ענקית הקניות המקוונות האמריקנית אמאזון צפויה לחדש את הפרסומות שלה בפלטפורמה של רשת טוויטר, בתקציב של כ-100 מיליון דולר בשנה. כך דיווחה (יום א', 4.12.22) סוכנות הידיעות רויטרס.
באתר בלומברג דווח מפי מנכ"ל טווויטר והבעלים של הרשת, אלון מאסק, כי גם חברת אפל שבה לפרסם ברשת החברתית.
לאחר שאלון מאסק רכש את טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר והחל ביישום רפורמות משמעותיות ברשת שכללו גל פיטורים ועזיבה של עובדים, הודיעו חברות מסחריות רבות כי הן משעות את הפרסומים שלהן בטוויטר.
טוויטר, אפל ואמאזון לא הגיבו לפניות סוכנות הידיעות רויטרס בבקשה לתגובה על הידיעה.