|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

תנובה מעמיקה את חדירתה בקטגוריית הסויה

- הודעה מטעם תנובה
07/11/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אירינה שלמור, יחסי ציבור  |    |  שלמור

תנובה מעמיקה את חדירתה בקטגוריית הסויה ויוצאת בסדרת משקאות סויה עמיד

מתחילה בשיווק סדרת משקאות סויה עמיד בארבעה טעמים נבחרים: מועשר, שוקו, וניל ובננה

לדברי ליעד כהן, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה: "לאחר שהשגנו את המטרה שהצבנו, להוביל את קטגוריית משקאות הסויה הטריים תוך כיבוש נתח שוק של 73%, אנו ערוכים לשלב הבא בביסוס מעמד המותג סויה תנובה, וזאת באמצעות כניסה לקטגוריית משקאות הסויה העמידים".

ההשקה תלווה בקמפיין עיתונות רחב באמצעות מקאן אריקסון תחת הסלוגן: "סויה תנובה עמיד - זה בא לי טבעי".

תשלובת החלב נכנסת השבוע לקטגוריית משקאות סויה עמיד בהשקעה של כ-מיליון שקלים.

הסדרה החדשה של משקאות סויה תנובה עמיד תשווק ב-4 טעמים: מועשר, שוקו, וניל ובננה.

לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "אנו נכנסים לקטגוריה זו מתוך הבנת צרכיו והעדפותיו של צרכן הסויה עם מוצרים שעומדים בפרמטרים הגבוהים ביותר מבחינת בריאות, מרקם וטעם".

במהלך החודשים האחרונים השיקה תנובה משקה סויה טרי מופחת מתיקות שזכה להצלחה רבה בקרב הצרכנים. בנוסף השיקה בחודש ספטמבר משקה שוקו סויה טרי, שאף הוא התקבל בהצלחה וכעת הוא מוביל את קטגוריית הסויה שוקו.

שני המוצרים תרמו לגידול משמעותי בנתח השוק של סויה תנובה העומד על כ- 27% מסך משקאות הסויה (הכולל עמיד וטרי). בכך למעשה, הפך מותג סויה תנובה לשחקן מספר 2 בקטגוריה.

סדרת משקאות "סויה תנובה" עמיד:
בשלב הראשון, משיקה תנובה 4 משקאות סויה עמידים בטעמים הבאים:

· מועשר
· שוקו
· וניל
· בננה

המוצרים החדשים זכו לציונים גבוהים במיוחד במבחני הטעימה והוכיחו יתרון משמעותי מול המתחרים בקרב צרכני הסויה.

לסדרת משקאות "SOYA תנובה" יתרונות רבים:
תהליך מיצוי טבעי של פולי הסויה
עשיר בחלבון סויה
מועשר בסידן
ללא לקטוז
ללא כולסטרול
ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל
ללא גלוטן

המשקאות ישווקו באריזות של 1 ליטר ברשתות השיווק, במכולות ובבתי הטבע במחיר מומלץ לצרכן של: 10.85 שקל למשקאות בטעמים ו-8.95 שקל למועשר. המחירים הינם אטרקטיביים ומהווים יתרון תחרותי.

שוק מוצרי משקאות הסויה בישראל:

על-פי נתוני נילסן לשנת 2004 היקף שוק מוצרי הסויה עומד על כ- 70,000 ₪ בשנה, המהווים 6,500 קל"ל. מתוכם משקאות העמיד מהווים 70%.

תנובה מובילה את קטגוריית משקאות הסויה הטריים, עם נתח שוק של כ- 73% ברבעון האחרון.

תנובה השיגה נתח שוק של כ- 27% בסך שוק משקאות הסויה והפכה לשחקן שני וזאת על אף שלא היתה שחקנית, עד כה, בקטגוריה המרכזית בתחום - העמיד.

ברבעון האחרון מובילה תנובה את שוק משקאות הסויה בטעמים עם נתח שוק של כ-42%.

קמפיין מודעות עיתונות מיוחד במינו:

בהמשך לקמפיין העיתונות המוצלח מבית מקאן אריקסון לסויה מופחתת מתיקות ושוקו סויה, ממשיכה תנובה בקו הפרסומי המעביר את מסר ה- WELL BEING ושמירה על אורח חיים בריא וטבעי. הסלוגן המלווה את הקמפיין: סויה תנובה - זה בא לי טבעי. סדרת המודעות החדשה מדגישה את העובדה שמהיום סויה תנובה מלווה אותך בכל מקום ובכל סיטואציה.

ההשקה תלווה בקמפיין מודעות בעיתונות, פעילות קד"מ ונראות מיוחדת על המדף.

תאריך:  07/11/2004   |   עודכן:  07/11/2004
אירינה שלמור, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת ה.שטרן תיתן חסות בשווי 50,000$ לאירועי טקס "מסך הזהב 2004"
אקסנצ'ר ונאס"א חתמו על חוזה חמש-שנתי לבדיקה כללית
חברת BIOLAPIS, פיתחה מוצר חדש: LASER-PHONE שיאפשר להפעיל באמצעות טלפון סלולרי מצלמת לייזר ובעיקר בתחומי האינפרא אדום.
סמסונג חשפה כרטיס SIM לדור השלישי בנפח 128 מגהבייט
חדש: לשכה מחוזית לרישוי כלי ירייה ברמלה
07/11/2004  |  דוברות  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il