|   15:07:40
  ישי פרידמן  
עיתונאי מקור ראשון
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

תקוף את העיתונות

מה משותף ליריב אופנהיימר, לרזי ברקאי, ליעל פז מלמד ולעקיבא אלדר (חוץ מהעמדות הפוליטיות)? ובכן, כולם ספגו תביעות או איומי תביעות ממתנחלים בעקבות דברים שפרסמו בגנותם. יוסי דגן, סגן ראש מועצת שומרון, משוכנע שהאסטרטגיה כבר משפיעה בשטח: "אנחנו בסך הכול מבקשים שאנשים ידברו אמת"
15/02/2013  |   ישי פרידמן   |   כתבות   |   מקור ראשון   |   תגובות
יוסי דגן. כסף הוא ההתנצלות הטובה ביותר

שיקרת - שילמת
עורך הדין של ועד מתיישבי השומרון לא חושש לומר שמבחינתו ניצחון הוא קודם כול הוצאת כסף מהעיתונאים. טעיתם - תשלמו. שיקרתם - תשלמו כפול. "אני חושב שכסף זו ההתנצלות הטובה ביותר", מהרהר בקול ניר-צבי. "כמובן שהבהרות והתנצלויות הן דבר חשוב, אבל ההבהרה הטובה ביותר של עיתונאי שכשל בדבר אמת היא כשהוא נאלץ להוציא כסף מכיסו ולשלם על טעויותיו"

על השנאה
יוסי דגן
לאורך עשרות שנים הסיתו פוליטיקאים ו"אישי רוח" בשמאל כנגד ציבור המתנחלים * העדר אכיפה משפטית על דברי הסתה וקריאות מפורשות לרצח מתנחלים, כמו גם רוח גבית מצד עיתונאים ופוליטיקאים פופוליסטיים, הפכו את ההשתלחות והפצת דברי הבלע לתופעה בממדים של סטייה חברתית פתולוגית
לרשימה המלאה

היחסים בין ציבור המתנחלים לתקשורת הישראלית היו תמיד מתוחים. אם היה נערך סקר הבוחן את מידת האמון של תושבי יהודה ושומרון באנשים שמסקרים אותם מדי יום, סביר להניח שהתוצאות היו נמוכות במיוחד. רבים מהמתנחלים בטוחים שהתקשורת רודפת אותם ומציגה אותם באופן עקבי באור שלילי. חשדנות מאז ולתמיד.

בשנים האחרונות החלה תופעה חדשה ביחסי השנאה-סלידה של המתנחלים ואנשי "התקשורת העוינת". הראשונים החלו לתבוע את האחרונים. באופן שיטתי וסדרתי, כל עיתונאי שחרג באופן שאפשר היה לגרור אותו לבית משפט אכן נתבע בתביעות דיבה והוצאת לשון הרע. מדובר בהחלטה מחושבת של מספר מתנחלים, שהחליטו לעבור מסטטוס של נרדפים לרודפים.

בשנים האחרונות הוגשו למעלה מחמישים תביעות נגד עיתונאים וכלי תקשורת מטעם ארגוני מתנחלים כמו ועדי המתיישבים בשומרון ובבנימין, יישובים מקומיים וסתם תושבים שגויסו למאמץ המלחמתי. בין הנתבעים אפשר למצוא את איש גלי צהרזי ברקאי, את עקיבא אלדר מהארץ, את בני ליס ועוד מספר מכובד של כתבים ופרשנים. לא מעט כלי תקשורת מרכזיים נאלצו לכתת רגליהם לבית המשפט, וחלקם נאלצו להוציא עשרות אלפי שקלים בתהליכי גישור מייגעים על-מנת להגיע לפשרה.

האם הדבר משנה את יחסה של התקשורת לציבור המתנחלים? כצפוי, תלוי את מי שואלים. כך או כך, אין ספק שתופעת התביעות הפכה לכאב ראש גדול עבור עיתונאים שכותבים על המתנחלים. כיום צריך להיות מאוד מדויק על-מנת "להיכנס" במתנחלים בלי לספוג תביעה (אלא אם כן קוראים לכם "ארץ נהדרת", ובכסות הסאטירה אפשר להתפרע).

התנצלות בשידור חי
רזי ברקאי [צילום: קובי קואנקס]

מייסד השיטה הוא סגן ראש מועצת השומרון, יוסי דגן, שמסביר את התפישה בשורה אחת: "עידן המתנחל הפראייר נגמר. עברנו מהגנה להתקפה ואנחנו לא לוקחים שבויים". מצד אחד הוקם בשומרון מערך הסברה שמזמין עיתונאים ומערכות תקשורת לסיורים בשטח ("האויב הכי גדול של ההתיישבות הוא הבורות"), ומצד שני הוקם מערך של עורכי דין שעסוקים בתביעות נגד עיתונאים, מערכות תקשורת וארגונים כמו שלום עכשיו.

בפעם האחרונה שבה נפגש 'שלום עכשיו' ויוסי דגן בבית המשפט נקבע ששלום עכשיו תשלם פיצוי בסך 23 אלף שקלים ותפרסם התנצלות בשני עיתונים, לאחר שהתנועה טענה שהיישוב רבבה יושב ברובו על אדמה פלשתינית. עו"ד דורון ניר-צבי, שחקן מרכזי באסטרטגיית תביעות הדיבה, ייצג את 'הקרן לגאולת הקרקע', הבעלים החוקיים של השטח, ותבע את שלום עכשיו. בסיבוב נוסף מול שלום עכשיו נאלצה תנועת השמאל לפרסם הבהרה באתר הבית שלה במשך 90 יום, לאחר שאופנהיימר אמר כי ועד מתיישבי השומרון עמד מאחורי חיילי גולני שבטקס סיום מסלול הציגו חולצות עם הכיתוב: "גולני נלחם באויבים ולא מגרש יהודים". ועד מתיישבי השומרון הגיש תביעה, ושלום עכשיו פרסמה הבהרה ("בפונט 14", מדגיש עו"ד ניר-צבי) שלא היה שום קשר בין ועד מתיישבי השומרון לחיילים מגולני.

במקרה אחר, נאלץ שדר גלי צהרזי ברקאי להתנצל בשידור חי. ברקאי ראיין את הרב הראשי יונה מצגר על-רקע פרשת שרפת המסגד בכפר יאסוף לפני כשלוש שנים. ברקאי אמר שהיישוב תפוח הוא "התנחלות פרועה" וכי "המפגעים" יוצאים ממנו "באופן קבוע". בין השאר שאל את הרב מצגר האם לא ראוי להסיר את ההתנחלות כמו שמסירים יבלת. מתיישבי תפוח איימו בתביעה וברקאי חזר בו בשידור. כיפופו של השדרן הוותיק נתפס כהישג, וההתנצלות של ברקאי שנמשכה מספר שניות פורסמה מהר מאוד כהודעה לעיתונות בכל אתרי החדשות והברנז'ה.

לאחרונה נאלץ ראש עיריית חיפה להתנצל בפני תושבי איתמר על דברים שאמר בכנס אילת לעיתונות, כשקרא לימין לעשות חשבון נפש ותחקיר עמוק "איך הימין מוליד עשבים שוטים כמו יגאל עמיר, כמו תושבי איתמר". יוסי דגן, שישב גם הוא בפאנל, הודיע בו במקום שהתביעה בדרך. למחרת בבוקר שלח עו"ד דורון ניר-צבי מכתב הדורש מיהר להתנצל פומבית, אחרת הם ייפגשו בבית המשפט. יהב התנצל וסגר את הסיפור מהר. "99 אחוז מההתנגשויות הללו נגמרות בדרך כלל או בהתנצלות כלפי המתנחלים או בפשרה כשהצד השני, זה שלא אמר אמת, נאלץ להוציא מכיסו כסף ולתקן את המעוות", קובע יוסי דגן.

בימים אלה שוקד דגן יחד עם עו"ד נדב העצני על תביעה נגד יריב אופנהיימר, מזכ"ל שלום עכשיו. אופנהיימר כתב בדף הפייסבוק שלו שגרשון מסיקה, ראש המועצה האזורית שומרון, היה אורח הכבוד של מפלגת הימין הקיצונית האוסטרית מבית היוצר של יורג היידר, ושהוא משתף פעולה העם הגרועים שבאנטישמים. עו"ד העצני שלח בתגובה מכתב תביעה לאופנהיימר בטענה שמסיקה לא הוזמן על-ידי מפלגות ימין אנטישמיות אלא על-ידי פיורלו פרוברה, סגן נשיא הוועדה לענייני חוץ בפרלמנט האירופי. סכום התביעה- חצי מיליון ש"ח.

"אפשר לבקר אותנו הכי חריף שאפשר", אומר יוסי דגן, "אבל הגיע הזמן לשים סוף לשקרים. המתנחלים הם המגזר היחיד שאפשר לדרוך עליו וכולם עוברים לסדר היום. ההתמודדות הכי טובה מול התקשורת היא היכולת לעמוד על שלך, לא לוותר. כשמכים אותך בעזות מצח באמצעות שקר אפשר גם להכות בחזרה, לאיים וגם לתבוע כשצריך".

להוציא כסף מהעיתונאים
עקיבא אלדר [צילום: יח"צ]

סימנו אותי
עקיבא אלדר: "אני יכול לומר שהם סימנו אותי. הם חרוצים והם עושים את העבודה שלהם בצורה מאוד יעילה ושיטתית. זו הטרדה מתמשכת, וגם כשאין להם קייס הם יודעים איך לבזבז לך את הזמן עם תביעות ועתירות והסברים ארוכים. יש כאן בהחלט הרתעה כלפי אלו העוסקים במתנחלים, אפילו בתת ההכרה. אחרי שהם הצליחו להטריד מישהו הוא חושב שאולי מוטב לו למצוא תחום אחר לעסוק בו"

עו"ד דורון ניר-צבי התחיל את מלחמתו בעיתונאים עוד בהיותו מתמחה, לפני 17 שנים. זה היה בימים לאחר אירועי הטבח במערת המכפלה. ועדת שמגר זימנה תושבים מחברון ומקריית-ארבע למסור עדות. בין המוזמנים היה אילן תור, תושב קריית ארבע וחמיו של ניר-צבי. עיתונאי ידיעות אחרונות נחום ברנע, שסיקר את הדיונים, כתב את הדברים הבאים: "אתמול הגיעו להעיד בפני ועדת החקירה החלכאים והנדכאים, תחתית החבית של קריית-ארבע". מדובר היה באנשי מניין הוותיקין של קריית-ארבע, ביניהם אילן תור. שמו אומנם לא הוזכר בכתבה, אבל תמונתו פורק את הנשק בכניסה לבניין התנוססה על דף העיתון. "תבעתי את ברנע ואת ידיעות אחרונות כסטאז'ר", מספר ניר-צבי. "הגיעה סוללה של עורכי דין מהצד השני. אני הבאתי את משה שמיר שיעיד על חמי והוא אמר שמדובר באחד מאנשי המעלה הכי גדולים שהוא מכיר. הוצאתי מהם 10,000 ש"ח"

העיתונאי השני שנקרא לבית המשפט על-ידי ניר-צבי היה אמנון אברמוביץ', שבטורו ב'מעריב' כינה את אנשי חברון "משוגעים" וגם קבע שאילן תור הואשם ברצח אישה פלשתינית. הוא רק שכח לציין שתור זוכָּה לחלוטין. ניר-צבי הוציא ממנו סכום של 12 אלף ש"ח. "חמי אמר לי בהתחלה: עזוב אותך, אני עלוב נפש ודוד המלך אמר שהוא תולעת ולא איש אז מי אני", מספר ניר-צבי, ומגביר את טון הדיבור: "אמרתי לו: אם אתה תולעת אז העיתונאים האלה הם אפילו לא הגללים של התולעת. אתה לא מוותר על שמך הטוב".

בשנים האחרונות עוסק ניר-צבי לא מעט בתביעות מסוג זה. לאחרונה, למשל, הגיש תביעה נגד אתר וואלה על סך 300 אלף שקלים, לאחר שפרסמו תמונות קטינים שנחשדו בזריקת בקבוק תבערה על מונית ערבית. על-פי חוק הפרטיות, אסור לפרסם תמונות קטינים ללא טשטוש פניהם.

עורך הדין של ועד מתיישבי השומרון לא חושש לומר שמבחינתו ניצחון הוא קודם כול הוצאת כסף מהעיתונאים. טעיתם - תשלמו. שיקרתם - תשלמו כפול. "אני חושב שכסף זו ההתנצלות הטובה ביותר", מהרהר בקול ניר-צבי. "כמובן שהבהרות והתנצלויות הן דבר חשוב, אבל ההבהרה הטובה ביותר של עיתונאי שכשל בדבר אמת היא כשהוא נאלץ להוציא כסף מכיסו ולשלם על טעויותיו".

באחד המקרים נפגש ניר-צבי עם "עיוות עיתונאי", כלשונו, הנוגע לביתו הוא. קרני אלדד כתבה בעבר עבור 'הארץ' רשימות הסוקרות מקומות בילוי ביהודה ושומרון. אחת הרשימות עסקה בצימר שהוקם בחוות יאיר, המאחז שבו מתגורר ניר-צבי. אלדד התעוררה בבוקר וכשפתחה את 'הארץ' גילתה שהעורך הוסיף שורות שלא יצאו מתחת ידה. למשל, "מחלון הצימר אפשר לראות את הכפר הפלשתיני הסמוך". "אין שום כפר פלשתיני סמוך", אומר ניר-צבי. "זו המצאה של אותו עורך שהכניס את האג'נדה שלו לכתבה של אלדד. התקשרתי לבני מוזר, היועץ המשפטי של הארץ, ועדכנתי אותו שיש הרבה לכלוך בעיתון שלו וגם איימתי בתביעה. הם רצו לדאוג שאף אחד לא יגיע לצימר בחוות יאיר".

לדבריו, העיתונאים "הבעייתיים ביותר" הם סופרי הארץ גדעון לוי, עקיבא אלדר ועמירה הס. הוא מכנה אותם "משמיצים זהירים". "הבעיה עם זוללי מתנחלים מקצועיים היא שקשה לתבוע אותם. הם כותבים באופן ערטילאי ולא מציינים כתובת ברורה, מה שיאפשר לתבוע אותם", אמר ניר-צבי, אבל לא מתייאש: "אנחנו מחכים להם בסיבוב, וכמו חיילים טובים בגולני מוכנים לשכב במארב כמה זמן שנצטרך". מעקיבא אלדר הצליחו לסחוט התנצלות, מגדעון לוי עדיין לא.

ומה חושבים העיתונאים עצמם? גדעון לוי לא מתרגש ומבטל בהינף יד את האסטרטגיה החדשה של ארגוני המתנחלים. "הם רחוקים מלשנות את השיח בתקשורת", אומר לוי, "שלא יספרו סיפורים. הם מנסים להפחיד את כולם. הם ניסו לתבוע אותי ולא יצא מזה שום דבר. עיתונאי מקצועי לא צריך לפחד מהם. ממני הם לא הצליחו ולא יצליחו להוציא כלום".

לעומת לוי שלא מתרגש, עקיבא אלדר מודה שמדובר במלחמת התשה יעילה. "אני יכול לומר שהם סימנו אותי. הם חרוצים והם עושים את העבודה שלהם בצורה מאוד יעילה ושיטתית", אומר אלדר. "גם אם הם לא זוכים זו מלחמת התשה. זו הטרדה מתמשכת, וגם כשאין להם קייס הם יודעים איך לבזבז לך את הזמן עם תביעות ועתירות והסברים ארוכים. יש כאן בהחלט הרתעה כלפי אלו העוסקים במתנחלים, אפילו בתת ההכרה. אחרי שהם הצליחו להטריד מישהו הוא חושב שאולי מוטב לו למצוא תחום אחר לעסוק בו".

יריב אופנהיימר, מזכ"ל שלום עכשיו, טוען שמדובר ב"חבורה של אנשים משועממים" שמנהלים מלחמת התשה תוך שימוש בכספי ציבור. "הם לא ראויים להתייחסות", אומר אופנהיימר, "זו מלחמת התשה מיותרת ומטופשת. יש כאן ראש מועצה ועוד כל מיני אנשים שמשתמשים בכספי ציבור על-מנת להשתעשע בשטויות שלהם. חבל על הכסף של עורכי הדין שהציבור נאלץ לממן מכיסו".

יוסי דגן שומע את הקולות והוא דווקא די מרוצה. לדבריו, סיקור ההתיישבות מאז שמונפת חרב האיום בתביעות הוגן הרבה יותר. "גם כשעיתונאי מנצח בתביעה, הוא עדיין נאלץ לשכור עו"ד, להגיע לבית משפט, להתרוצץ, לבדוק את עצמו. בפעם הבאה שהוא יכתוב על המתנחלים הוא יחשוב פעמיים על מה שהוא כותב ויבדוק את עצמו היטב בגוגל.

"מה שאנחנו רואים היום זה לא מה שהיה לפני עשר שנים. הכתבים היום יחסית הוגנים יותר ממה שהיו בעבר. אנחנו בסך הכול מבקשים שאנשים ידברו אמת ולא ישקרו".

חושבים פעמיים
גדעון לוי [צילום: פלאש 90]

מלבד החשש מתביעות, עיתונאים שמסקרים את יהודה ושומרון מבינים שההגינות משתלמת ומאפשרת יחס טוב ממושאי הסיקור. באחד המקרים עיתונאי שהיה רכז פעילות בשלום עכשיו בעברו היה אמור להתמנות לכתב שטחים בערוץ טלוויזיה. הכתב לא הצליח להתגבר על מעטה החשדנות, ובעקבות לחץ של המתנחלים הוא נאלץ להחליף תחום סיקור.

במקרה אחר צוות צילום של ערוץ 1 צילם את הרב אליעזר מלמד באופן לא מכובד, לטענת המתיישבים. כתוצאה מכך צוות הצילום לא יכול היה להיכנס ליישוב הר-ברכה בזמן שפרשת הישיבה ואהוד ברק היו בשיא הכותרות. גם על כתב ערוץ 10 אור הלר, שלטענת המתנחלים התבטא לא פעם באופן לא מאוזן, נאסר להיכנס ליישובי השומרון. כשהגיע לאיתמר סילקו אותו מתיישבים מהיישוב בשידור חי. כמו-כן, תמונות של ראש הממשלה מבקר בבית משפחת פוגל באיתמר הועברו לכל הערוצים וכלי התקשורת מלבד ערוץ 10.

יוסי דגן לא מאשר את הדברים אך גם לא מכחיש. אם עיתונאי "עובר את הגבול" הוא יכול להסתכן בהחרמה מצד המתיישבים ובדרך כלל זה יפעל לרעתו, מה שמוביל כמעט תמיד לישיבה משותפת בין מנהלים בערוצי הטלוויזיה או במערכות עיתונים ובין המתנחלים על-מנת להגיע להבנות.

רק לאחרונה נאלץ ראש עיריית חיפה להתנצל בפני תושבי איתמר על דברים שאמר בכנס אילת לעיתונות, כשקרא לימין לעשות חשבון נפש ותחקיר עמוק "איך הימין מוליד עשבים שוטים כמו יגאל עמיר, כמו תושבי איתמר". יוסי דגן, שישב גם הוא בפאנל, הודיע בו במקום שהתביעה בדרך. למחרת בבוקר שלח עו"ד דורון ניר-צבי מכתב הדורש מיהב להתנצל פומבית, אחרת הם ייפגשו בבית המשפט. יהב התנצל וסגר את הסיפור מהר. "99 אחוז מההתנגשויות הללו נגמרות בדרך כלל או בהתנצלות כלפי המתנחלים או בפשרה כשהצד השני, זה שלא אמר אמת, נאלץ להוציא מכיסו כסף ולתקן את המעוות", קובע יוסי דגן. "התוצאות מדברות בעד עצמן, יש פחות הסתה נגד המתנחלים בכלי התקשורת, כבר אין השמצות ארסיות כמו שהיו פעם, כשכל עיתונאי היה יכול לדרוך על מאות אלפי אזרחים בלי לחשוב פעמיים. היום הם חושבים פעמיים, ומי שלא - כנראה יפגוש אותנו בבית המשפט".

פורסם במקור: יומן, מקור ראשון
תאריך:  15/02/2013   |   עודכן:  15/02/2013
ישי פרידמן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תקוף את העיתונות
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אורי פ
17/02/13 08:10
2
עמנואל גרטל
17/02/13 12:41
3
משה, עורך-דין
19/02/13 18:32
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביום שאחרי הבחירות קם הציבור החרדי למציאות חדשה - מציאות שבה העם הכריע בקלפי שהנושא החשוב ביותר על סדר היום הוא סוגיית השוויון בנטל. את עלייתה המטאורית חייבת 'יש עתיד' בעיקר למצע הדורש שכל חלקי העם ישתתפו באופן שווה בנטל השירות. אין ספק שזוהי אחת הסוגיות המרכזיות שתתווה את הרכב הממשלה עצמה ואת דרכה בשנים הקרובות.
15/02/2013  |  ריקי רט  |   כתבות
מעטים הם תחומי החיים, ואפילו המחקר, המזוהים במובהק עם אדם אחד. השופט מנחם אֵלון, שהלך לעולמו בגיל 89, היה מקרה יוצא דופן כזה - אדם שזוהה באופן מובהק עם תחום המשפט העברי, כלומר תרגום ההלכה היהודית לשפה משפטית מודרנית, והמאמץ להנחלתה ככזו למשפט הישראלי. אלון היה זה שיסד את המחלקה למשפט עברי במשרד המשפטים; כיהן כעוזר הראשון לענייני משפט עברי של היועץ המשפטי לממשלה (לא במקרה היה זה חיים כהן, שבעצמו היה תלמיד חכם ובעל יחס כבוד למשפט העברי); הקים את המכון לחקר המשפט העברי באוניברסיטה העברית; כתב את ספר היסוד בתחום, המשמש עד היום את כל לומדי המשפט העברי, כשגולת הכותרת היא כמובן 16 שנות כהונתו בבית המשפט העליון, שבהן ביקש לבסס ככל האפשר בפועל את הפסיקה על עקרונות המשפט העברי.
15/02/2013  |  יאיר שלג  |   כתבות
"זכור-רחמיך ה' וחסדיך, כי מעולם המה" (תהלים כ"ה, ו'). חשיבותה של החמלה, Compassion: גם אם אתה נזכר בו רק בהתרגש צרה, הוא עדיין פנוי אליך. בידי איש אין מונופול על אלוהים!. השם נותן חסותו לכול, חרדים כמו חילוניים, מקיימי מצוות ולא. הוא משען לעת צרה גם אם הנחת תפילין ודקדקת ולא החסרת תפילה, גם אם מעולם לא. הנך החוטא הגדול ביותר, הורשעת? אוזנה של ההשגחה העליונה עדיין כרויה אליך.
14/02/2013  |  יורם מרקוס  |   כתבות
האקדמיה ללשון העברית קובלת על כך שמשרד התחבורה וחברות התחבורה הציבורית "מצפצפות" על בקשותיה לתקן את שיבושי הלשון של שמות התחנות במערכות הכריזה בתחבורה הציבורית.
14/02/2013  |  עידן יוסף  |   כתבות
"ישנם אנשים תמימים במדינה, הסבורים כי כל שירות חשאי הוא פסול מעיקרו [...] לא פחות מסוכנים הם התמימים מן העבר השני של המתרס, המנסים להתעטף באצטלה של קדושה, כאשר מדובר באחד הענפים שלהם, ומאמינים כי הם אינם יכולים לטעות [...] כי הם טלית שכולה תכלת [...] ואם בכל זאת קורה תקר ומתגלה פגם יסודי אצלם, הם מוכנים לגייס את מלוא כוחם כדי למנוע את הפרסום, בטענה שהפרסום יביא נזק לבטחון המדינה. הם חושבים והם רוצים שגם נאמין להם שלא המשגה שלהם, כי אם הפרסום הוא שיזיק".
14/02/2013  |  רפי מן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il