סלקום מציגה תוכנית מכר חדשה לצעירים וחיילים (גילאי 12-21) עם תעריף ה-SMS הנמוך ביותר לכל הרשתות בסך של 20 אג' להודעה כולל דמי הקישוריות וגם 60 אג' בלבד לדקת זמן אויר לכל הרשתות בארץ כולל דמי קישוריות.
יתרונות התוכנית: תעריף ה-SMS הנמוך ביותר, תוכנית ברורה ופשוטה ותעריף זמן אויר אחיד, כולל דמי קישוריות לכל הרשתות בארץ. במסגרת התוכנית נמכרים כל מגוון המכשירים המתקדמים ביותר כולל מכשירי ה-PUSH&TALK וכן החזרים חודשיים על מחירי המכשירים בהתאם לשימושי הלקוח.
המהלך החדש של סלקום בקרב הצעירים נבנה על סמך מחקרים שערכה סלקום בקרב קהל היעד מהם עולה כי הצעירים מעוניינים שיפנו אליהם בצורה פשוטה ועניינית, בגובה העיניים, בתוכנית מחיר פשוטה וברורה המאפשרת להם לדבר ול-SMS עם כל החברים במחיר אחיד.
פעילות הקיץ של סלקום בחופי הארץ, נבנתה גם היא בהתאם לרצונות שעלו בקבוצות המיקוד בקרב הצעירים בהן הביעו רצון להתנסות במתקני אקסטרים אמיתיים, כמו בחו"ל, שהם שואפים להגיע אליהם אבל אין להם את יכולת. זו הפעם השנייה שסלקום מביאה לקהל הרחב פעילויות אקסטרים מחו"ל, הפעם הראשונה היתה "קרח בכיכר",משטח קרח שסלקום בנתה בכיכר רבין בתל-אביב.
פעילות הקיץ של סלקום נתמכת בשני קמפיינים בטלוויזיה ובעיתונות באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון. הקמפיין הראשון שעלה השבוע לפעילות בחופי הארץ במתחם ספורט האקסטרים, תחת המסר "עד היום רק שמעת מהיום תתחיל לחוות/ להתרגש/ להיטרף/לאהוב..." והקמפיין השני, לתוכנית המכר החדשה יעלה ב-1.8.04 תחת המסר: "שולחים SMS לכולם, במחיר הכי נמוך". בשני הקמפיינים משתתפים השחקנים מיכאל אלוני ודפנה שרון.
קרדיטים: אילן שפלר- מנהל קריאטיב, בן סבר- ארט, אורי ביילין- קופי, אורון צל- סמנכ"ל לקוחות, מירב עוז - סופרוויזר, סער נעים- תקציבאי, אלון ברנר- פלנר, תמי כץ זרה- מנהלת מח' הפקה, דן אלעזרי - סמנכ"ל מדיה, אוג-חברת ההפקה, ליאור הר-לב - במאי.