|   15:07:40
  אהרון שחר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מה יהיה מחיר שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט? [צילום: AP]

עסקת שליט - המחיר המלא

ישראל יכולה לעמוד במצב של שחרור רוצחים המוני, היא יכולה גם לשרוד מלחמות קשות, אבל האם בטוח שזה בדיוק מה שהיא צריכה להזמין עכשיו?
11/07/2011  |   אהרון שחר   |   מאמרים   |   חטיפת גלעד שליט   |   תגובות
חטיפות חיילים כמו פופקורן יהפכו לשעשוע פלשתיני שגרתי. שהרי חייל חטוף שווה יותר מזהב ויהלומים במקום שיהיה כגחלים לוחשות בידיהם

העסקה לשחרור גלעד שליט תגרום לכך שהערכים העליונים של מדינת ישראל יהיו:
דם יהודי הוא הפקר!
הם ירצחו - אנחנו נשחרר!

מאחר ששוב (בפעם המי יודע כמה) עסקת שליט על סף חתימה, לפני שממהרים לחתום על העסקה ההזויה ביותר בהיסטוריה האנושית, כדאי לרענן את מחירה. שמענו הרבה על המחיר, אבל יש מחירים ששכחו לספר לנו. נסקור אותם בקצרה:

1. יריקה בפרצופי המשפחות השכולות - אפשר למשל להזמין את שרידי משפחת פוגל לטקס השחרור, אלף רוצחים יעמדו בשורה, לחיצות ידיים, חלוקת פרסי ישראל, מחיאות כפיים סוערות, תעודת הוקרה לכל רוצח, ולסיום ראש הממשלה יאמר להם: אל תקחו את זה קשה, הוריכם ואחיכם כבר מתו, גלעד עדיין חי.

ראשי שב"כ לשעבר מוכנים להתמודד עם מחיר רציחתם של ישראלים נוספים, זה אצילי מאוד מצידם, אבל אני מציע שאף אחד לא יהיה גיבור לשלם מחיר של אחרים. אם ירצחו את יקיריהם, אז גדולי האומה יורשו לשחרר את הרוצח. לכל אחד יש זכות מוסרית לשחרר רק את רוצחי יקיריו.

2. יריקה בפרצופו של שלטון החוק - מעתה בכל פעם ששופט צבאי יגזור מאסר עולם על רוצח, נצפה לשמוע התפרצות צחוק אדירה מספסל הנאשמים. הרוצח יתנצל בפני כבוד השופט על ההפרעה, אבל הוא פשוט לא יוכל להתאפק. לשופט יש את התוכניות שלו, אבל לרוצח תוכניות אחרות: לאחר שיסיים את ריצוי שדרוג חייו מכפר עני לבית הבראה, ולאחר שיסיים תואר דוקטורט, הוא מתכנן כמובן להשתחרר בעסקה.

בנוסף, נוכל לפטר את פרס ואת ביניש, מי צריך את שלטון החוק אם במו ידינו נמנה את הוד מעלתו ירום הודו המלך משעל הראשון? חאלד משעל ימונה באופן רשמי למלך היהודים, והוא יהיה זה שיחליט איזה רוצח יקבל פרס, ואיזה תעודת הוקרה.

3. לאחר שגלעד ישוחרר מרוסק כולו נפשית ופיזית, הוא עוד עלול לשמוע חדשות לבקרים משפחות שכולות חדשות, שיקיריהן נרצחו על-ידי רוצחים ששוחררו בעסקה שלו, אשר חוזרות ושואלות ללא הרף: מדוע דמו יקר יותר מדמם של בניהם? אם יהיו רבים כאלו ואם זה יימשך זמן רב, לא מן הנמנע שגלעד לא יוכל לעמוד בכך ויטול את נפשו בכפו. אם התרחיש הזה אכן יתממש, אנחנו נצא העם העלוב והמושפל ביותר בהיסטוריה.

4. מעתה כאשר ישחטו משפחה בישראל, לא יוכלו יותר גדולי האומה לומר מילים נאצלות כגון: מדינת ישראל לא תנוח ולא תשקוט עד שהרוצחים הנתעבים יבואו על עונשם, לחלופין הם יוכלו לומר: אנחנו נתפוס את הרוצחים, נשכן אותם בתנאי בית הבראה, ולאחר שיסיימו תואר ראשון, שני או דוקטורט נשחרר אותם בעסקה הקרובה.

5. כמובן שחטיפות חיילים כמו פופקורן יהפכו לשעשוע פלשתיני שגרתי. שהרי חייל חטוף שווה יותר מזהב ויהלומים במקום שיהיה כגחלים לוחשות בידיהם. כדאי לזכור שארה"ב אינה מנהלת מו"מ עם הטליבאן על חיילים חטופים ואינה מבצעת עימם עסקות הזויות.

6. אב שכול שבנו נהרג בפעולה למעצר מחבל, שאל: בשביל מה סיכנו את בנו? עבור מה הוא שילם מחיר כה יקר? כדי שהמחבל שנעצר ישוחרר לאחר כמה שנים של חיים משוגעים באוניברסיטת הטרור של הכלא הישראלי, ובאוניברסיטה הפתוחה? בשביל זה שלחנו את בננו למות? מישהו רוצה לענות לו?

7. יש כמובן לעסקה ההזויה ביותר בהיסטוריה עוד מחירים רבים, אבל לא נאריך, נגיע לחשובה מכולן: העסקה הזו תגרום לכך שהערך העליון של מדינת ישראל יהיה: דם יהודי הוא הפקר! הם ירצחו - אנחנו נשחרר. דם יהודי הוא הפקר - לא בטוח שבשביל זה קמנו מהשואה. דם יהודי הוא הפקר - לא בטוח שבשביל זה הקמנו מדינה.

זו המשמעות האמיתית של שחרור סיטוני של רוצחי יהודים. דם יהודי יהפוך למוצר זול, חיי יהודים יהפכו להיות בדיחה פלשתינית מפוצצת מצחוק (ולא רק), רצח ישראלים וחטיפת חיילים יהפכו להיות עסק כלכלי משתלם לכל דבר ועניין.

בוקר טוב ישראל

זה קצת עלוב ופתטי שהיהודים מפחדים מרוצחיהם גם לאחר שנתפסו. כדאי לזכור שכבוד לאומי הוא לא זבל עובר לסוחר

מותר להתעורר, לשטוף פנים, להקיץ מהסיוט השמאלני, אנחנו ממש לא מדינה כה עלובה וחסרת-אונים כפי שהצליחו להרגיל אותנו להאמין. יש לנו המון כוח, רק אנחנו מתביישים להשתמש בו. ביבי כבר למד שלא צריך לפחד. הוא אמר לא לגבולות 67', ובמקום לחטוף, פתאום אובמה החל להתנהג כמו חתלתול חייכני.

שנים סיפרו לנו שהסיבה לבית ההבראה היא אמנות שאנחנו חתומים עליהן. יום בהיר אחד ביבי מחליט לבטל את הלימודים, מה קרה? פתאום לא חתומים על אמנות?... מצפצפים עלינו, מאכילים אותנו לוקשים. זה קצת עלוב ופתטי שהיהודים מפחדים מרוצחיהם גם לאחר שנתפסו. כדאי לזכור שכבוד לאומי הוא לא זבל עובר לסוחר.

כל-כך אוהבים אמנות? בכיף, הנה אמנה מצוינת: תנאי אמנת ז'נבה לאסירים הביטחוניים! אנחנו לא מקבלים את הגירסה לפיה זהו מאבק של לוחמי חופש חביבים המתנגדים לכיבוש אכזר, אנחנו מאמינים לאמנת החמאס, לאמנה הפלשתינית, להצהרות ולמעשי המנהיגים הקיצוניים המובילים את המאבק, לפיהן זו מלחמה למען השמדתנו. לחם עבש, מים מעופשים, חצי שעה ביום סיבוב בחצר, פעם בשנה ביקור צלב אדום. אין מזגן, אין קנטינה, אין לימודים. לחלופין אפשר להוסיף לחוק עבודת פרך, כמאמר המשורר: מי יבנה בית בשטחים? אנחנו המחבלים.

על-פי ויקיפדיה לפחות יש עונש מוות בחוק הצבאי, לא ברור מדוע עושים צחוק מהחוק. לגזור עונשי מוות למחבלים רוצחים ולהתחיל לנקות את העולם מפסולת אנושית. הם מאמינים שהם יקבלו בתולות, אז בכלל נעשה להם טובה. לאטום את עזה, כישות אויב הגבול עם עזה צריך להיות בדיוק כמו הגבול עם סוריה. אנחנו לא אימא שלהם, לא אבא שלהם, לא סבתא וגם לא סופר נני שלהם. הם רוצים קשר עם העולם? בבקשה: יש את מצרים. נקבע מועד לניתוק תשתיות. אין העברות כספים, אין מסחר חקלאי, אין מקרים הומניטרים. לא מדובשם ולא מעוקצם. שיחטפו חיילים מצריים וידרשו ממצרים שתדאג לכל צרכיהם.

העולם כמובן יצווח ויצרח, אבל במה שנוגע לחוק הם לא יוכלו לעשות כלום. אם נגזור עונש מוות על-פי החוק זו זכותנו המלאה, אמנת ז'נבה - לגיטימית ביותר. בין כה וכה הם מתכוונים להטיל עלינו סנקציות, אז לפחות ננצל את ההזדמנות. כשנהיה חזקים יעריכו אותנו. בוודאי כשאנחנו עלובים ממשיכים להשפיל אותנו, לדרוך עלינו וללחוץ עלינו בלי סוף. צריך להיות גבול לנכונות להיות מושפל ונרמס, מצד שני יש מחיר לכבוד לאומי. נשלם את המחיר, ונתחיל להרים את הראש. בהצלחה.

מלחמה פסיכולוגית
צבא החברים של גלעד או חמאס? [פלאש 90]

זו לא תהיה העסקה האחרונה, בקצב המסחרר הזה של שידרוג רמת ההזיה של העסקות, בעסקה הבאה ידרשו כבר שחרור אלפי רוצחים

גלעד שליט האומלל הפך שלא מרצונו להיות סכנה אסטרטגית למדינת ישראל! הוא האדם היחידי בעולם המסוגל לשחרר מאות רוצחי יהודים. לו היה איזה מבחוח כזה המתכנן לפרוץ לבתי הכלא, המוסד כבר היה מטפל בו. הוא הגיע לכך בעזרתם האדיבה של אלו המכנים עצמם: "צבא החברים של גלעד", אבל צריך לומר ביושר, שבאותה מידה אפשר לכנותם: "צבא החברים של החמאס". איזה חברים טובים מהם יש לחמאס אצלנו? גל"צ?

הם ערכו פעם צעדה ענקית. לו היו משתתפות במצעד השוטים כנופיות שבאב שהיו צועקות: "אללה הוא אכבר, שחררו מאות רוצחי יהודים", הן היו משתלבות נהדר ואיש לא היה יכול לומר שהן נמצאות במקום הלא נכון. צריך להעריך את כנותה של כלת פרס נובל לריבוזומים שבעצם חשפה את כוונתם האמיתית: מצבו של גלעד לא מטריד אותם כמו תשוקתם הבלתי ניתנת לכיבוש לשחרר לוחמי חופש.

צריך להבהיר חד-משמעית נקודה חשובה מאוד נוספת: לכאורה הם מוכנים לעשות הכל כדי להציל חיי חייל אחד, האמת היא שחיי חיילינו לא מדאיגים אותם יותר מדי. אנשי השמאל הקיצוני, בסיוע אנשי המשפט הלאומי והבינלאומי עושים כל שביכולתם לאזוק את ידי צה"ל כדי שבמלחמות ייפגעו כמה שפחות אזרחי האויב. התוצאה: ייפגעו יותר חיילי צה"ל. כבר עתה ישנן משפחות שעדיין לא יודעות זאת, אך הן יצטרפו למשפחת השכול הודות למאמציהם הבלתי נלאים של גולדסטונים, שוברי שתיקה, פעילי זכויות אדם ושאר חובבי כניעה לטרור הערבי למיניהם.

כמובן שזו לא תהיה העסקה האחרונה, בקצב המסחרר הזה של שידרוג רמת ההזיה של העסקות, בעסקה הבאה ידרשו כבר שחרור אלפי רוצחים. מה נעשה אם הם לא יספיקו לרצוח מספיק יהודים? בעיה. אל דאגה, אפשר למצוא עסקה הזויה עוד יותר: נשחרר אלפיים רוצחים, ונעניק להם עוד אלף רציחות באשראי... קטעים, אין מה להגיד, אבל זה לא מדור סאטירי, זו הופכת להיות המציאות שלנו.

לרשימת ההזיות צריך כמובן להוסיף את ה"גירוש". רוצחים המגורשים לאירופה זוכים לדיור, תעסוקה, קיצבה, בקיצור - הבטחת הכנסה לכל החיים. לא נתפלא אם מחוסרי דיור יקנאו בהם, יתגייסו לחמאס, ירצחו יהודים וידרשו להיות מגורשים גם הם. למה להם לא מגיע?

פרשת שליט היא מלחמה פסיכולוגית מדהימה שתילמד ככל הנראה בכל בית ספר לטרור. המחבלים הצליחו להכניס לצינוק לא רק את גלעד, אלא גם את משפחתו, ובעצם את כל עם ישראל. חיילים אמורים למסור את נפשם למען המדינה. מדינה המוכנה להקריב עצמה למען חייליה, היא מדינה הזקוקה דחוף לאישפוז פסיכיאטרי.

תאריך:  11/07/2011   |   עודכן:  11/07/2011
אהרון שחר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עסקת שליט - המחיר המלא
תגובות  [ 12 ] מוצגות   [ 12 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בעד5שניםניצןמזרחי
11/07/11 09:39
 
נתניהו הסמרטוט
11/07/11 15:06
2
אברהם מערב השומרו
11/07/11 10:38
3
ע. הנביא
11/07/11 11:24
4
יוסי כהן
11/07/11 12:25
 
נטע אורי
11/07/11 14:51
5
איש עצוב
11/07/11 14:25
 
איש עצוב וחנ"ש
11/07/11 15:14
 
איש עצוב
12/07/11 08:52
6
המאמר חושף השקר
11/07/11 17:15
7
רואה צאן
11/07/11 17:18
8
חשדנית
12/07/11 08:52
פורום: חטיפת גלעד שליט כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כאשר רוצים לעסוק בשאלה כן ולא לחיות בישראל, מולדת אבות אבותינו, המדינה התוססת והצעירה הנחשקת על-ידי כל יהדות העולם, נכנסים לשאלת השאלות של העם היהודי, אשר היא מורכבת ומסובכת מאוד. האמת היא שאין לכך תשובה של כן ולא, אלא זה נושא המזכיר אינסוף פעמים כי בחיים אין שחור או לבן, יש הרבה אפור!!!
10/07/2011  |  איתי יהל  |   מאמרים
באוניברסיטת חיפה החליטו לבטל את נגינת "התקווה" מחשש לפגיעה ברגשותיהם של הסטודנטים הערבים הלומדים במוסד. כן, זה אותו המנון שהתנגן אחרי כל מסדר בוקר בבית הספר בו למדנו לא מכבר. זה אותו המנון החוזר על עצמו בטקסי סיום במוסדות ממלכתיים, בבתי ספר, בטקסי זיכרון, בקורסים צבאיים ועוד.
10/07/2011  |  עמוס דאי  |   מאמרים
אני קורא קבוע ונאמן של מאמריו של בן-דרור ימיני ואני מאמין שהוא, ברגישותו, בהגיונו ובעובדות שהוא מעלה הוא אחד מכותבי המאמרים הטובים בארץ - ואני מסכים כמעט עם כל מה שהוא כותב.
10/07/2011  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
אחרי שהסתיים הראיון, איבחן ידידי הטוב הצלם לובקה - שמתברר שגם אוזניו היו כרויות במהלך הצילומים - שהמיוחד בניהול של נשיאת בית המשפט המחוזי מרכז, הילה גרסטל, הוא שניכר שהיא מנהלת עם הלב. בשל כך שהיא ערה לצרכים גם של שופטים בכירים וותיקים לעסוק בתיקים בתחומים שמעניינים אותם, או, במידת הצורך, שמגוונים להם; שיש לה דלת פתוחה לכל עובד מכל דרג לשמוע ולנסות לפתור כל בעיה; ושהדרך הזו היא חריגה מאוד לטובה, "ניהול נשי" כלשונו, שחבל שטרם הפך לדרך המלך בארץ. ובד בבד, כשהבנתי כמה אמת יש בדברים, נפת רה בעיני גם תעלומת מה מסתתר מאחורי החיוך התמידי ונועם ההליכות, שכידוע לעורכי הדין המופיעים באולמה הם מאפיין קבוע של הנשיאה גרסטל. כיצד יכול להיות שמדי יום, באולם של עשרות מתדיינים-תגרנים צעקנים-צדקנים (ואף רודפי צדק אמיתיים, שכידוע אינם אנשים קלים כשלעצמם), תחושות היושבת בדין הן של חיוך ונעימות כלפיהם. אז התשובה היא שלא מסתתר כלום.
10/07/2011  |  רון דרור  |   מאמרים
עבודת הסיכול מרשימה! המשט לא יצא. רוב פעילי השלום שהתכוונו לנחות בנמל התעופה בן-גוריון לא הגיעו, והמעט שהצליחו להגיע סולקו. הסיכול המדיני והצבאי עבד בהצלחה מרובה. הסכנה לביטחונה ולקיומה של ישראל הוסרה.
10/07/2011  |  עמוס גבירץ  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il