|
מנכ"ל בזק, אבי גבאי [צילום: רונן טופלברג]
|
|
|
|
|
לאחר תוצאות הרבעון הרביעי והכנס שערכה בזק אנו יכולים לומר בביטחון כי המסקנה שלנו לא משתנה. לאחר שנה מרשימה ב-2009, 2010 צפויה להערכתנו להיות טובה יותר בכל הפרמטרים עם צמיחה בהכנסות, ברווח התפעולי וב-EBITDA.
הדגש הוא כי מדובר על מגמה שצפויה להימשך גם הלאה. פירות המהלכים האסטרטגיים של בזק הטמונים ברשת החדשה של פלאפון ובפריסת רשת ה-NGN המשיכו להניב פירות ברבעון הרביעי, פירות שעוצמתם צפויה אף להתגבר.
העלאה מסוימת של תחזיותינו ל-2010, גילום מהותי יותר של הפוטנציאל התפעולי הטמון ברשת ה-NGN עם מקום לאופטימיות נוספת בהמשך, מובילים להעלאת מחיר היעד שלנו ל-11.1 ש"ח. דיסקאונט של כמעט 10% בתנאי השוק של היום, תשואת דיבידנד של 9.2% שצפויה באפריל ודיבידנד של 8% בגין 2010 (9% לאחר הדיבידנד הקרוב), מכפילים אטרקטיביים וסביבה עסקית שלא טומנת יותר סיכון מסיכוי מובילים להמשך המלצת קנייה. בזק נותרה ההשקעה המועדפת עלינו בתחום התקשורת.
העלאת מחיר היעד לבזק מובילה כמובן לעידכון מחירי היעד של סמייל ואינטרנט זהב. סמייל מציעה דיסקאונט כלכלי של 30.8% ואינטרנט זהב דיסקאונט כלכלי מעט נמוך יותר של 26.4%, דיסקאונטים שתומכים בהמשך המלצת תשואת יתר לשתי המניות שמאפשרות חשיפה ממונפת לבזק.