חברת כלמוטור יבואנית מיצובישי בישראל, משיקה בתערוכת אוטומוטור את דגם הפאג'רו ספורט, המצויד במנוע החדש שבנפח 3 ליטר, מונע בנזין ובעל גיר אוטומטי.
הגי'פ החדש ישווק בארץ עם תיבת ההילוכים Invecs II אוטומטית, ומנוע 3 ליטר בנזין המספק 170 כ"ס. הדגמים החדשים מצויידים בדיפרנציאל מוגבל החלקה בסרן האחורי (Hybrid Type) ומערכת בקרת שיוט (קרוז קונטרול).
דגמי הפאג'רו ספורט מציעים איבזור בטיחות הכולל כריות אויר לנהג ולנוסע, מערכת ABS/EBD מבוקרת מחשב למניעת נעילת ארבעת הגלגלים, קורות חיזוק בדלתות ומוט הגה קורס בשעת תאונה.
איבזור הפאג'רו ספורט כולל גם הגה כוח מתכוונן בעל ארבעה זרועות וכיסוי עור, 4 חלונות חשמליים עם הגנה בפני לכידת גוף זר, מראות צד חשמליות עם מפשיר אדים, מזגן אויר עם מערכת בקרת אקלים וגג נפתח חשמלי עם הגנה בפני לכידת גוף זר, המוצע כסטנדרט.
דגמי הפאג'רו ספורט שווקו לראשונה בסוף שנת 1998 עם מנוע דיזל ידני בנפח 2.5 ליטר. מאז החל השווק, נמכרו למעלה מ-240 כלי רכב.
יואב הורוביץ, מנכ"ל כלמוטור, מציין כי ההחלטה להתחיל ביבוא הדגמים המצוידים במנוע 3 ליטר בנזין אוטומטי, הינה שלב נוסף באסטרטגיית סוכנות מיצובישי בישראל להעשרת מגוון הדגמים המוצעים עבור השוק המקומי בו רכבי השטח והפנאי זוכים לביקוש רב. הדגם הקודם נרכש, בין השאר, על-ידי שירותי הבטחון בהם צה"ל ומשטרת ישראל.
בתערוכת אוטומוטור יוצג גם גי'פ הפאג'רו עימו התחרה נהג המרוצים עידו כהן, במירוץ פריז דאקאר שנערך בתחילת השנה. עידו הוא אחד מהישראלים הראשונים שעסקו בשיפורים לרכבי שטח בעלי הנעה 4X4. ממוסך קטן בחצר ביתו בחדרה, התקדם עידו עד להיותו שם מותג מקצועי המוכר לכל העוסקים בענף רכבי השטח בישראל.
ישראלי נוסף שהשתתף בראלי פריז דאקאר בגי'פ פאז'רו "קינג", היה טייס חיל האויר המשותק בשתי רגליו, דרור כהן. דרור ונהג המשנה אלי ביטון ניתקלו בבעיות טכניות רבות במהלך המרוץ, עד שלבסוף דורגו במקום האחרון - לאחר שלא הצליחו לתקן את תיבת ההילוכים של הגי'פ, על-אף מאמצי הצוות הטכני שעמל שעות רבות על נסיונות התיקון. הצוות הטכני הישראלי נעזר בצוותים זרים שנחלצו לעזרת הישראלים, לנוכח ההתעניינות הערה שגילתה התקשורת הבינלאומית בצוות הישראלי המיוחד. הצוות זכה בשלבי התחרות הראשונים להשגים מרשימים, על-אף מגבלותיו הפיזיות הקשות.
בראיון שהעניק לטלויזיה עם תום התחרות, אמר כהן, כי הוא מצטער על שבחר במיצובישי, וטען כי הוא בטוח כי לו היה בוחר בגי'פ טויוטה לנדקרוזר כפי שהוצע לו בתחילה, היה מדורג במיקום גבוה בתחרות הבינלאומית הנחשבת לקשה ביותר בעולם.
בסיכום הכללי של מרוץ הסיבולת פריז דאקאר, זכו צוותי מיצובישי הזרים, בכל המקומות הראשונים בתחרות.