|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
עידית סילמן (ימינה), מיקי זוהר (ליכוד) ואחמד טיבי (המשותפת) בישיבת הוועדה המסדרת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
אחרי ההפסד הצורב לגוש נתניהו בכנסת

ימינה שוקלת תמיכה בבחירה ישירה

תשקול את הנושא רק אם מתנגדי נתניהו ייכשלו בהקמת ממשלה מיקי זוהר, שרמז אתמול לאפשרות שהליכוד יהיה באופוזיציה, מרגיע: "‏גם אם קשה, אנחנו ממשיכים להילחם על הדרך שלנו ולא מוותרים להם כל כך בקלות" נתניהו טוען שהמתקפה של סמוטריץ' על רע"ם הביא להפסד בהצבעה
20/04/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2021   |   תגובות

מפלגת ימינה נוטה לשקול חוק לבחירה ישירה, אבל רק אם גם הצד השני ייכשל בהרכבת ממשלה (חדשות 12). ‏בכירים בימינה אומרים הבוקר (יום ג', 20.4.21) שהמסר שקיבלו מנתניהו ומצוות המו"מ של הליכוד, הוא שהם הרימו ידיים מהניסיון להקים ממשלה (כאן חדשות).

אולם יו״ר הוועדה המסדרת, ח״כ מיקי זוהר, שרק אתמול רמז על האפשרות שהליכוד ונתניהו יילכו לאופוזיציה, פנה בטוויטר לחבריו לימין, וכתב: "‏גם אם קשה, אנחנו ממשיכים להילחם על הדרך שלנו ולא מוותרים להם כל כך בקלות. ‏על אף הקשיים, בע״ה אמשיך לעשות הכל כדי לסייע לליכוד ולראש הממשלה יחד עם השותפות שלנו, כדי לצלוח את המאבקים הקרובים בכנסת. ‏ייקח כמה זמן שייקח, בע״ה ננצח. ‏אני מודה לכולם על הודעות התמיכה".

בעקבות ‏ההפסד הצורב בכנסת - נתניהו הפנה אמש את החיצים כלפי יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ׳. בשיחה עם בכירים בליכוד אמש אמר - הוא הכשיל אותנו. התגרותו באנשי רע"ם גרמה לעבאס לעבור לצד השני. נתניהו סיפר לבכירים שעבאס כעס שלא עודכן בהסכם עם ימינה שנערך ברגע האחרון. הסכם שהיה פוגע בכוחה של רע"ם בוועדה".

מנגד, ח"כ איתמר בן-גביר (הציונות הדתית) אמר: "בנט וסער רוצים להקים ממשלה עם איימן עודה. ליכודניקים אומרים לי אחרי ההצבעה של עבאס שצדקנו".

בתוך כך, השר ישראל כ״ץ מסר בתגובה לסרטון הקריצה של סער: "אין לי מושג למי קרץ גדעון סער ולמה. לא היה לי קשר להליך ההצבעה והופתעתי מתוצאות ההצבעה בדיוק כמו רה״מ נתניהו וכל סיעת הליכוד".

תאריך:  20/04/2021   |   עודכן:  20/04/2021
עידן יוסף
+טיבי סיכל מהלך של ליברמן נגד גפני
22:30 20/04/21  |  עידן יוסף
בישראל ביתנו ביקשו אתמול להדיח את גפני מראשות ועדת הכספים הזמנית, אך ח"כ אחמד טיבי, סירב למהלך של ליברמן ובלעדיו לא היה רוב למהלך (חדשות 12).
+רגב מאשימה את זוהר ולוין בכישלון
21:39 20/04/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כאן חדשות: קרב האשמות בליכוד אחרי המפלה בהצבעה על הרכב הוועדה המסדרת: שרת התחבורה אמרה שכשיולי אדלשטיין היה יו"ר הכנסת, דבר כזה לא היה קורה. ראש הממשלה עקץ חזרה  ▪  בליכוד מכחישים  ▪  לפיד לבנט, סער והמשותפת: הודיעו לנשיא שתמליצו עליי כשנתניהו ייכשל
(נתניהו ורגב [צילום ארכיון: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+האם יש חוק שנתניהו לא ירמוס
21:00 20/04/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
נתניהו משחק מזה שנים כאוות רצונו בחוק יסוד הכנסת, בחוק יסוד הממשלה, בחוק יסוד משק המדינה ובחוק יסוד הצבא; מקורביו מוכנים לעוות למענו את חוק יסוד נשיא המדינה; כעת הוא דורש במפורש לשנות את שיטת הבחירות - לב המערכת הדמוקרטית - כדי להבטיח את שלטונו  ▪  לראשונה בהיסטוריה, השליט הוא המנסה לבצע פוטש באמצעות שינוי חוקי המשחק
(מנהיג הזומם פוטש [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+נתניהו: רוצים משאל עם עלי? קדימה
18:47 20/04/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה שב וקרא לעריכת בחירות אישיות לתפקיד ראש הממשלה וטען כי זו האפשרות היחידה להקמת ממשלת ימין בישראל  ▪  "אם בנט יתמוך בהצעה - יש לה רוב"
([צילום: מן הטלוויזיה])
+ליצמן: שאני אשב עם לפיד וליברמן? חלומות באספמיה
16:56 20/04/21  |  איציק וולף
שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן, הצהיר כי מפלגת יהדות התורה לא תיכנס לקואליציה עם יאיר לפיד ועם אביגדור ליברמן.

"אני חייב לומר ברור, שאני אשב עם לפיד וליברמן אלו חלומות באספמיה. לא הולך לשבת איתם- אך ורק עם נתניהו, גם לאופוזיציה", אמר לקרן מרציאנו בוועידת איגוד התאגידים העירוניים בהרודס אילת.
+"נעזור לנתניהו, אבל לא נאפשר בחירות"
15:16 20/04/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שרת המשפטים לשעבר אמרה שמפלגת ימינה שבה היא חברה הבהירה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי היא מוכנה לסייע לו להקים ממשלת ימין, אך לא תאפשר הליכה נוספת לבחירות
()
+למי קרץ גדעון
14:02 20/04/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
עדיין ביבי יכול לתמרן ואולי אפילו להרכיב ממשלה  ▪  אבל הוא בדרך לנפילה הסופית  ▪  זה תהליך ההתרסקות
(סער. קריצה משמעותית [צילום: יוטיוב])
+מוכרים מדינה
13:27 20/04/21  |  צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה
נתניהו מבין שסמוטריץ' עיקש בסירובו להיתמך על-ידי רע"ם ושסער לא מוכן לשבת תחתיו בממשלה, ובגוש הימין מגבשים יוזמה חדשה-ישנה, לפיה יתקיימו בחירות ישירות לראשות הממשלה בלבד
(דרעי. מוח קרימינלי [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90])
+היכל הצדק
10:54 20/04/21  |  עמית הלוי   |   לרשימה המלאה
שנתיים אחרי שהגשתי ערעור לתיקון תוצאות הבחירות לכנסת ה-21, החליטו אתמול שופטי בית המשפט המחוזי: אהרון פרקש, משה סובל ודנה כהן-לקח לדחות אותו  ▪  לא הופתעתי מאוד
(חנן מלצר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+איימן עודה אינו שולל תמיכה בממשלת לפיד-בנט
10:13 20/04/21  |  עידן יוסף
יו״ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, בראיון לרדיו נאס: "מוכנים לשקול תמיכה בממשלת רוטציה של בנט-לפיד אם לפיד יכהן ראשון ברוטציה כראש הממשלה".
+דרעי, דרעי השועל
10:05 20/04/21  |  יוסף אליעז    |   לרשימה המלאה
על ליוזמתו החדשה של אריה דרעי לבחור עתה מתוך הכנסת הנוכחית ראש ממשלה  ▪  לשושנה מרהיבה, לכאורה, זו, שמציע דרעי מראשו המבעבע, או מאשר נלחש לאוזנו הרצועה (או מרוצעת) למשקוף דלתו של ביבי, יש לא מעט חוחים
(דרעי. שועל במימדי ענק [צילום: מן הטלוויזיה])
+בכיר ביהדות התורה: סמוטריץ' סיקריק גנב קולות
09:57 20/04/21  |  עידן יוסף
‏כעס גדול על ח"כ בצלאל סמוטריץ' לא רק בליכוד, אלא גם במפלגות החרדיות. גורם בכיר ביהדות התורה זועם "סמוטריץ' הוא סיקריק, כמו הסיקריקים שנחרבה ירושלים בגללם. מתנהג כמו גנב קולות, הוא קיבל את המנדטים שלו בזכות של נתניהו" (מעריב).
+מקורב לסער: רבים בסיעת הליכוד כפסע לפני יציאה נגד נתניהו
09:47 20/04/21  |  עידן יוסף
כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן ומאנשי אמונו של גדעון סער, לרדיו 103FM: "יש גורמים בליכוד על הסף לצאת מול נתניהו". הוא נשאל לגבי זהות אותם הגורמים, והשיב כי "יש הרבה אנשים בסיעה".
+פינדרוס: לא נצטרף לממשלה שאינה ממשלת ימין-דתיים
09:39 20/04/21  |  עידן יוסף
ח"כ יצחק פינדרוס, יו"ר סיעת יהדות התורה, בגלי צה"ל: "בעבר, השמאל הציע לנו יותר מאשר הליכוד, אבל אנחנו מבהירים - גם אם האפשרות השנייה היא האופוזיציה, לא נצטרף לממשלה שאינה ממשלת ימין-דתיים".

+מנסור עבאס: חוק הלאום וחוק קמיניץ על שולחן המו"מ
08:32 20/04/21  |  עידן יוסף
ח"כ מנסור עבאס בראיון לרדיו אשמס: "לא סגרנו דלתות בפני אף אחד, וההצבעה לא אומרת שאנו קרובים יותר ללפיד. ממשלה בראשות בנט-לפיד היא גם אופציה. חוק הלאום וחוק קמיניץ הם גם על שולחן המו"מ.

"ההצבעה אתמול היא מסר לנתניהו ולימין שהסית נגדנו. מה שקרה ביפו ובירושלים מוכיח שיש גורמים בימין שמחפשים להסלים את המצב".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ימינה שוקלת תמיכה בבחירה ישירה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
הוועדה המסדרת ננעלה ללא הסכמות בנושא מינוי סגנים ליו"ר הכנסת, ולא דנה בהקמת ועדות זמניות שיאפשרו עבודה שוטפת של הכנסת. יו"ר הוועדה, ח"כ מיקי זוהר, סירב להעלות להצבעה הצעה נגדית להצעתו להמלצה לבחירת מספר שונה של סגני יו"ר הכנסת. ח"כ מאיר כהן (יש עתיד) הציע לבחור בשלושה סגנים ליו"ר הכנסת שמשתייכים לגוש השינוי, מעבר ליו"ר הכנסת לוין ויעקב מרגי מסיעת ש"ס. יו"ר הוועדה הודיע כי הוא יחדש את דיוני הוועדה רק לאחר שישגו הסכמות.
19/04/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
הוועדה המסדרת לכנסת ה-24, בראשות ח"כ מיקי מכלוף זוהר (הליכוד) תתכנס לראשונה הערב (יום ב', 19.4.21) בשעה 20:45 באולם ועדת הכנסת.
19/04/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
"מדובר כאן בניסיון חמור ביותר לגרור את מערכת המשפט לתוך הקלחת הפוליטית ולגרום לה להחליט בניגוד לחוק ובניגוד להכרעת המוסדות הדמוקרטיים הנבחרים האם ראש הממשלה יכול להמשיך ולכהן בתפקידו. לדעת העותרת, בית המשפט הנכבד, או היועץ המשפטי לממשלה, אמורים להפוך למעשה לוועדה עליונה לאישור כהונת ראש ממשלה וזאת ללא כל סמכות מפורשת בחוק". כך אומר (יום ב', 19.4.21) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתגובתו לעתירת התנועה לאיכות השלטון, המבקשת לקבוע שנבצר ממנו למלא את תפקידו בשל משפטו.
19/04/2021  |  איתמר לוין  |   חדשות
מליאת הכנסת הצביעה בשתי הצעות להרכב הוועדה המסדרת - של הליכוד ושל יש עתיד. זוהר הודיע במליאה רגע לפני ההצבעה כי לפי סיכום בין ימינה לבין הליכוד, הליכוד תיתן לימינה ייצוג נוסף בוועדה על חשבון הליכוד. אולם ברגע האחרון הושג הרוב של המתנגדים עם ההצבעות של שלושה ח"כים מרע"ם.
19/04/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
אחרי כשעה וחצי של פגישה (יום ב', 19.4.21) עם יו"ר ימינה נפתלי בנט, שלל נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת אפשרות שהאחרון יהיה ראש הממשלה. "במקום להרכיב ממשלות אבסורדיות, למשל עם ראש ממשלה שקיבל בבחירות רק שבעה מנדטים, יתקיימו בחירות ישירות לראשות הממשלה".
19/04/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2021  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   כנסת 24  /  מי ומי  
יו"ר רע"ם: בוחנים החוק לבחירה ישירה  /  עידן יוסף
בחירות ישירות ללא פיזור הכנסת  /  עידן יוסף
"אתפלא אם הנשיא לא יטיל עלי להרכיב ממשלה"  /  איציק וולף
מכתב גלוי לח"כ בצלאל סמוטריץ'   /  אביעד ויסולי
תעתועי האחדות ורגשי האשם  /  צ'לו רוזנברג
עסק ביש - על חרמות וסיכולים  /  יואב יצחק
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il