוסף
במהלך השעות האחרונות חלה הידרדרות במצבו של החולה בן ה-45 שמאושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ בביה"ח וולפסון. החולה ללא מחלות רקע ועישון. הוא חובר למכונת 'אקמו' המחליפה את תפקוד הלב והריאה באופן זמני, במטרה לייצבו.
+רח"ל ו-FEMA מקימות מנגנון משותף למאבק בקורונה
17:56 25/03/20  |  עידן יוסף
רשות החירום הלאומית (רח"ל) סיכמה בשיחת ועידה עם מקבילתה האמריקנית FEMA (הסוכנות הפדרלית לניהול מצבי חרום) על הקמת צוותי עבודה משותפים בנושאים הקשורים להתמודדות עם נגיף קורונה והשפעותיו.
בשיחה נדונו עצירת ההתפשטות, חיסון למחלה, הכלת המבודדים, סיוע לאוכלוסיית הגיל השלישי, קרבה רגשית במצב של ריחוק חברתי, התמודדות עם הרציפות התפקודית של המשק, חזרה לשגרה ושיקום חברתי וכלכלי. נציגי שתי המדינות החליפו מידע על הפערים והאתגרים העומדים בפניהם. במהלך השיחה הוחלט במשותף על אבני הדרך ונושאי שיתוף הפעולה בין ארה"ב לישראל, אופן החלפת ידע ומידע, עדכונים הדדיים ובניית מנגנון לשיח שוטף. הפעילות חולקה לקבוצות מתמחות, שיעבדו בצורה שוטפת, ויעדכנו מדי כמה ימים את הפורום הרחב של המומחים על התקדמותן.
מהצד הישראלי הוביל את השיחה ראש חטיבת שיתוף פעולה וסיוע ברח"ל, קובי וימיסברג, ולצדו מנהל המחלקה הבינלאומית של משרד הבריאות, ד"ר אשי שלמון, וראש מחלקת מדיניות חוץ במל"ל, ד"ר אבנר גולוב. מהצד האמריקני השתתפו נציגי המשרד לביטחון המולדת, משרד הבריאות והמרכז לבקרת מחלות (CDC).
+חברת כנסת מהרשימה המשותפת פונתה לטיפול
17:30 25/03/20  |  עידן יוסף
חברת הכנסת סונדוס סאלח מהרשימה המשותפת נבדקה במרפאת הכנסת ונמצאה עם חום ותחושת חולשה. היא התבקשה לצאת מהכנסת ונשלחה לקבלת טיפול רפואי. לא ברור האם חלתה בקורונה.
+135 תיקים פליליים נפתחו בעקבות הפרת בידוד
17:22 25/03/20  |  עידן יוסף
עד כה נפתחו 135 תיקים פליליים הקשורים להפרות הבידוד. בנוסף נפתחו 36 חקירות בגין מקרים שונים של הפצת מידע כוזב. כמו-כן, נרשמו 163 דוחות כדלקמן: הפרת חובת בידוד - 50 דוחות, הפרת חובת דיווח למשרד הבריאות על חובת הימצאות בבידוד - 6 דוחות, סירוב להוראה על פיזור התקהלות אסורה - 79 דוחות, וכן 28 דוחות נוספים נגד מפעיל מקום/עסק בניגוד לתקנות החרום.

עד כה ביקרו השוטרים כ-32,000 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ. בימים האחרונים ביקרו שוטרים בכל רחבי הארץ גם באלפי בתי עסק שונים, בשווקים, במרכזי הקניות וכיו"ב, כשרובם המוחלט של בעלי העסקים, קיימו והקפידו על ההנחיות במלואן. נוסף למאמצי הסברה משמעותיים המתבצעים בשטח, המשטרה סגרה עד כה 55 בתי עסק באמצעות צווים בגין הפרת התקנות באופן בוטה.
(שוטרים בפעילות מבצעית)
+עשרות שוטרים וקצינים הוכנסו לבידוד בעקבות מגע עם חולה
17:20 25/03/20  |  עידן יוסף
‏שוטר משמר הגבול אובחן כחולה קורונה ובעקבות זאת עשרות קצינים ושוטרים הוכנסו לבידוד (כאן חדשות).
+אשקלון: קנס 5,000 שקל לאדם שהפר בידוד
17:19 25/03/20  |  עידן יוסף
באשקלון סגרה המשטרה עסק ובו מספר מבלים יושבים סביב השולחן וצורכים משקאות משכרים, ובכך מפרים את צו בריאות העם. צו סגירה ל-24 יום הוצא לבעל העסק לאחר שימוע שערך לו מפקד התחנה. המשטרה גם איתרה מבודד בית, שאמור היה לשהות בבידוד, אך יצא לסידורים. האיש הוחזר על ידי השוטרים אל ביתו ונרשם לו דוח קנס בסך 5,000 ש"ח בגין הפרת תנאי בידוד, סיכון שלום הציבור ובריאותו.
(שוטר ליד העסק הסגור באשקלון)
+רכבת ישראל תפסיק את פעילותה; עבודות התשתית יתגברו
16:58 25/03/20  |  עידן יוסף
בהתאם להחלטת הממשלה, הורה שר התחבורה על צמצום משמעותי בתחבורה הציבורית, כולל סגירת הרכבת ממחר בבוקר. כמו-כן, סוכם עם האוצר על סכום של מאות מיליוני שקלים, שרכבת ישראל תשקיע בעת הזאת בהאצה של מיזם החישמול ומיזמים תשתיתיים נוספים כדי לנצל את התקופה של סגירת הרכבת על הצד הטוב ביותר.

השר בצלאל סמוטריץ': "אזרחי ישראל, זהו משבר כפי שלא היה מאז הקמתה של מדינת ישראל. בריאות הציבור היא שעומדת לנגד עינינו. הישארו בבית ובע"ה נצליח לעבור את התקופה המורכבת הזו עם מינימום פגיעות בנפש".
+החלה תפילה עולמית למיגור המגיפה
16:46 25/03/20  |  עידן יוסף
מיליוני יהודים מהארץ ומהעולם משתתפים בתפילה המשותפת הגדולה ביותר שנערכה אי-פעם במטרה לעצור את גזירת נגיף הקורונה. לפיכך, כל עם ישראל בארץ ובתפוצות מתאחד יחדיו ומתפלל יחדיו באופן מקוון, במטרה לעצור את המגיפה ולרפואה עולמית, איש-איש בביתו וכלל עם ישראל - יחדיו.

התפילה מתקיימת בהובלת הרבנים הראשיים לישראל דוד לאו ויצחק יוסף, ומשתתפים בה רבנים בכירים וראשי קהילות יהודיות בארץ ובעולם, בהם: רבה הראשי של צרפת הרב חיים קורסיה, הרב הראשי לרומא- איטליה רוקארדו די סגני, הרב הראשי לבייג'ינג - סין שמעון פרונדליך, רב קהילת ישורון ניו-יורק הרב הסקל לוקשטיין, רבה של ריו דז'אנרו- ברזיל, רבה של צפת הרב שמואל אליהו, הרב אבי ברמן מנכ"ל OU ישראל, הרב משה האוור- מנכ"ל מיועד של ה-OU רב קהילת בני יעקב שער ציון בולטימור ארה״ב, הרב שלום באום- רב קהילת כתר תורה טינאק ניו ג’רזי, הרב אריה מטנקי, רב דק"ק כ.י.נ.ס (שיקגו) וראש ביה"ס האקדמיה היהודית ע״ש איידה קראון, הרב אלעזר מסקין, רב קהילת YICC בלוס אנגלס, ארה"ב, הרב השי בילט רב קהילה ישראל הצעיר דוואודמיר, ניו-יורק, ארה"ב, הרב מנחם גנק, ראש הכשרות של ה-OU ורב קהילת שומרי אמונה, באנגלווד, ניו ג’רזי ארה"ב, הרב אפרים גולדברג, רב קהילת בוקה רטון, פלורידה ארה״ב, הרב דניאל קורובקין, יו"ר ה-RCA באמריקה ורב קהילת בית אברהם יוסף בטורונטו, קנדה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כי"ל: להאיץ ההחלטה על שדה בריר
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מבוזבז באנגליה.
26/03/20 14:37
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
המשטרה פנתה לצה"ל בבקשה לסייע ממחר (יום ה', 25.3.20) בסיוע לאכיפת הגבלת התנועה של הציבור ברחובות. חיילים יוצמדו לשוטרים על-מנת לסייע להם באכיפת התקנות. בשלב זה יצטרפו כ-650 חיילי צה״ל לפעילות המשטרה ובהמשך המספר יגדל ל-3600 אם ההסגר והגבלת התנועה תתרחב עוד יותר.
25/03/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
דוח מבקר המדינה, שפורסם (יום ב', 23.3.20), כולל פרק חשוב על ענף ההיי-טק הישראלי. המבקר, מתניהו אנגלמן, תוקף את הנושא מזוויות שונות, ומתריע, פעם נוספת, כי ישראל עלולה לאבד את היתרון הטכנולוגי היחסי שלה, הכמעט יחיד.
התקנות המגבילות החדשות בשל הקורונה ייכנסו לתוקף היום (יום ד', 25.3.20) בשעה 17:00. במרכזן: הגבלות חמורות על יציאה מהבתים וצמצום ניכר של התחבורה הציבורית. התקנות אושרו לפנות בוקר בידי הממשלה, לאחר ישיבה בת שש שעות, במהלכה הוכנסו מספר תיקונים בטיוטה שהוגשה לשרים. הן יהיו בתוקף לפחות במשך שבוע והציות להן ייאכף בידי המשטרה.
25/03/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
חברת כנפיים אחזקות, השולטת בחברת התעופה אל-על, הודיעה לבורסה (יום ד', 25.3.20) כי החברה הבת כנפיים ליסינג קיבלה פניות ממספר חוכרי מטוסים - ובכללם חוכרים מהותיים מאוד - אשר ביקשו לקבל דחייה של מועדי תשלום דמי חכירת המטוסים. זאת, בשל המשבר החריף שאליו נקלע ענף התעופה העולמי בעקבות מגיפת הקורונה.
25/03/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
הרבנים הראשיים לישראל הרב דוד לאו והראשון לציון יצחק יוסף פרסמו (יום ד', 25.3.20) קריאה משותפת לציבור, לאור השינוי בהנחיות הגורמים המקצועיים, לפיה מהיום ועד להודעה חדשה אין לקיים מנינים בבתי הכנסת. אולם ניתן לקיים על-פי הנחיות משרד הבריאות בשטח פתוח, בריחוק שני מטרים זה מזה ובמניין שלא עולה על עשרה משתתפים.
25/03/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
יורם דורי
יורם דורי
ההתמודדות על הנהגתה של מפלגת העבודה הפכה למשאל חברים האם תנועה מפוארת זו תשרוד או תפורק, תיטמא במפלגות אחרות ותיקבר בבית הקברות של ההיסטוריה יחד עם תנועות אחרות שזנחו את האידיאולוג...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il