|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

יוניליוור נכנסת לשוק הטיפוח לגבר בישראל

- הודעה מטעם יוניליוור
24/01/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות



יוניליוור נכנסת לשוק הטיפוח לגבר בישראל:

משיקה את AXE - מותג מס' 1 בעולם בשוק הדאודורנטים לגבר.

יוניליוור מביאה לישראל את AXE מותג טיפוח גברי מוביל בעולם, ומשיקה את ה-Body Spray-דאודורנט ספריי לכל הגוף, וצופה לתפוס במהלך השנה הראשונה להשקה, נתח של 7%
משוק הדאודורנטים בישראל - ונתח של 17% משוק הדאודורנטים לגבר.

יוניליוור ישראל תשקיע בהשקה כ-4 מיליון שקל בפרסום בטלוויזיה ובערוצי מדיה נוספים-המותאמים לקהל הצעיר כגון: פאבים, מועדונים, פרסום סלולרי ורדיו.

לאור הצלחת אסטרטגיית כינוס המותגים שהובילה יוניליוור בשנת 2004 בתחום הטיפוח האישי, במסגרתה בחרה החברה להתמקד במותגי הליבה שלה - דאב, ופינוק, אשר הניבו צמיחה בשיעורים גבוהים: דאב גדל ב-15%, ופינוק ב-12% והשקה מחדש את מותג לוקס. יוניליוור ישראל משיקה את AXE מותג הטיפוח הגברי בשנת 2005.

יוניליוור ישראל נכנסת לראשונה לתחום מוצרי הטיפוח לגבר עם מותג הטיפוח הגברי הבינלאומי - AXE, שהינו המותג המוביל את שוק הדאודורנטים לגבר בעולם. AXE מתמקד בקהל הגברים הצעירים שאליו גם מופנית התקשורת השיווקית.

ההשקה כוללת סדרה של 6 דאודורנטים Body Spray, דאודורנטים המשלבים הגנה לטווח ארוך עם ריח מדהים, לשימוש בכל מקום בגוף שרוצים להרגיש רעננות וריח מצוין.

ההשקה תלווה בפעילות שיווקית נרחבת ובקמפיין פרסום בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24 וב-MTV בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "ההחלטה על השקת AXE נובעת מזיהוי ההזדמנות של יוניליוור להכנס לתחום הטיפוח הגברי, תחום שאינו מפותח דיו בישראל, תוך שימוש במותג מבודל וחדשני, הממוקד בגברים צעירים.

AXE הינו אחד מהמותגים המובילים של יוניליוור בעולם וזוכה להצלחה רבה. אנו צופים לתפוס עם המותג AXE נתח של 7% מסה"כ שוק הדאודורנטים בישראל, ונתח של 17% משוק הדאודורנטים לגבר, כבר במהלך השנה הקרובה.

מיכל גולדמן, מנהלת שיווק מותגי טיפוח הבית והגוף ביוניליוור ישראל: "AXE ממוצב כמותג טיפוח לגבר הצעיר, סקסי חדשני ובעל ניחוח נפלא ומפתה שאי אפשר לעמוד בפניו. AXE הפונה לקהל הגברים הצעירים עם תקשורת השיווקית ייחודית הכוללת: ערוצי מדיה מותאמים לצעירים כגון פרסום ברכבת ישראל, אינטרנט, סלולרי ופעילות במועדונים ובפאבים".

סדרת AXE דאודורנט Body Spray כוללת 6 וריאנטים במגוון ניחוחות ייחודיים
לשימוש על כל הגוף:
AXE APOLLO
AXE ESSENCE
AXE ORION
AXE PHOENIX
AXE TSUNAMI
AXE TOUCH

תחום הטיפוח הגברי בעולם נמצא בשנים האחרונות במגמת גידול, כאשר גם בישראל ניתן לזהות מגמה זאת של עלייה במודעות לאופנה, ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים.

ביוניליוור מעריכים, כי שוק הדאודורנטים לגבר בישראל נאמד בהיקף של כ-90 מיליון שקל בשנה. על פי נתוני אי.סי. נילסן (אוקטובר 2004) השוק המבורקד מוערך בהיקף של כ-43 מיליון ₪ בשנה.

שני המותגים המובילים הינם ספיד-סטיק עם נתח שוק של 33% וגי'לט, עם נתח שוק של 17%. לצידם: טיטניום, עם 13%, אדידס עם 12%, פה 7% וניוואה 6%.

ברמת סוגי הדאודורנטים, שוק הדאודורנטים לגבר בישראל מתחלק ל-3 פורמטים (סוגים): 46% משתמשים בדאודורנט סטיק, 45% בספריי ו-9% ב-רול (אי.סי. נילסן-כמותי אוקטובר 2004).

יוניליוור צופה שעם כניסת AXE, יגדל כל שוק הדאודורנטים לגבר באופן משמעותי.

על הקמפיין של AXE

השקת AXE בישראל תלווה בפעילות שיווקית נרחבת ובקמפיין פרסום בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24, וב-MTV בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח. התוכנית התקשורתית שמביאה יוניליוור לישראל מותאמת לזו הקיימת ביותר מ-60 המדינות בהן AXE משווק בעולם. AXE נתפס בשווקים בהם הוא פעיל כבר שנים, כ-Cool, גברי, נועז, צעיר וסקסי.

קמפיין AXE יציג 3 סרטונים, את כולם יוביל המסר ""THE AXE EFFECT- האפקט המדהים שיש ל-AXE על נשים... ברגע שהן מריחות אותו- הן לא יכולות לעמוד בפניו.

בסרטון הראשון, גבר צעיר מתיז את AXE על עמוד בחדר שינה ובזכות האפקט של AXE, הבחורה שאיתו בחדר מתחילה לרקוד ריקוד סקסי ומפתה עם העמוד. כדי שהבחורה תתיחס אליו, מתיז הבחור על עצמו...

בשני - גבר צעיר מתיז את AXE על כל גופו לפני דייט עם בחורה. בזמן הדייט, באוטו, הבחורה נמחרת עליו ומריחה את גופו - לכיוון מטה...

ובשלישי - גבר צעיר מתיז את AXE על כל גופו בצורה סיבובית לפני יציאה למסיבה. במסיבה רואים שתי בחורות הרוקדות סביבו בדיוק בכיוונים בהם התיז בחור את AXE. כל הסרטונים נסגרים בקריינות: "הכירו את ה-AXE אפקט ! חדש AXE-דאודורנט ספריי לכל הגוף".

על המותג AXE בעולם

המותג AXE הושק לראשונה בצרפת ב-1983 ובהמשך הושק במדינות נוספות באירופה. באנגליה ב-1985 תחת המותג LYNX. לאחר מכן החל שיווקו בדרום אמריקה. AXE הושק בארה"ב ב-2002 וכיום הוא תופס נתח של 9% מכלל שוק הדאודורנטים עם גידול של 124% בשנה. נתחי השוק של AXE בארצות שונות בעולם: בצרפת ( 9%), בספרד (14%), בבלגיה (16%), באנגליה (18%), בונצואלה (20%). (נילסן 2004 - ויורופיאן מרקט אינסייט 2004).

אודות יוניליוור

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2003 בכ-48.5 מיליארד דולר. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.

הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

מחיר מומלץ לצרכן: 25.99 שקל.

תאריך:  24/01/2005   |   עודכן:  24/01/2005
רונן הלל, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זית נטופה - חוויה לכל המשפחה במקום החניה שבשגרה
"היום הלאומי לאינטרנט בטוח" יתקיים ב-4.4.05
עידו תדמור והלהקה יעלו את המופע "מיתה סדין וקר" ביום חמישי הקרוב 27.1.05 בפעם האחרונה, לפני צאת הלהקה לפגרה. כמו כן יחגוג תדמור בערב זה גם יום הולדת.
תוכנית התרבות של הרשות השנייה "נספח תרבות" בהנחיית העיתונאי דב אלפון חוזרת למרקע לעונה נוספת בערוץ 2, מיום ד' 26.01.05 בשעה 23:30. בעונה החדשה עשר תוכניות העוסקות בישראליות ובמציאות העכשווית כפי שהן באות לידי ביטוי בתרבות המקומית.
רשת החנויות הייחודית THE COOK STORE מתרחבת ופותחת סניף נוסף בתל אביב
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il