|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
כתיבת המומחים
החשיבות הרבה בבחירת עורך דין הפועל מתוך שליחות

חברת פלאפון במהלך "כחול עולה" לעידוד אוהדי נבחרת ישראל בכדורגל שחקניה <br>

- הודעה מטעם פלאפון
13/03/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: עמירם פליישר, יחסי ציבור  |    |  עמירם פליישר


חברת פלאפון יוצאת במהלך גיבוש ועידוד לאומי "כחול עולה", למען אוהדי נבחרת ישראל בכדורגל ושחקניה לקראת המשחקים הגורליים נגד אירלנד (26.3.05) ונגד צרפת (30.3.05) במוקדמות המונדיאל. החברה הכינה עבור האוהדים ערכת עידוד מיוחדת למשחקים הכוללת חלוקת 80 אלף חולצות לאוהדים בכניסה למגרש, איפור מלא בצבעי הדגל שיר עידוד חדש ודגלים ענקיים. החולצות בצבע כחול ועליהן סיסמת המבצע "כחול עולה" וכן דגל ישראל וסמל החברה יחולקו ללא תשלום לכל האוהדים שיגיעו למגרש לצפות במשחק. לקוחות פלאפון אשר יגיעו למשחקים יקבלו בנוסף לשאר העזרים גם צעיף עידוד כחול עם הצגת מכשיר הפלאפון שברשותם.

ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, מסר כי החברה נרתמה למשימה הלאומית של אימוץ אוהדי הנבחרת כמהלך משלים לשידור כל הגולים ממשחקי ליגת העל ונבחרת ישראל במכשירי הדור השלישי של פלאפון.

"החלטנו לצבוע את יציעי הקהל בכחול וליצור חזית אחידה ותחושת שייכות של אוהדי כל הקבוצות במשימת העידוד לנבחרת הלאומית שלנו" אמר שטרן, "פלאפון פעלה בכל החזיתות על מנת לאפשר לאוהדים לתת תשובה הולמת לאוהדים האירים והצרפתיים." שטרן הוסיף כי בנוסף לחולצות,שיר העידוד שכתבה החברה ועשרות מאפרות ששכרה פלאפון לאיפור פני האוהדים בצבעים כחול ולבן, יוצב לראשונה מסך ענק עליו יוקרנו מילות שיר העידוד ושידור חי של המשחק."

פרטי מהלך "כחול עולה":

שיר עידוד - פלאפון כתבה שיר עדוד מיוחד השיר נכתב על ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. השיר יוביל קמפיין פרסומי מיוחד שתעלה פלאפון החל מיום שני ה- 21.3 בכל אמצעי המדיה ויושמע במגרש.

מחוץ לאצטדיון רמת-גן

איפור פנים - 30 מאפרות יוצבו בשערי אצטדיון רמת גן ויאפרו את האוהדים בצבעי דגל ישראל.

ניידת של פלאפון תיסע סביב האצטדיון, תשמיע את ההמנון ותעודד את האוהדים ללבוש את החולצות.

בתוך האצטדיון

חלוקת חולצות - 64 דיילים ודיילות של פלאפון יחלקו בשני המשחקים כ- 80,000 חולצות כחולות עם הכיתוב "כחול עולה" לכל אוהדי הנבחרת שיגיעו למשחק. על החולצות הודפסו בנוסף לסלוגן כחול עולה גם דגל ישראל וסמל החברה.

השמעה ברמקולים - כרוז המשחק, דידי הררי, יעודד את האוהדים ללבוש את החולצות.

מסך ענק - מסך LED ענק עליו יוקרן השידור החי מערוץ 10 וכן מילות שיר העידוד החדש וקריאות עידוד לנבחרת.

דגלי ענק מתגלגלים עם הכיתוב "כחול עולה" יפרסו על היציעים.

שירותים מיוחדים ללקוחות הדור השלישי של פלאפון
במהלך המשחק ולאחריו ייהנו לקוחות הדור השלישי של פלאפון משירותים מיוחדים הכוללים את האפשרויות הבאות:
צפייה רציפה בשידור חי של המשחק באמצעות המכשיר.

צפייה בגולים ובמהלכים חוזרים.

שירותים אלו נכללים בזיכיון הבלעדי של פלאפון לשידור כל משחקי נבחרת ישראל בכדורגל, משחקי ליגת העל ומשחקי גביע המדינה , באופן בלעדי - רק בפלאפון.

פלאפון מעבירה במסגרת פורטל הדור השלישי ZoomTV את כל האירועים החשובים ביותר בכדורגל, אירועי המחזור, תגובות מהמגרש ומאפשרת אף הרשמה לעדכוני גולים ב-SMS.

הקמפיין הפרסומי

מבצע כחול עולה יגובה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות שיעלה ביום 21 במרץ לקראת מוקדמות הגביע העולמי: ישראל-אירלנד, ישראל-צרפת.

הכוכבים בסרטוני הקמפיין הם ארבעים אוהדים אמיתיים של נבחרת ישראל אשר אותרו וגוייסו לצילום יחד עם עובדי חברת פלאפון אשר שימשו כניצבים. ברקע הסרטונים מושמע שיר העידוד.

תאריך:  13/03/2005   |   עודכן:  13/03/2005
עמירם פליישר, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דנונה שטראוס בשיתוף עם חוות צברי אורלי, המגדלת בנגב צמחי צבר, פיתחו מוצר חדשני בקנה מידה עולמי:
שטראוס-עלית יוצאת עם קקאו משופר ואיכותי באריזה חדשה ומשופרת של קקאו 200 גרם, המחליפה את אריזת ה- 150 גרם.
מחלבת יטבתה בפרויקט מיוחד למען איכות הסביבה ושמירה על ערבה נקייה וירוקה.
חב' "פרופ" החלה לשווק בימים אלה את השקדים הקלויים מתוצרת חב' "בלו דאימונד" (BLUE DIAMOND) מארה"ב.
בחצי השנה האחרונה חלה עלייה ניכרת במספר המנויים של "מקור ראשון".
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי איש המטרייה חייב ללכת, והדמוקרטיה במיטבה זועקת כי על עמיתיו לסיעת הליכוד לבחור "ברעך הטוב ממך"
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
למדנו בדרך הקשה ביותר, הכואבת ביותר, כי אל לנו להיות שאננים גם בגזרת הבקעה    בינתיים עיקר תשומת הלב ועיקר הפעילות נתונות לרצועת עזה ולדרום לבנון, כמו גם לסיכולים ברחבי יו"ש    בממלכ...
הערכות שווי בוצעו בשנה החולפת [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
איילון חתמה על עסקה לרכישת פעילות הביטוח הדיגיטלית ווישור מידי בעלת השליטה שלה    מבחינת איילון - החברה מקבלת לידיים שלה זרוע דיגיטלית לצד פעילות הביטוח המסורתית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il