איגוד תעשיות הריהוט בישראל יוצא בקמפיין פרסום כשבמרכזו הסיסמה "ריהוט ישראלי מותאם בשבילי". מטרת הקמפיין הינה ליידע את ציבור הקונים בישראל בכדאיות שברכישת ריהוט מיצרנים החברים באיגוד.
היקף הקמפיין, שיחל החודש ויימשך עד למחצית אוקטובר, עומד על 400 אלף שקל ויכלול את העיתונות הארצית והמקצועית.
לדברי חיים הרמן, יו"ר איגוד תעשיות הריהוט בישראל ומנכ"ל חברת סימונס (ישראל) וסילי (ישראל), ענף הריהוט מהווה אחד מהענפים הגדולים בארץ.
למרות זאת, מתקבלות תלונות רבות על רכישת פריטים בעלי איכות נמוכה מגורמים שאינם מקצועיים. קמפיין הפרסום נועד להביא לידיעת הציבור את החשיבות שבקניית ריהוט איכותי ואמין מחברות שמשתייכות לאיגוד.
יצויין כי חברי איגוד תעשיות הריהוט חתומים על אמנה, בה הם מתחייבים לאיכות המוצר ולתו סימון מוצרים, מה שמבטיח לרוכשים תמורה ראויה לכספם. משרד הפרסום "סילבר-ליין" מלווה את הקמפיין, מגובה בפעילות יחסי ציבור של "לוטם תקשורת".