|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

שבועות מתקרב - נפתחה מלחמת הגבינות

שטראוס ותנובה עם בשורות לשבועות: שטראוס מכנסת כל הגבינות, תחת מותג שטראוס ותחת קונספט של הנאות יומיומיות תנובה יוצאת עם שתי גבינות חדשות הבאות לענות על צרכים ספציפיים
16/05/2005  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: מיכל הרשקוביץ  |  

שבועות קרב ובא וכבכל שנה, מביא עימו את בשורת הגבינות. שטראוס-עלית ותנובה משייפות את החרבות ומתכוננות לקרב על החלב - בשטראוס מנצלים את התקופה הלבנה, כדי לכנס את הגבינות, תחת מותג שטראוס, במהלך בו הושקעו מיליון דולר, ובתנובה לא מתכוונים לוותר על מעמד הבכורה, ויוצאים עם גבינות חדשות, שבאות לענות על צרכים ספציפיים.

המוני צרכנים יבואו אל פתחן של המעדניות ויסתובבו במשעולי רשתות השיווק, כדי לבחור את הגבינות שילוו אותם ואת משפחותיהם בחג הלבן. המחלבות הגדולות מתחממות ומתכוננות לתקופה שבפתח ויוצאות כל אחת עם חידושים ובשורות. מבחר הגבינות בחג הזה, כך מסתמן, יהיה גדול, מגוון ומפתיע.

שטראוס פותחת במהלך כינוס הגבינות תחת מותג שטראוס, כפי שעשתה גם בתחומי הקפה והמאפה. את המהלך ההדרגתי, שיימשך כשנה, ילווה הקונספט: "גבינות שטראוס. לחיי ההנאות הקטנות". במסגרת המהלך תוחלפנה אריזות מותגי "סקי", קוטג', "סימפוניה" והגבינות המלוחות, יושקו מוצרים חדשים והמהלך ייתמך בקמפיין תקשורתי.

לדברי סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות: "הקונספט האסטרטגי המוביל את המהלך בגבינות, משקף את תפיסת העולם של שטראוס - הדגש ותשומת-הלב המוקפדת לחוויה המוצרית. אנחנו בשטראוס רוצים לתת לגבינה התייחסות שעדיין לא קבלה ולהעניק לה טעמים חדשים ובלתי-שגרתיים".

הבשורה של שטראוס, לדברי שילוני, היא גילוי ההנאות הקטנות - עד היום התייחסתם לגבינה הלבנה כאל מוצר יומיומי, בסיסי ולא מרגש? ובכן, לשטראוס יש אג'נדה חדשה - מעתה הגבינה תרגש אתכם ותהווה "חוויה חושית מענגת. מקור להנאה צרופה". הלוואי.

בכדי להביא אל הצרכנים את סיפור "ההנאות הקטנות", הפיקה שטראוס ספרון הנקרא - היכונו להפתעה - "ההנאות הקטנות". הספרון משלב את תפיסת המותג החדשה עם הצעות הגשה של גבינות שטראוס ובאמצעותו מקווים בשטראוס, לקשור את הצרכנים למותג ולקונספט החדש בדרך אינטימית ובלתי-שגרתית. במהלך כולו הושקעו 1 מיליון דולר והוא יגובה בקמפיין פרסום.

במסגרת המהלך משיקה שטראוס מחלבות 6 גבינות חדשות. 3 מוצרים במהדורה מוגבלת בסדרת "עינוגי גבינה" ו-3 מוצרים חדשים בסדרת "שמנת עם יוגורט דנונה".

תנובה ביצעה מהלך כינוס מותגים דומה ומוצלח, כבר לפני כשנה וחצי. אז כינסה תנובה את כל הגבינות הרכות והקוטג' תחת "בית" אחד: "גבינות תנובה - הגבינות עם הבית" כיום מובילה תנובה את שוק הגבינות הלבנות והיא "לא נשארת חייבת" גם בשבועות. בנוסף למהלך שדרוג ורענון מותג "פיראוס", שהתרחש לא מכבר, יוצאת עתה תשלובת החלב של תנובה עם שתי גבינות חדשות: ממרח גבינה בטעם שוקולד וגבינת תנובה לאפייה.

חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק, מוסרת כי: "לאחר שביססנו את מעמדה של גבינת תנובה כמותג מוביל הפונה לכל האוכלוסיי, אנו מתמקדים בהשקת מוצרים העונים לצרכים ספציפיים". לדברי אדלר, שני המוצרים החדשים הם רק סנוניות ראשונות בתתי הקטגוריות: גבינות לילדים וגבינות לבישול ואפייה. "גבינת השוקולד, בקטיגוריית הילדים, היא אלטרנטיבה בריאה לממרח שוקולד וגבינה לאפייה, מטרתה לספק תוצרת ביתית של עוגות ומאפים במרקם פחות נוזלי".

החדשות של שטראוס


סדרת "עינוגי גבינה" - סדרה במהדורה מוגבלת. משלבת קרם גבינת סקי 5% עם סדרת תוספות מפתיעות: עגבניות מתובלות, קישואים בבזיליקום, חצילים ופלפלים. מחיר לצרכן: 9.94 שקל.

סדרת "שמנת עם יוגורט דנונה" - שילוב של המרקם המפנק של גבינת שמנת, עם הטעם הטבעי של יוגורט דנונה. הסדרה כוללת 3טעמים ב 9% שומן: גבינת שמנת עם יוגורט בטעם טבעי, עם שום ונענע, עם שומשום קלוי. מחיר לצרכן 8.20 שקל. מחירן של יתר גבינות שטראוס, ישאר ללא שינוי.

החדשות של תנובה


"ממרח גבינה בטעם שוקולד" - בעל ריח, מראה וטעם שוקולדי, מכיל 9% שומן בלבד, מועשר בסידן ומהווה תחליף מזין ובריא לממרח שוקולד. כף ממרח גבינה בטעם שוקולד מכילה: כ-40% בלבד מכמות הקלוריות שמכילה כף ממרח שוקולד, כ-30% בלבד מכמות השומן, את היתרונות התזונתיים של "הגבינות עם הבית" - סידן וחלבון, החיוניים לגדילה ולהתפתחות הילד. ממרח גבינה בטעם שוקולד משווק בגביע 200 גרם; מחיר מומלץ לצרכן: 5.5 שקל.

"גבינת תנובה לאפייה" - גבינה עם מרקם פחות נוזלי. לדברי תנובה, מדובר בפיתוח חדשני, המתאים לכל סוגי המאפים. הגבינה תשווק בגביע של 750 גרם; מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 שקל.

תאריך:  16/05/2005   |   עודכן:  16/05/2005
מיכל הרשקוביץ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת היחסים שלנו עם המחשב מתחילה כבר מגיל צעיר מאוד. בגיל שנתיים שולטים הפעוטות בלומדות ומשחקים לגיל הרך במחשב וילדים בכיתות ד'-ה' יושבים שעות מרובות על המחשב, בעבודה על שיעורי בית, חיפוש באינטרנט וגם בזמן הפנוי במשחק. אולם, ככל שגדלים, עשויות להופיע בעיות בריאותיות במידה ואתם לא שומרים על בריאותכם.
16/05/2005  |  גלית יצחק  |   חדשות
פרידה נוספת מבסיס שמעלה נשכחות אצל רבים - מפקדת מערך גיבוי הלחימה של מפקדת זרוע היבשה עברה בשבוע שעבר ממחנה ג'וליס לבסיס צריפין.
16/05/2005  |  יפעת גדות  |   חדשות
ראש עיריית אריאל, רון נחמן, הגיש היום (16.5.05) תביעה לבית משפט השלום בפתח תקוה בבקשה לקבלת פיצוי על סך 500,000 ש"ח מהמו"ל של מקומון "אטרקציה" בגין מה שמכונה על ידיו טפילת האשמות שקריות.
16/05/2005  |  ארי סירקין  |   חדשות
משרד התמ"ת נערך למתן פתרונות תעסוקתיים לתושבי חבל עזה לאחר הפינוי, באמצעות הקמת מרכז טיפול כולל וייחודי בתחום התעסוקה לתושבים המתפנים.
16/05/2005  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
משפחתו של העציר המנהלי, נריה אופן, העצור מזה תשעה ימים בכלא שקמה באשקלון, ביטלה הבוקר את הביקור המתוכנן אצלו.
16/05/2005  |  מיכאל דבורין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il