|   15:07:40
  רן רהב  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

חנות הדגל הראשונה של CASTRO באירופה

- הודעה מטעם קסטרו
13/09/2004  |   רן רהב   |   הודעות כלליות   |   תגובות



אהרון קסטרו ורעייתו לינה קסטרו, יו"ר מועצת המנהלים
של קבוצת CASTRO ומייסדי הקבוצה, גזרו את סרט פתיחת החנות
הדגל הראשונה של CASTRO באירופה


גבי ואתי רוטר, מנכ"לים משותפים של קבוצת CASTRO,
וכרסטן לנן, מנכ"ל קסטרו גרמניה, הודיעו על פתיחת החנות הראשונה - חנות הדגל של קסטרו בקלן גרמניה, במסגרת הסכם שותפות של קבוצת CASTRO עם חטיבת HEINE חברת-הבת
של קונצרן הענק הבין-לאומי OTTO גרמניה.

קבוצת CASTRO נכנסת לזירת האופנה הבינלאומית. CASTRO חברת האופנה המובילה בישראל, זוכה להכרה בינלאומית ומיוצאת כמותג לשווקים המובילים בעולם.

בתכנית העסקית צפויות להיפתח 40 צמדי חנויות של CASTRO ו- CASTRO MEN, במהלך 5 השנים הבאות, במסגרת הסכם שותפות ראשון מסוגו עבור חברת אופנה ישראלית. תחת הסכם השותפות קבוצת CASTRO תשקיע השקעה כוללת של כ-5 מיליון יורו במשך 4 שנים.
הסכם השותפות נעשה עם חברת HEINE הגרמנית, חברת הבת של קונצרן הענק הבין-לאומי OTTO, הנחשבת לחברה הגדולה בעולם בתחום הקניות מקטלוגים בדיוור ישיר והשניה בגודלה בעולם בתחום E-COMMERCE אחרי AMAZONE וכן לאחת מחברות האופנה המובילות בעולם.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קבוצת CASTRO אמר לרגל פתיחת החנות הראשונה בגרמניה: "אנו גאים להיות החברה הישראלית הראשונה המקבלת את ההכרה הבינלאומית להצלחתה, עם הצבתו של המותג CASTRO כמותג אופנה בינלאומי. CASTRO היא אינה רק מותג אלא קונספט שלם המורכב מיצירה פורצת גבולות, המיועדת לכל מי שאוהב אופנה. יצירה ישראלית ברמה עולמית, עכשווית ודינמית, המדברת בכל השפות.

"יכולתה של קבוצת CASTRO להגיע היום לפתיחת החנות הראשונה מתוך רשת חנויות בגרמניה היא תוצר של עבודה מורכבת. לאחר ביצוע מחקרים, בדיקת שווקים בינלאומיים, פיתוח תוכנית עסקית, הקמת תשתית לוגיסטית, הקמת צוותים מקצועיים, אנו גאים לפתוח היום את דלתות חנות הדגל שתהייה לנקודת ציון בדרכנו החדשה באירופה.

"אנו שמחים וגאים על שותפתנו HEINE חברת הבת של קונצרן הענק הבין-לאומי OTTO, שראתה בקבוצת CASTRO מנוע צמיחה לשוק האופנה באירופה. שתי החברות דוגלות במצוינות, חדשנות, כאשר הדבר החשוב ביותר בעינינו הוא לתת ללקוח את האיכות הטובה ביותר במחיר הטוב ביותר, בכל מקום בעולם. CASTRO GERMANY תציג את האסטרטגיה שהובילה להצלחתנו, הדוגלת במובילות אופנתית. מחובתנו, כחברה מובילה, לתת את הטוב ביותר.
"אנחנו יודעים שאין דרכי קיצור לדרך בה בחרנו, על מנת להפוך את קסטרו למותג בינלאומי. השקענו רבות כדי להגיע לרגע זה".

כרסטן לנן, מנכ"ל CASTRO GERMANY ולשעבר סמנכ"ל חטיבת פיתוח עסקי של חברת HEINE חברת הבת של קונצרן הענק הבין-לאומי OTTO, אמר לרגל הפתיחה: "דרכנו עם קבוצת CASTRO ישראל החלה לפני שנתיים .כאשר ראינו את פועלה של החברה, לנגד עינינו עמד הפוטנציאל האדיר של החברה מול שווקי האופנה בעולם ובמיוחד בגרמניה. אנו מאמינים כי CASTRO תחדור במהרה לתודעה האופנתית בגרמניה. כחברה המובילה את האופנה העכשווית ביותר בשפה בינלאומית לכל דבר. כאשר חתמנו על הסכם השותפות בנובמבר 2003 הבנו כי יש לנו שותפים מלאים עם חזון משותף ושפה משותפת.

CASRTO הוא מותג שנולד כדי לפרוץ גבולות, מותג עם ניסיון, הצלחה מוכחת, מותג שיוצר בשפה בינלאומית שתצליח במקומות רבים. במהלך החמש השנים הקרובות אנו מתכננים לפתוח 40 צמדי חנויות של CASTRO ו-CASTRO MEN כאשר כל אחת מהן תמוקם באזורי הקניות המובילים והטובים ביותר".

החנות הראשונה של CASTRO בקלן גרמניה הוקמה בהשקעה של כ-2 מיליון יורו. חנות CASTRO ממוקמת ברחוב SHILDERGASSE פינת NEUMARKT בקלן, הנחשב לאחד מהרחובות המרכזיים ביותר באזור מרכז הקניות בעיר קלן. החנות מתפרסת על פני 400 מ"ר ב-2 קומות, כאשר בקומת הכניסה ממוקמת חנות CASTRO ובקומה השניה חנות CASTRO MEN. החנות מעוצבת על ידי אדריכל הפנים מיקי אנקווה מסטודיו MU הישראלי, האחראי על עיצוב החנויות בישראל. בחנויות CASTRO בגרמניה יוצגו קולקציות האופנה של CASTRO ו-CASTRO MEN לעונת סתיו חורף 2004/5 כפי שהן מוצגות בארץ.

על CASTRO בגרמניה:

קבוצת CASTRO, רשת האופנה המובילה בישראל, פותחת את החנות הראשונה מתוך 40 צמדי חנויות של CASTRO ו-CASTRO MEN שיפתחו במהלך 5 השנים הקרובות, כחלק מהסכם שותפות של חברת קסטרו ישראל עם חברת HEINE חברת הבת של קונצרן OTTO בגרמניה.
CASTRO מוצגת לקהל הלקוחות הגרמני כחברת אופנה המובילה את The Charming Fashion Revolutionומציגה אופנה באיכות גבוהה במחירים נוחים לנשים ולגברים. אופנה סקסית, סטייליסטית ומלאה בתשוקה. CASTRO היא חברת האופנה המובילה בשוק האופנה הישראלי, הידועה על צוות המעצבים המובילים, המציגים את האופנה העדכנית ביותר, אשר תביא לשוק האופנה הגרמני רוח אופנתית רעננה וחדשנית. CASTRO GERMANY תציג קולקציה עשירה בתכנים, מגוון רחב ביותר של סגנונות ועיצובים, אביזרי אופנה וחנויות בעיצוב עכשווי. כל אלה יחדיו יובילו את CASTRO לתוך שוק האופנה הגרמני.

על מיקום חנות CASTRO GERMANY בקלן גרמניה:

החל מספטמבר 2004 CASTRO מציעה חווית קניה מהפכנית ברחוב Shildergasse. החנות המעוצבת במראה אורבני מתפרסת על פני כ- 400 מ"ר בשתי קומות מציגה את האופנה העדכנית ביותר, קולקציה ממוקדת בסטייל שלה באווירה עכשווית וקולית. מקצבי המועדונים לצד מקצבים עכשוויים יספקו את מצב הרוח המתאים לסצינת האופנה בקלן.

המיקום המרכזי, החדשנות והפתיחות של קהל הלקוחות האופנתיים של קלן, מעניקים ל-CASTRO את היכולת להשיק את החנות הראשונה במקום האידיאלי. אזור הנחשב לאזור המרכזי ביותר של מותגי האופנה. אזור שוקק חיים המזמן את קהל אוהבי האופנה, סטודנטים, צעירים וכל אוהבי הקניות. בפינת הרחובות בה ממוקמת חנות CASTRO עוברים בשעות השיא 15,000 איש בשעה! והיא נחשבת לאזור הטוב ביותר בגרמניה Germanys shopping mile number one.

על החדרת המותג CASTRO בגרמניה:

לאחר חתימת הסכם השותפות בין קבוצת CASTRO וחברת HEINE חברת הבת של קונצרן הענק הבינן-לאומי OTTO, בגרמניה בנובמבר 2003, החל מיוני 2004 מונה כרסטן לנן, סמנכ"ל חטיבת פיתוח עסקי של HEINE, לתפקיד מנכ"ל CASTRO GERMANY, כאשר מטה ההנהלה ממוקם במינכן. בצמוד למטה ההנהלה של CASTRO GERMANY הממוקם במינכן תעסיק CASTRO GERMANY צוות מקצועי של כ-20 עובדים, שיציעו את חווית הקניה האופטימלית בחנות CASTRO בקלן.

קולקציית האופנה של CASTRO, מציגה את המראה הנכון מכף רגל עד ראש, TOTAL LOOK עם מגוון רחב של פריטים ממראה טרנדי ועד קלאסי, כולל הלבשה תחתונה סטייליסטית ומגוון רחב של אביזרי אופנה. הקולקציה כולה מעוצבת על-ידי מעצבי CASTRO הישראלים, מעצבי אופנה מובילים ומצטיינים. אחד מיתרונותיה של CASTRO היא אסטרטגית המובילות האופנתית בשוק התחרותי. CASTRO מציגה תוך כדי העונה את הטרנדים העדכניים ביותר, תוך 4 שבועות מיום יצירתם על שולחנו של מעצב האופנה עד למדף החנויות. כתוצאה מכך, CASTRO מציגה בכל שבוע פריטי אופנה חדשים שהם Top Fashion.

אסטרטגיית החדרת המותג CASTRO בגרמניה תתרכז בעבודת יחסי ציבור של משרד יחסי הציבור SHRODER + SCHOMBS PR שתכלול פעילות ענפה של קידום מכירות, בהשקעה כוללת של כ- 150,000 אלף יורו. הקטלוגים של CASTRO ו- CASTRO MEN יופצו בחנות, כאשר המחירים המופיעים בקטלוג מוצגים ביורו, וכל הכיתובים בשפה הגרמנית.

קולקציית האופנה של CASTRO מוצגת בהתאמה מלאה לקולקציה המוצגת בישראל, כאשר השינויים היחידים שנעשו מקבלים ביטוי בפריטים מחומרים חמים יותר המתאימים למזג האוויר האירופאי להבדיל מהישראלי, והוספת פריטים כמו מעילי גשם - מעילי טרנץ' קואט שעוצבו במיוחד לצורכי השוק הגרמני אך יוצגו גם בחנויות הארץ במהדורה מוגבלת. שינוי נוסף יתבטא בחלוקה שונה של כמויות הפריטים, שתעשה בהתאמה לצורכי השוק הגרמני.
רמת המחירים של CASTRO מותאמת לרמת המחירים של רשתות אופנה בינלאומיות וגרמניות דומות.

במהלך חמש השנים הבאות, CASTRO GERMANY מתכננת לפתוח כ-40 צמדים של חנויות CASTRO ו-CASTRO MEN. האסטרטגיה לפתיחת החנויות דוגלת באיתור מיקומים נבחרים “BEST IN TRIPLE A LOCATION” במטרה ליצור מודעות מהירה להכרת המותג, כאשר החנויות הראשונות ימוקמו בערים המרכזיות. חנויות CASTRO ו- CASTRO MEN יהיו ברובן חנויות גדולות המשלבות בשני אזורים נפרדים או קומות נפרדות את שני המותגים.

האסטרטגיה המובילה את CASTRO GERMANY מציגה את התשוקה לחיים, תחת הערכים של מובילות, דינמיות, סקסיות, העזה, שמחת חיים עם קולקציה שסוחפת.

על הסכם השותפות בין קבוצת CASTRO וחברת HEINE:
קבוצת CASTRO חתמה עם חברתHeine, חברת בת בבעלות מלאה של קונצרן הענק הבינן-לאומיOtto גרמניה, על הקמת מיזם משותף. במסגרת ההסכם משולבים יתרונותיהן של החברות המובילות. כאשר CASTRO מציגה את קונספט החנויות של CASTRO ו-CASTRO MEN, קולקציית האופנה, ואסטרטגית השיווק. חברת HEINE מציגה את הידע והניסיון הרב והעשיר של חברת Otto בשוק הגרמני המקומי בנושאי לוגיסטיקה, תשתיות, משאבי אנוש והתנהגות הצרכנים.
המטרה העיקרית של הפעילות המשותפת היא הקמת 40 צמדי חנויות של CASTRO ו-CASTRO MEN, תוך 5 שנים ברחובות הראשיים ובמרכזי הקניות בגרמניה. בשלב הבא תתכן פריסה אירופאית רחבה יותר.

חשוב לציין כי השותפות שנרקמה בין קבוצת CASTRO וחברת HEINE הייתה ביוזמתה המלאה של חברת HEINE גרמניה. זו הפעם הראשונה בה חברת אופנה ישראלית מייצאת מותג אופנה לשווקים בינלאומיים במסגרת הסכם שותפות מלאה במטרה להקים רשת חנויות עניפה.

על קונצרן הענק הבין-לאומי Otto וחברת HEINE:

קונצרן OTTO נחשב לקונצרן הגדול בעולם בתחום הקניות מקטלוגים בדיוור ישיר ((mail order catalog והשני בגודלו בעולם בתחום e-commerce אחרי amazon וכן נחשב לאחת מחברות האופנה המובילות בעולם. קונצרן Otto נוסד בשנת 1949 ונחשב לאחת מחברות ההפצה המובילות בעולם. הקונצרן מעסיק כ-65,000 עובדים. מטה הקונצרן ממוקם בהמבורג.

קונצרן OTTO פעיל בשלושה שווקים עיקריים - אירופה, צפון אמריקה ואסיה. ליבת העסקים של הקונצרן מבוסס על מערך שיווק ומסחר רב ערוצי. יצוין כי תודות למגוון המוצרים של הקונצרן, לערוצי ההפצה הרבים שהוא מפעיל ולקשת השירותים הנלווים שהוא מספק נחשב קונצרן OTTO לאחת מהחברות המצליחות והמבוססות ביותר בתחומה.

הפעילויות הבינלאומיות של הקונצרן, תוך שילוב שיתופי הפעולה עם חברות מובילות בעולם, יוצרות מנגנון של העברת ידע וסינרגיות עסקיות.

הקו המנחה של קונצרן OTTO הינו כניסה לשווקים צעירים ואטרקטיביים בשלבי ההתפתחות המוקדמים שלהם ועל ידי כך מצליחה החברה להגיע לעמדת מובילות משלביו הראשונים ועד והבשלתו והתרחבותו.

בשנת 2002 רשמה החברה מחזור מכירות עולמי של 19 מיליארד יורו.

על חברת HEINE:

חברת HEINE היא חברת-בת בבעלות מלאה 100% של קונצרן הענק הבינלאומי OTTO בגרמניה. מבין שותפיה הבינלאומיים: ZARA, CRATE & BARREL , EDDIE BAUER, MASSIMO DUTTY, SPORT CHECK רשת מוצרי הספורט הגדולה בגרמניה.

למידע נוסף יש לפנות לגילי שילה, סמנכ"ל תחום האופנה ב"רן רהב תקשורת".

תאריך:  13/09/2004   |   עודכן:  13/09/2004
רן רהב, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אם השאלות הללו מדגדגות לך בנשמה, או מעוררות חלום רדום, את/ה מוזמן/ת להצטרף לסדנת משחק ייחודית כיפית ומאתגרת , שתיפתח בקרוב עבור תושבי/ות ראשל"צ, רחובות, נס-ציונה והסביבה.
13/09/2004  |  0  |   הודעות כלליות
עובדי חברת התוכנה שונרא תרמו 106,308 שקל למבצע "לתת באהבה לשנה טובה"
יותר מ 1,600,000 שקל כבר נתרמו לעמותות וארגונים, במבצע לציון 20 שנה לבזק
12/09/2004  |  דוברות בזק  |   הודעות כלליות
רשת "הבורסה לתכשיטים" משיקה קטלוג חדש לקראת החגים
קמפיין אלקטרוני - לעדשות המגע של ג'ונסון & ג'ונסון
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il