שלוש החברות: "ששת", "מגה" ו"נעמן פורצלן", חוברות לשיתוף פעולה עסקי ראשון מסוגו לקראת החגים, אשר צפוי להניב מחזור של כ - 60 מיליון שקל, שהם כ-15 אחוזים מכלל שוק כלי הבית לחגים.
שוק כלי הבית רושם כבר עתה עלייה של כ-25 אחוזים במכירות לעומת אשתקד, עם צמצום השימוש בתווי הקניה (בעקבות פרשת "קלאבמרקט" ותווי הקנייה הבלתי - מכובדים) ובהתאם לסימני הצמיחה במשק.
שוק כלי הבית צפוי לגלגל השנה כמיליארד שקל, מתוכם כ-40 אחוזים בתקופת חגי תשרי בלבד.
רשת "ששת", המונה 48 סניפים בפרישה ארצית, תשווק לראשונה את מוצריה גם ב-40 סניפי רשת "מגה", הפזורים בכל רחבי הארץ - זאת לאחר שחברה לא מכבר ל"נעמן פורצלן", בהסכם אספקה בהיקף של 300 מיליון שקל.
שיתוף הפעולה העסקי יציב את רשת "מגה" כשחקנית מרכזית בשוק כלי הבית והמתנות עם מחזור עסקי המוערך בכ - 50 מיליון שקלים.
מיצובה של רשת מזון כשחקנית מרכזית בשוק כלי הבית והמתנות, המאמצת את חוקי המשחק המקצועיים, הוא תקדים מסחרי בשוק הישראלי.
"כוח הקנייה העצום, שיצר איחוד הכוחות בין החברות, יאפשר לצרכן הסופי להינות ממחירי שפל חסרי תקדים", מוסר אבי כץ, מנכ"ל קבוצת "כפר השעשועים", המחזיקה בבעלותה את רשת "ששת".
"יבוא קונטיינרים ראשוני בהיקפו, אפילו בקנה-מידה אסיאתי, מאפשר לנו לראשונה, להציע לצרכן הסופי מחירים נמוכים מאלו, שקיבלו בעלי החנויות עד כה: מערכות אוכל עגולות, לדוגמה, בנות 18 חלקים באיכות מעולה תימכרנה ב-29.90 שקל בלבד ומערכות אוכל מרובעות, בנות 18 חלקים, תימכרנה ב - 69.90 שקל בלבד".
קמפיין פרסומי משותף בהיקף של כ - 2 מיליון שקל ילווה את מבצעי החג, שתצענה הרשתות: הקמפיין, בכיכובו של השחקן יגאל עדיקא, יכלול תשדירי פרסום בערוצי הטלוויזיה המרכזיים ופרסום בעיתונות הארצית והמקומית.