|   15:07:40
פובליציסט   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

שידורי ערוץ 2 מעודדים פוסט ציונות וירידה מהארץ

בחול המועד סוכות שודרו בערוץ המסחרי 2 תוכניות ברצף - "מייד אין יזרעל" ו"מרגלים", אלה ביננו שחשבו כי לרגל החג ישדר הערוץ תכנים המעודדים ציונות ואהבת הארץ התבדו ובמהרה, לעומת זאת צפינו ב-2תוכניות המעודדות - האחת - ירידה מהארץ "לשם עשיית כסף והתעשרות מהירה" והשנייה-תוכנית במסווה של "תוכנית סאטירה" המציבה סימני שאלה כי דווקא ישראל היא המקום בשבילנו ולא למשל טקסס או אוגנדה...
24/09/2010  |     |   מאמרים   |   תגובות
קיציס. הקונספט האמריקני

אנחנו בעד peace

   רשימות קודמות
  טרנספר מרצון - הפתרון היחיד לבעיה הפלשתינית
  מדינה פלשתינית - יוק; השמדת ישראל - in
  הבולשביזם במדינת ישראל חי וקיים
  ההפקרות התקשורתית בכל החזיתות
  "כאן קול ישמעאל מירושלים"...

ראשית אפתח ואומר - לא ציפיתי לגדולות ונצורות מערוץ 2!! לצערי, אני מכיר את פרצופה המכוער של התקשורת הישראלית, את החד-צדדיות שלה, את ההטייה הפוליטית שלה ואת האג'נדה הפוסט-ציונית שלה.

יחד עם זאת כאשר צפיתי ב-2 התוכניות הללו נתמלאתי בתחושת קבס וגועל נפש, כזו שמזמן כבר לא הייתה לי... נגעלתי כי אלו הם הטיפוסים המייצגים את... "ישראל האחרת"... אין לי דבר נגד "אנשי עסקים" מצליחים, אולם לא זה מה שהוצג בתוכנית...

ובכן, במה המדובר ישאלו הקוראים?

כאשר שמעתי שעומדים להציג תוכנית על "ישראלים שמצליחים בחו"ל" נזכרתי בסרט "ת"א לוס אנג'לס". בסרט מראים את אשליית ההצלחה הישראלית בחו"ל, אשלייה שנראית קוסמת וקורצת מרחוק, אך בפועל המציאות רחוקה מהתדמית הזוהרת והקוסמת של האשליה על "כסף שצומח על העצים"...

בתוכנית הראשונה "מייד אין יזראל" יצא אייל קיציס ("הזכור לטובה" מתוכנית הסמול "ארץ נהדרת") לראיין "ישראלים מצליחים" בחו"ל. הנושא שנבחן היה עולם העסקים, במהלכו רואיינו 4 "מצליחנים" אשר "העזו" והצליחו "לעשות את זה"...

ה-4 הם שי אגסי, מנכ"ל ומייסד בטר פלייס (החושב כי באמצעות מכוניות חשמליות יביא את השלום למזה"ת...), אלי פפושדו יזם הנדל"ן (המצטדק כי אינו חי בחו"ל ותמיד בא לבקר בארץ...), 2 צעירים שפתחו רשת של חומוסיות בלונדון... (וטוענים כי בסופו של דבר יחזרו לחיות בישראל...) ורנין בולוס מהאח הגדול (מי מי?...) שמונתה לנהל סניף של ניירות ערך בלונדון... (וטוענת כי בארץ מתייחסים אליה כאל ערביה ואילו בלונדון היא מקבלת יחס שווה וסובלני... (כמו ההודים והפקיסטנים אולי?...)

הקונספט היה "קונספט אמריקני" טיפוסי במהותו - קידוש ערך הכסף וקידוש ערך העצמי מחד, ובוז לערכי הציונות לערכים לאומיים ולהצלחה בארץ מאידך.

תופעת הנהנתנות והחמדנות של פפושדו הוצגה בתוכנית כדרך החיים האולטימטיבית והנכונה - "אני לא ממליץ לכם לקנות מטוס פרטי זה משעמם"... (מעניין למה רק את אהוד ברק ואהוד אולמרט תוקפים על הנהנתנות המופגנת?...)

"הפטנט הגאוני" של ה-"בטר פלייס" מבית מדרשו של שי אגסי הוצג כ-"המצאת המאה"... הרשו לי לפקפק בכך - לדעתי המדובר בלא יותר מאשר ספין ואחיזת עיניים בסגנון אל גור וחבריו "הירוקים"!!

אגסי זקוק לאדיוטים שימושיים מסוגו של קיציס בכדי לפמפם להם על "ההצלחה העתידית הגדולה של המכוניות החשמליות" ("עד 2020 לא ישארו מכוניות שנוסעות על דלק" הוא מתנבא...), בנוסף מאמין אגסי כי "השלום במזה"ת יבוא כתוצאה מפרויקט בטר פלייס"...

מזכיר קצת את חזון "המזה"ת החדש" של שמעון פרס? או שמא החזון על "השלום והפיוס עם האיסלאם"... של חוסיין אובמה כפי שהתבטא הדבר בנאומו המתבזה בקהיר?

אותו קונספט אמריקני טיפוסי המדבר על "לעשות מהר כאן ועכשיו"...
"לקחת סיכונים בשביל השלום", "להעז ולעשות מהר"..., "לכל דבר יש פתרון"... "אין בעיות לא פתורות יש אנשים שלא רוצים לפתור בעיות"
העולם שייך לאופטימיים ולא לפסימיים"... (ואולי לא פסימיים אלא דווקא ריאליים?)

שוב מזכיר קצת את סגנון הדיבור ועולם ההזיות של שמעון פרס.

אומר שוב כי אין לי דבר כנגד הצלחה של אנשי עסקים, אולם יש לי בעיה כאשר מציגים שרלטנים אשר עזבו את הארץ, הבאים ומספרים כיצד יש "לעשות זאת"... שרלטנים שהיו ודאי מסכימים בחפץ לב למכור את משאבי המדינה למרבה במחיר לו רק יכלו לעשות זאת... והרי ממתי הציונות והמדינה חשובה להם יותר מנהנתנות אישית ומהתעשרות עצמית?

ראשית אציין כי רק לגבי פפושדו ואגסי ניתן לומר כי הם "אנשי עסקים משופשפים", לגבי רנין בולוס (שקיבלה תפקיד של ניהול סניף בלונדון בגלל ובעיקר עקב פירסומה בתוכנית "העל" הקרויה "האח הגדול"... [בדיוק כפי שהיה הדבר ב-"תקדים כוכי מרדכי" שמונתה למנכ"לית תחנות הרדיו האיזורית, בגלל שהתפרסמה כאשתו של איציק מרדכי...]) ו-2 הצעירים שפתחו רשת של חומוסיות אני מעדיף שלא להתייחס...

והרי ביננו, גם אגסי וגם פפושדו אינם יודעים כיצד הם "עשו זאת או עושים זאת", אז למה דרושה כל אחיזת העיניים והעמדת הפנים בתוכנית?
האם שחקני כדורגל מקצועיים יודעים כיצד הם עושים זאת? האם מתאגרפים מקצועיים יודעים כיצד הם עושים זאת? לא! הם פשוט עושים זאת וזהו!!
הוא הדין לגבי אגסי ופפושדו.

הפשטנות והנאיביות של קיציס בהם מתוארת גישת "האופטימיזם התעוזה והסיכונים" ממש נוגעת ללב... אותה גישה האומרת כי זה "הכל או כלום", גישת - "לקחת סיכונים ולהיות אופטימיים" היא גישה שאולי מתאימה לעולם העסקים (ולא בטוח שכך הדבר) אך בוודאי שאינה מתאימה למדיניות של מדינה המוקפת במליוני מוסלמים הרוצים להשמידה.

כי זו רוח הדברים שנרמזה רבות והוצגה בתוכנית, תפיסה נאיבית האומרת כי רק אם נרצה "נוכל לפתור את כל בעיות העולם ואחותו... ורצוי שזה יהיה בחו"ל... רחוק ממדינת ישראל"...

בעולם העסקים - התוצאות של החלטות והערכות לא נכונות ("לקיחת סיכונים") הם במקרה הכי גרוע פשיטת רגל של העסק - הבעלים מפסיד כסף והעובדים מפסידים את מקום העבודה.

לעומת זאת במדיניות של מדינה כמדינת ישראל התוצאות של מדיניות "לקיחת הסיכונים" היא במקרה הגרוע "חיסולה של מדינת ישראל על-ידי אויביה מבחוץ ומבפנים"!!

למדינת ישראל אסור לקחת סיכונים אשר יסכנו את בטחונה וקיומה!! בניגוד לעולם העסקים -למדינת ישראל אסור להיכשל אפילו פעם 1!! וזהו המסר שאמור היה להיות מועבר בתוכנית!

במקום זאת קיבלנו תוכנית עם מסרים מתייפייפים ונאיביים המדברים על "ישראלים מצליחים בחו"ל".

"מצליחים בחו"ל" - וזאת בניגוד לישראלים שמשום מה נשארים בארץ עם כל הגזענות ההתלהמות חוסר הפירגון הבוץ והליכלוך" - זה בהחלט היה המסר שקיבלנו מהתוכנית "מייד אין יזרעל"...

לא היה חסר הרבה שלאחר ששמע קיציס את תלונותיה של רנין בולוס על "חוסר הפירגון כלפיה בארץ בגלל שהיא ערביה", היה קם ואומר כי "הכל בגלל ההשחתה של הכיבוש"... והרי הוסכם בינהם כי "בלונדון יש יותר סובלנות כלפי זרים"... בניגוד ל-"מדינת האפרטהייד" ששמה ישראל...

בארץ על-פי "מייד אין יזרעל" אין חשיבה אופטימית היודעת לקחת סיכונים, אין יצירתיות, ואין רצון לפתור בעיות... וכי מה יש לישראלי הרוצה להצליח לחפש בארץ?

עידוד ירידה מהארץ וחלומות באספמיה על "התעשרות מהירה בחו"ל" הם המסרים אותם מוכרים בתוכנית לתמימים ולנאיביים מבין הצופים. ובאמת ישאל את עצמו הצעיר הישראלי הממוצע - למה להישאר בארץ עם כל הבלגן וחוסר הפירגון? אולי באמת עדיף לנסות את מזלי בחו"ל אצל הבריטים הסובלניים והאדיבים (מאוד אנטישמיים-לא הוזכר בתוכנית...) כלפי זרים"?

אנטישמיות?

זה לא מפריע לקיציס הצפונבון ממדינת ת"א, והרי ממתי לאנשי מדינת ת"א יש כבוד עצמי כלפי עצמם יהדותם ומדינתם? ציונות והצלחה בארץ? נו באמת?

לצפות שאלו יהיה המסרים של ערוץ 2 בתוכניות החג של חול המועד סוכות?
ושימו לב למנחים של "מייד אין יזרעל": אסי עזר,צביקה הדר, ארז טל, עידו רוזנבלום, אייל קיציס וחיים כהן - שהמאחד אותם הוא מוצאם האשכנזי חילוני השקפתם השמאלנית וכמובן שכולם תושבי מדינת צפון ת"א (היוצא דופן היחיד הוא השף חיים כהן...)

הוא הדין לגביי התוכנית ה-2 ששודרה מיד אח"כ ושמה כאמור "המרגלים".
התוכנית שהייתה אומנם סאטירית במהותה נשאה מסרים שהוחדרו בתת מודע כלפי "הציבור המטומטם", אותו ציבור שבתקשורת מזלזלים באינטיליגנציה שלו ובונים עליו שיקבל את הדברים כתורה מסיני.

בתוכנית "המרגלים" מוצגת התפיסה הפוסט ציונית של התקשורת השמאלנית וזאת ללא שום בושה...

בפרק ה-1 יוצאים 2 הסמולנים מגבולות מדינת ת"א: רון קופמן (הידוע בצעקותיו בתוכנית "יציע העיתונות" בערוץ הספורט) וגיא מרוז (הזכור מהתוכנית עם חברתו לחיים אורלי וילנאי-פדרבוש תוכנית בה הם "נאבקים למען הציבור"...) לא תודה!

השניים יוצאים כאמור לאוגנדה "לבדוק כיצד היינו חיים באוגנדה ולא בישראל" או על-פי דבריו של "המשורר" קופמן "נמאס לנו מהמדינה שלנו ובאנו לבדוק אופציות אחרות"...

הערבים היו שמחים לראות ולשמוע זאת הלא כן?

ולהלן כמה "פנינים" מהתוכנית-מרוז: "הישראלים יותר מושחתים מהאוגנדים לנו יש את אולמרט, הירשזון, קצב"... מעניין האם חשב לעצמו מרוז כי גם בישראל כמו באוגנדה מוציאים חברי אופוזיציה להורג?...
מרוז: "האפריקנים הם אנשים מקסימים"... מעניין אם אידי אמין וכל חבורת המושחתים בעבר ובהווה, יחד עם כל המלחמות השבטיות הם לדידו של מרוז "אנשים מקסימים"?

מרוז: "אם הישראלים היו באים לאפריקה הם היו מפתחים את המקום אך מתלהמים ומעצבנים את הכושים"... מעניין מהיכן נובעת השנאה וההאשמה העצמית של מרוז?

פרט נוסף מהתוכנית הוא כמות התלונות והקיטורים של 2 הצפונבונים המפונקים ממדינת ת"א, קופמן הידוע בצעקותיו הרמות ב-"יציע העיתונות" מתגלה כנמר של נייר, פחדן ומתלונן סדרתי הפוחד לגעת ולנסות דברים חדשים שלא דומים או קשורים ל-"אר-קפה" או למסעדות של צפון ת"א.

באפריקה הם היו מסתדרים? ממש לצחוק או לבכות.

מעניין שהדגישו בתוכנית כי הרופא שטיפל בקופמן (שחלה במהלך הסיור באוגנדה-כמה מפתיע?) הוא פלשתיני... כלומר הפלשתיני הטוב והכנוע מטפל ביהודי והישראלי הרע הכובש והאלים... באותו אופן תוארו "השחורים המקסימים" שגרים באוגנדה. ממש אידיליה...

ומה לגבי השורשים שלנו הקשורים לשטח מדינת ישראל עוד מימי ארץ ישראל התנכ"ית? מה לגבי הקירבה ההיסטורית שלנו למקום? ובכן ממתי זה מעניין את 2 הצפונבונים ממדינת צפון ת"א? ממתי היסטוריה יהודית, תנ"ך ושייכות למקום מעניינים אותם? ממתי יש להם כבוד עצמי וגאווה עצמית?
ממתי יש להם אמונה בצדקת הדרך?

תן להם כמה מסעדות ובתי קפה באוגנדה ומבחינתם אפשר לעבור לשם...
מבחינתם אפשר יהיה אז "לסגור את הבסטה" הקרויה "מדינת ישראל" ולמסור את המפתחות לערבים אותם הם כה מחבבים...

בפרק השני הצטרפה למרוז השחקנית מיה דגן (גם היא כמרוז חיה במדינת צפון ת"א וידועה ב-"השתלחויותיה האמיצות" בבנימין ובשרה נתניהו בתוכנית "מועדון לילה" בערוץ השני [איך לא?])

2 הצפונבונים טסו עתה לטקסס כדי לבחון "כיצד היינו חיים בטקסס ולא בישראל". מבחר פנינים מהתוכנית - מרוז: "אולי טעינו כשהקמנו מדינה בישראל ולא בטקסס"... אכן "מילים כדורבנות" התושבים הלבנים כמו גם המקסיקנים והשחורים של טקסס כידוע היו אז מאוד מחבבים את היהודים...
גם עונשי המוות כידוע מאוד "נאורים" בטקסס... אכן טעינו בגדול שלא הקמנו מדינה בטקסס...

מרוז:"אדוני הכומר אתה עדיין כועס עלינו על זה שהרגנו את ישו"?...
מעבר לשאלה המתרפסת נשאלת השאלה האם היהודים הם שהרגו את ישו?
ואולי דווקא הרומאים? אך מה זה מעניין את מרוז? את מי מעניינות העובדות ההיסטוריות כאשר אפשר להאשים את היהודים בכל עוולות העולם?
מעניינת הייתה התגובה הפבלובית של מרוז ודגן על אמירה התומכת במדינת ישראל - "אנחנו מעריצים אתכם הישראלים, אתם נכנסים בכל מי שמתעסק אתכם" אמר אחד מהטקסנים.

ומה הייתה תגובת הצפונבונים מרוז ודגן? "לא, אנחנו בעד peace (שלום) אנחנו לא רוצים מלחמות וכו... פשוט לא להאמין!

גם כאשר אומרים מילה טובה ומחמיאים למדינת ישראל מרגישים השניים צורך להתנצל ולהצטדק על כי "אנחנו לא מיליטריסטים שעומדים על שלנו כנגד אוייבנו"... אנחנו לדידם של מרוז ודגן צריכים להיות "שוחרי שלום נאיביים ומוכנים לפשרות ולוויתורים לאוייבנו"...

מרוז מתאר את הטקסני הטיפוסי כטיפוס שלילי ששונא את כל מי שלא נראה כמוהו או חושב כמוהו, "זה מתחיל להזכיר אותנו" טוען "המשורר הפציפיסט" גיא מרוז... הגאון אף מגדיל ועושה ובוחר לייעץ למקסיקנים כיצד יש לפעול כנגד האמריקנים - מרוז: "למה אתם המקסיקנים לא זורקים קסאמים על האמריקנים?"... ממש השוואה במקום מצא לו מרוז - אנחנו והאמריקנים בצד הרע ואילו הפלשתינים והמקסיקנים הם בצד הטוב אשר האמריקנים מזה והישראלים מזה גזלו את אדמותיהם...

מרוז: "טקסס היא חלומו של כל מתנחל אין ערבים ויש כלי נשק"... אכן כידוע המתנחלים הורגים ויורים בכל ערבי שהם רואים... וכאשר יסיימו המתנחלים להרוג את כל הערבים הם ישארו עם כלי הנשק וללא ערבים שאותם ניתן להרוג... ממש כמו בטקסס...

מרוז:"בטקסס יש חוק שמתיר להרוג פורצים ומאיימים פוטנציאליים, גם אצלנו היה תקדים דומה בפרשת שי דרומי וחוק דרומי המתיר להרוג את כל מי שלא נראה לנו"...

האמנם כך?

שי דרומי פעל מחוסר ברירה ובמצב של סכנת חיים, לכן היה צורך ב"חוק דרומי" בכדי שלהבא שבדווים או ערבים פורצים במטרה לגנוב ולפגוע תהיה הרתעה כלפיהם! האם זה נחשב על-פי מרוז "להרוג את כל מי שלא נראה לנו"?... בטקסס ישנה בעיה של מסתננים לא חוקיים כפי שיש גם אצלנו. אצלם זה מקסיקנים, אצלנו סודנים.

המקסיקנים מסתננים לטקסס ומערכת הבריאות המקומית קורסת ואין לה את האמצעים לטפל בהם. ובכן מה יש למרוז לומר על כך? מרוז: "למה הם צריכים להפריע לכם? מדוע אי-אפשר להיות פשוט אזרחי העולם"?...
ממש דברי חוכמה מפי הקומוניסט גיא מרוז...

וגברת דגן הדעתנית מצטרפת אליו בדבריי חוכמה, דגן:"בוא נעשה זאת גם אצלנו בישראל"...

מזכיר לכם את האהדה של אנשי השמאל למסתננים הלא חוקיים אצלנו?
מעניין שכאשר גירשו "מתנחלים מגוש קטיף" לא שמענו את הסיסמאות הנבובות על "אזרחי העולם שחיים יחדיו יהודים וערבים"... מעניין שאז לא שמענו מאותם "נאורים" ולו רמז לכך... מעניין למה?

ושוב כמו בפרק הראשון עם קופמן כך גם בפרק השני עם דגן - אותן תלונות אותה קוטריות מבית היוצר של הפינוק הצפון תל אביבי, אותה שנאה עצמית והתבטלות עצמית, והחשוב מכל אותה גזענות מסווית הקיימת בצורה כה בולטת אצל אנשי השמאל המתיימרים להיות "נאורים וליברליים" אך מסתבר כי הם שונאים את הטקסנים (המיליטנטים) בזים לשחורים (מרוז מכנה אותם "כושים") לא יכולים לגעת ולהזדהות עם תרבויות אחרות ומנהגים אחרים (מיה דגן ממש הזדעזעה מה"רודאו" בטקסס).

המסקנה ברורה - מלבד שנאתם לעצמם לעמם ולמדינתם, אנשי השמאל ממדינת ת"א בזים מסתבר גם ללא יהודים (כאלה שחושבים מדברים מתנהגים ומתנהלים בצורה קצת אחרת מהמקובל במדינת צפון ת"א...

המסקנה מ-2 הסדרות ברורה - הקו הפוסט ציוני שולט ב-2 התוכניות - אותו קו הטוען כי איננו יחודיים כעם אלא עלינו להשתלב במרחב כאזרחי העולם ולהפוך למדינת כל אזרחיה... ציונות ועליה - אאוט. מדינת כל אזרחיה, ירידה מהארץ התעשרות ואהבת העצמי במקום אהבת המדינה - אין.
שורשים והיסטוריה יהודית על-פי התנ"ך - אאוט. הקמת מושבות יהודיות בחו"ל וחיפוש אופציות אחרות במדינות בחו"ל במקום במדינת ישראל - אין.

צחוק הגורל הוא כי 2 התוכניות שודרו בחול המועד סוכות, חג המסמל את הייחוד של העם היהודי והקשר העמוק שבין העם והארץ (כזכור בני ישראל ישבו בסוכות לפני שבאו לארץ המובטחת) אך זה כנראה לא מעניין את קברניטי ערוץ 2.

לתשומת ליבו של אילן אבישר היו"ר החדש של מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו שטען בראיון שפורסם עימו באתר כי "ערוץ 2 הפך למאוזן יותר"...

אשרי המאמין.

תאריך:  24/09/2010   |   עודכן:  25/09/2010
אריה פרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שידורי ערוץ 2 מעודדים פוסט ציונות וירידה מהארץ
תגובות  [ 25 ] מוצגות   [ 25 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ד"ר גבריאל בן עמי
24/09/10 23:12
2
דן דן
25/09/10 04:19
3
קורןנאוה טבריה
25/09/10 04:49
 
מוטי1
25/09/10 22:11
4
יוא"ב
25/09/10 09:06
 
לוט
25/09/10 17:26
5
חצקל (לא בייניש)
25/09/10 10:06
6
ושונא של היהודים
25/09/10 10:49
7
עידן סובול
25/09/10 11:09
8
הניה
25/09/10 12:15
9
ויק
25/09/10 12:52
10
איציק ש.התקוה
25/09/10 12:58
11
חנן חנניה חננאל
25/09/10 13:10
12
חוץ מתכנית חסכון
25/09/10 13:26
13
בתקשורת=שמאל
25/09/10 13:28
14
xyusby
25/09/10 13:59
15
אליהו חיים
25/09/10 14:47
16
ברק ורעם
25/09/10 16:14
17
אז מה הפלא
25/09/10 16:42
18
בטטה
25/09/10 19:06
19
איזון פלשתיני
26/09/10 13:05
20
מיטל
26/09/10 23:35
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גילוי נאות: הייתי בין מתי מעט שיצאו במתקפה רבתי על הדחתך מתפקיד ראש הממשלה. לא, לא משום שהיית ראש ממשלה טוב או רע, לא משום מדיניותך הכלכלית או החברתית, ולא משום המהלכים המדיניים שניהלת או לאו. כל אחד ישפוט אותך כראש ממשלה כמיטב הבנתו. ודאי שיש גם לי דעה לגביך כראש ממשלה, אך אין היא חשובה כלל. יצאתי להגנתך מסיבות שונות, ובראש ובראשונה משום שסברתי, ועודני מחזיק בסברה זו, הייתה כאן הפיכה שקטה, בחסות או בכסות נוהגים כאלה ואחרים. דינו של ראש ממשלה בישראל, בשיטת הממשל הקיימת, איננו כדינו של שר או ח"כ. הדחת ראש ממשלה מבלי שהוכח כלל ועיקר שהוא אשם, משמעה בעצם החלפת שלטון שלא בדרך הטבע, היינו בדרך דמוקרטית. גם ראש ממשלה וגם אחרון האזרחים חייבים ליהנות מחזקת החפות. על כל אלה ועל דברים רבים אחרים כתבתי ויצאתי להגנתך, אף על-פי שרבים מאוד תקפו אותי קשות.
24/09/2010  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
בתיקון מס' 3 בתקנות התכנון והבנייה (בקשה להיתר, תנאיו ואגרות) תש"ל - 1970, שנכנס לתוקף ביום 22 למרץ 2009, יש הגדרות ויש תיאור של מדרגות לולייניות/קשתיות ושל מדרגות טרפזיות.
24/09/2010  |  אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
לפני יותר מחודשיים כתבתי על "הספרייה החופשית" בגני תקוה. סיפרתי, שהספרנית בספרייה הציבורית, נחמה ירון, יזמה מבצע: המועצה המקומית מציבה ארוניות קטנות בגנים ציבוריים, ובהן מוצגים ספרים. כל הרוצה – יבוא, ייקח ויקרא. אם ירצה - יחזיר.
24/09/2010  |  יאיר דקל  |   מאמרים
שכונת מבשרת-ירושלים במבשרת-ציון הוקמה על חורבות הכפר הערבי קאלוניה. השם קאלוניה הוא שיבוש ערבי של השם המקורי קולוניה, שפירושו בלטינית: "שטח אדמה שיועד לעיבוד חקלאי". ואכן, קולוניה הייתה התיישבות חקלאית שהרומים הקימו בארץ-ישראל במאה הראשונה לספירה, לאחר שכבשו את ירושלים (והרסו את בית-המקדש השני). קולוניה הוקמה כמושבה לחיילי הלגיון העשירי הרומי, לאחר שאלו סיימו את קרבותיהם בארץ. בסמוך לקולוניה הקימו הרומים "מושבת מילואימניקים" נוספת, שברבות השנים התגלגלה לכפר הפלסטיני בית-איקסא. איקס - זכר ללגיון העשירי...
24/09/2010  |  נפתלי רז  |   מאמרים
דני דנון הוא אחד הדוברים הנמרצים של הימין הרץ מאולפן לאולפן, ומפציץ אותם באמירות חוזרות ונשנות של "אני רוצה שלום וגם רוצה את ארץ ישראל הגדולה".
24/09/2010  |  איתן קלינסקי   |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il