חברת פלאפון מעלה קמפיין מקורי במדיה לקידום עולם התוכן בשפה הרוסית במכשירי הדור השלישי שלה.
חבילת התוכן הרוסי כוללת שידור ישיר של ערוצי טלוויזיה, כגון: RTVi ,Nashe Kino ,Tele-club, ערוץ מוסיקה וגם רדיו מוסקבה.
בחירת התוכן לשידורים במכשירי הדור השלישי מותאם להרגלי הצפייה המיוחדים של המגזר הרוסי: חדשות מקוריות ואיכותיות בשפת האם, סדרות לכל המשפחה וערוצי מוסיקה.
פלאפון מציעה מבצע חסר תקדים למכשירי ושירותי הדור השלישי: כל התכנים והגלישה בפורטל ZoomTv חינם ללא הגבלה למשך שנה.
ובנוסף, כל הרוכש מכשיר דור שלישי מדגם סמסונג 740 מקבל אותו במחיר מבצע של 29.90 לחודש - 79 ש"ח בחודש עם זיכוי של 50 שקל בזמן אויר, לצורכים 250 דקות בחודש.
במרכז הקמפיין שלושה תשדירי פרסום מקוריים. כל אחד מהסרטונים מציג סיטואציה מרגשת מחיי היומיום.
בסרטון הראשון רואים פקק תנועה עמוס מכוניות. המצלמה נכנסת לאחד מכלי הרכב ומגלה שני חברים, כאשר הנוסע ליד הנהג צופה בחדשות RTVI בצג הפלאפון שלו והנהג גם הוא מציץ ושניהם דנים באירועים שעל סדר היום.
בסרטון השני, בתור לקופה בסופרמרקט השכונתי, צופה אחת הקונות בטלנובלה האהובה עליה בצג הפלאפון שלה, מתרגשת ומזילה דמעה מההתפתחויות הדרמטיות. הבחור הממתין מאחוריה מושיט לה טישיו לנגב את הדמעות.
באמצעות מכשירי הדור ה-3 של פלאפון ניתן לצפות בכל התכנים האהובים ברוסית בכל זמן ובכל מקום, מבלי להפסיק את רצף הפעילות השגרתית שלנו.
הקמפיין עולה במדיה הרוסית - בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט באמצעות משרד פרסום לאה גרינשפן. תקציב הקמפיין: כ-600,000 שקל.
קרדיטים למשרד הפרסום:
סופרוויזר: סבטלנה בר, קופירייטינג: אנה אירוביץ', עיצוב וארט: אילנה ז'ורבין, מיכאל גורנשטיין, מנהלת מדיה: ויקטוריה גוגיטידזה-קליינר, במאי: אייל רונן, חברת הפקה: מולה הפקות