|   15:07:40
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

הערות אזהרה

זקן, אולמרט עובד עלייך!

שולה הלא יקרה. תראי לאן היית מוכנה להרחיק לכת כדי לסייע לעצמך ולאולמרט מכתב אישי גלוי לשולה זקן
14/02/2014  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   משפט אולמרט   |   תגובות
זקן. החלום ושברו [צילום: פלאש 90]

זו הפעם הראשונה שאני פונה אלייך ישירות בדרך זו במטרה להעביר אלייך חומר למחשבה ולסייע לך להבין כמה תהליכים שמתרחשים סביבך ואינך ערה להם במידה הראויה.

למען האמת העובדתית, מעולם לא שוחחנו פנים אל פנים וגם לא טלפונית למרות שאת כיהנת בתפקידים חשובים של מנהלת לשכותיו של אהוד אולמרט בתפקידיו הציבוריים כראש עיריית ירושלים, שר בכמה משרדים חשובים בהם בריאות, אוצר ותמ"ת ובתפקידו הציבורי האחרון כראש הממשלה.

הקשר בינינו היה לאורך השנים חד-צדדי בכתב ונעשה ביוזמתי במסגרת עבודתי המקצועית כעיתונאי ופעילותי הציבורית בתנועה שנאבק בשחיתות השלטונית.

הפעם הראשונה שבה אומ"ץ טיפלה בעניין שקשור בך, היה כאשר הודלף לנו שפנית למוסד לביטוח לאומי בעקבות נפילה בביתך וביקשת שיקבעו לך אחוזי נכות.

בעקבות הפנייה שלנו משכת את הבקשה מהמוסד לביטוח לאומי ויכולתי רק לנחש את הסיבה לכך. בינתיים גם הבראת והנושא כבר לא אקטואלי.

מאז התייחסת אלינו בחשדנות רבה ואני הפכתי באורח אישי להיות בעינייך לשמחתי למוקצה מחמת מיאוס.

שולה, אני מבקש לרענן את זיכרונך בעיסוק שלנו במעללייך השונים והמגוונים למקרה שהשהות הממושכת בחדרי חקירות ואולמות של בתי המשפט החמירו את מצב הזיכרון שלך והעדפת לשתוק.

את כיכבת בכל המקרים באור לא מחמיא בתחקירים עיתונאיים, מאמרי ביקורת, פניות של אומ"ץ לרשויות אכיפת החוק, עתירות לבג"ץ ועוד.

המוקד של העניין שגיליתי בך ובמעללייך היה קשור לאדם אחר שאת כינית אותו "מפעל חייך" ואולי שכחת להעניק לו גם תואר של "מפעל מאושר" תרתי משמע.

אני במקומך הייתי מכנה את אולמרט: "משחתת חייך" גם תרתי משמע, ואני מקווה שאת מתחילה לרדת לתחילת דעתי בעניין זה.

הסיבה לפנייה הנוכחית שלי אלייך קשורה למעשה נבלה שעושה לך אולמרט בימים אלה באמצעות פרקליטיו.

הם פנו לבית המשפט וביקשו למנוע ממך ומפרקליטייך לעיין בסיכומים שלהם במשפט הולילנד שבו שניכם, את ואהוד, עומדים לדין באשמת קבלת שוחד.

מדוע אולמרט נקט במהלך זה?

מהיכרות רבת שנים עם האיש המגה מושחת הזה, אני יכול לרמוז לך רק שכל האמצעים הפסולים כשרים בידיו כדי לחלץ את עצמו ללא הרשעה פלילית של קבלת שוחד, גם אם הוא יטיל עליך את ביצוע העבירות מבלי שגורלך יגע לליבו האטום.

בעבר דאג אולמרט שאחד מאילי ההון המקורבים אליו, דניאל דייויס, מי שקנה את ביתו ברחוב כ"ט בנובמבר בירושלים, יממן את שכר הטרחה של הפרקליט שהגן עלייך במשפט פלילי קודם בפרשת רשות המיסים שבו עמדת לדין בגפך.

את הכרת את דייויס כאשר כיהנת כמנהלת לשכתו של אולמרט בשעה שהיה שר האוצר ורקחת יחד עם אחיך יורם קארשי את פרשת השחיתות הגדולה ברשות המיסים.

אולמרט ניסה אז לארגן לאברהמס ולאיל הון נוסף, לואי האריס, את רכישת מניותיה של הממשלה בבנק לאומי, פרשה שהוא נחלץ ממנה בקושי.

פנייה של אומ"ץ ליועץ המשפטי לממשלה להורות למשטרה לחקור את אולמרט בעניין מעורבותו בפרשת רשות המיסים לא נענתה בחיוב.

גם עתירה שהגישה אומ"ץ לבג"ץ בדרישה שיורה ליועץ המשפטי לממשלה להעמיד לדין את אולמרט בפרשת בנק לאומי, נדחתה.

עטרת ראשך אהוד הוא צלופח מהסוג הלא מצוי שהצליח לחמוק לאורך השנים ולא נאכף על-ידי מערכת החוק וגם ניצל מכתבי אישום חמורים.

עכשיו עושה אולמרט כל מאמץ לצאת יבש ממשפט הולילנד כדי שיוכל לתכנן את הקאמבק הפוליטי שלו לראשות הממשלה. אולמרט הופיע באחרונה בשורה של ראיונות בטלוויזיה ובהופעות בחו"ל.

הפעם אולמרט יעשה זאת בלעדייך מאחר שהפכת עליו נטל. אם הדבר יעלה בידו ותוכניתו תתממש, הוא יחפש מנהלת אחרת ללשכתו.

את אולי אינך מפנימה זאת, אבל אני יכול להבטיח לך שאני לא אחסוך במאמצים ציבוריים, משפטיים ותקשורתיים במטרה לבלום אותו כדי שלא ימשיך להשחית את יתרת החלקות הטובות שעוד נותרו.

שולה, לגבייך הכול פתוח בבית המשפט, ובקצה המנהרה הפלילית שלך עדיין לא מנצנץ אור. גם הביקורת החריפה שמתחת בשעתו על מערכת המשפט לא תוסיף לך נקודות, יזכרו לך זאת לרעה.

"אני מתחיל לרחם עלייך באמת ובתמים"

כיום מגן עלייך פרקליט מהסנגוריה הציבורית אחרי שטענת שמצבך הכספי חמור ואין ביכולתך לשכור את שירותיו של פרקליט פלילי מיומן.

רמת החיים שמשפחתך מנהלת מעידה דווקא שמצבכם הכלכלי לא רע. אירוע של שמחה משפחתית שערכתם עלה לכם סכום של תריסר משכורות.

גם הטיסות שלך לחו"ל שהיו במחלקת העסקים מחשידות שהצגת מצג שווא בפנייתך לבית המשפט לקבל סיוע של הסנגוריה הציבורית במשפט הולילנד.

אני לא מתנצל בפנייך על כך שאומ"ץ פנתה בשעתו לסנגור הציבורי הראשי בבקשה לבדוק לעומק את נסיבות הבקשה שלך, ונענתה שהאישור של בית המשפט הינו סוף פסוק בעניין זה.

אני מתחיל לרחם עלייך באמת ובתמים מאחר שאת עוברת בימים אלה תהליך כואב של חלום ושברו בלי שאת מודעת לכך די הצורך.

האיש היקר שמאז נעורייך כעובדת במשרד פרקליטים ירושלמי שבו היה שותף אולמרט בירושלים לפני שהחל בקריירה הפוליטית שלו סגדת לו, הערצת אותו ללא גבול והגנת עליו בחירוף נפש, שכבת למענו של אהוד על גדרות תיל - אבל הנבל הזה ממשיך לדחוק אותך לפינה ולהפוך אותך לשק החבטות הפלילי שלו.

אם היית מסוגלת להתעלות על עצמך, היית מבינה שבמשפט הולילנד נחשף לעינייך אהוד באיחור רב בפרצופו האמיתי.

אהוד מנע ממך לחתום על עסקת טיעון שהייתה מבטיחה לך עונש קל יחסית ויעץ לך לסגת מכוונתך, ואת, כהרגלך מימים ימימה, נכנעת לו.

קשה לחשוד בעבריין סדרתי מסוגו של אולמרט שעצת אחיתופל שהשיא לך הייתה למענך. לאמיתו של דבר, העצה שירתה את האינטרסים שלו ונבעה מחששו שאת תפצי את פיך ותביאי עליו את כתב האישום וההרשעה.

היית עושה זאת אולי למרות שבשעתו, כאשר אביך המנוח היה שכיב מרע, השביע אותך על ערש דווי בנוכחות אהוד שמעולם לא תעידי נגדו ולא תפגעי בו.

שולה הלא יקרה, תראי לאן היית מוכנה להרחיק לכת כדי לסייע לעצמך ולאולמרט.

אחרי מותו של דכנר בבית המשפט בתום יום של חקירה אכזרית על-ידי פרקליטו של אולמרט, עו"ד רועי בלכר, סיפרת בבית המשפט שהיו לך, כביכול, קשרים אינטימיים חלקיים עם שמואל דכנר עד המדינה המנוח במשפט הולילנד, אחרי שנועצת עם בני משפחתך כדי להכין אותם מראש לעדות זו שאמורה הייתה לפגוע בהם.

בלי רשותך אני מצטט קטע ממאמר שכתבתי אחרי עדותך תחת הכותרת: 'הרומן המדומה של שולה זקן':

"מותו של שמואל דכנר, עד המדינה במשפט הולילנד, בעיצומו של משפט מתוקשר שבו מואשמים, בין השאר, ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט והסייענית המושחתת שלו שולה זקן בקבלת שוחד, מאפשר לצמד המסואב לשלוף מדי פעם שפנים חדשים מגזע מעורב של שקר ודמיון. כך נולד לפני כמה ימים במשפט הולילנד נושא הרומן שהתנהל בשעתו, כביכול, בין דכנר לבין זקן, במטרה להכשיר את כספי השוחד שהיא קיבלה ממנו, שחלקם הועברו לחשבונותיהם של אחרים, ואילו את התכשיטים היקרים שהוא העניק לה העדיפה לענוד באירועים חגיגיים. דכנר המנוח לא היה טלית שכולה תכלת. טליתו של דכנר הייתה מוכתמת בכתמים שונים שנוצרו על-ידי עבירות פליליות ובשל תכונות שליליות מגוונות, בהן אי-אמירת אמת. אבל משום-מה נטיתי בשעתו להאמין לעדותו של דכנר בשלבים המוקדמים של משפט הולילנד, שבמהלכה הכחיש מכל וכל את הסיפור שכאילו היו לו קשרים אינטימיים עם זקן. דכנר טען שהייתה לו היכרות בלבד עם זקן, שנולדה במהלך מגעיו הפליליים עם אולמרט. זקן עצמה אמרה בעדותה במשטרה, שיחסיה עם דכנר שהיה מבוגר ממנה בלמעלה מעשרים שנה היו של אבא ובת. ככל הנראה זה לא המקרה של 'גילוי עריות'.

"אגב, לא שכחנו שזמן קצר לפני פטירתו של דכנר, זקן עמדה לחתום על עסקת טיעון לגבי כתב האישום שהוגש נגדה בפרשת הולילנד וכך הייתה מודה בעקיפין בקבלת שוחד. אלא שהיא חזרה בה, ברגע האחרון, בגלל אנשי אולמרט שלחצו עליה שמא האש תתקרב אליו. אחרי שדכנר נפטר החליטו שולה זקן ויקיריה לטפח מחדש את נושא הרומן. היא נשבעה בפניהם שלא היה לה כל קשר רומנטי עם דכנר, והבהירה להם שבנסיבות שנוצרו הברירה שעומדת בפניה היא להמתין לגזר הדין ולהתפלל שלא תורשע ותיכלא, או לחלופין, לשלוף את נוסח ה'רומן' כאמצעי מניעה של הרשעתה בקבלת שוחד".

אין לי ספק שסיפור הרומן בינך לבין דכנר הוא המצאה מתוכננת ומתוזמנת שנועד לזרות חול בעיני השופט ולהתל בבית המשפט. למעשה הוא בבחינת ביצים שלא נולדו ואפילו אהוד מגחך.

לתומי חשבתי שהתעשתת באחרונה ואת נערכת למאבק משפטי עצמאי בניסיון למנוע את הרשעתך הבלעדית בקבלת שוחד לעצמך ובהעברת כספי שוחד לאהוד.

כאשר התפרסם השבוע שהגעת יחד עם אהוד לחוות השקמים לאזכרה ביום השלושים של שרון, הבנתי שהוא ממשיך לשלוט בך.

תהיי בריאה.

תאריך:  14/02/2014   |   עודכן:  16/02/2014
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים אירועים / מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביבה חפץ-נוימן / Aviva Hefetz-Noyman   אביגדור קלנר / Avigdor Kalner   אברהם פיינר / Avraham Fainer   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky   אורי מסר   אורי קורב   אורי שטרית / Uri Shitrit   אורן אדרת / Oren Aderet   אורנה אנג'ל / Orna Angel   איל רוזובסקי / Eyal Rozovsky   אילה חסון-נשר   אילן סובל / Ilan Sobal   אירית באומהורן   איתן מעוז /  Maoz Eitan"   אלי אברבנאל   אלי זהר /  Zohar Eli"   אלי שמחיוף   אלימלך קורצווייל   אמנון יצחקניא   אמנון ספרן   אשר גרוניס / Asher Grunis   אתי בן-דור   בנק לאומי לישראל בע"מ / Leumi Bank LTD   גיורא אדרת /  Aderet Giora"   גיל פרידמן   דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen   דוד רוזן / David Rozen   דני דנקנר   הדס ליס / Hadas Lis   הלל צ'רני   הלל צ'רני   טל שפירא   טליה דאר   יהושע פולק   יואב יצחק / Yoav Yitzhak   יובל גבעון   יוחנן דנינו   יוני תדמור / Yonni Tadmor   יוסי אולמרט   יורם דנציגר / Yoram Danziger   יורם קארשי   יורם ראב"ד /  "   יעקב אפרתי   יעקב צבן   יפעת מנור-נהרי   ירון גולומב   ירון ליפשס   ליאת ארזי   ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey   מאיר רבין   מוסיה ארד   מיכה פטמן   מני מזוז / Meni Mazuz   משה טלנסקי   משה  ישראל   משה לדור   משה סובל / Moshe Sobel   משה שמיר   נבות תל-צור /  Tel-Zur Navot"   נוית נגב   ניל הנדל / Neal Hendel   נעמי גרנות   סלים ג'ובראן / Salim Joubran   עודד  גזית / Oded gazit   עודד  קם   עוזי פוגלמן / Uzi Vogelman   עופר ברטל / Ofer Bartal   עמוס ון-אמדן   קנת מן /  Prof. Kenneth Mann"   קרן קורן-בנדלק   רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman   רוני בלקין   רועי בלכר   רותי  ליטבק   רייצ'ל רז-ריסבי   שולה זקן / Shula Zaken   שי פינס /  Shai Pines"   שלומי אילון   שלומית הראל-שוורץ   שלמה בן-עמרה   שמואל קליין   שמואל דכנר   שמעון גלאון   שמעון קליין 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זקן, אולמרט עובד עלייך!
תגובות  [ 27 ] מוצגות   [ 27 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בעל מידע
14/02/14 19:26
 
מסתברין
15/02/14 23:48
 
שורשה לפאם
17/02/14 07:19
2
יוסי מ
14/02/14 19:36
 
קורא ותיק
14/02/14 21:08
 
יוסי מ
15/02/14 11:14
 
דין וחשבון
15/02/14 14:49
3
וניצולו של אולמרט
14/02/14 19:50
4
א.ל. רמת-גן
14/02/14 22:19
 
חבר הנהלת אומ"ץ
15/02/14 04:21
 
ושתי
17/02/14 18:46
 
יוסי מ
15/02/14 11:21
5
אנונימי
15/02/14 01:07
 
האישיים שלך
15/02/14 10:30
 
איש תקשורת
15/02/14 11:44
 
ישראל.מ.
1/03/14 19:25
6
את מסר
15/02/14 12:29
7
אבנר אברהם
15/02/14 15:02
8
לבה את הדברים
15/02/14 21:19
9
א.א.
15/02/14 22:49
10
מישהו שמכיר
16/02/14 08:20
11
מי שיודע
17/02/14 08:56
12
אילאיל
17/02/14 16:20
13
קורןנאוה טבריה
18/02/14 04:21
14
בתשבע
18/02/14 07:33
15
דודו מהשרון
21/02/14 17:47
16
רננה
9/03/14 21:38
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משפט אולמרט
פרקליטו של אהוד אולמרט, עו"ד רועי בלכר, זוכה מעבירת המשמעת בה הורשע, לאחר שתקף בשנת 2008 את מבקר המדינה דאז, מיכה לינדנשטראוס. הזיכוי בידי בית המשפט המחוזי בירושלים היה בהסכמת ועדת האתיקה של מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין.
31/12/2013  |  איתמר לוין  |   חדשות
היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, אומר שלא ינחה את הפרקליטות שלא להגיש ערעורים על זיכויים, אם כי לדבריו הדבר נעשה כבר היום במשורה. וינשטיין דיבר (יום ב', 11.11.13) ב"פורום ארוחת הבוקר" של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן.
11/11/2013  |  איתמר לוין  |   חדשות
הלוליינות הראשונה בקרקס המשפטי בכיכובם של ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט, ומנהלת לשכתו לשעבר העבריינית הסדרתית שולה זקן, שעומדים למשפט פלילי בימים אלה באשמת קבלת שוחד בפרשת הולילנד, קשורה להגנה המשפטית שמקבלת זקן.
18/10/2013  |  אריה אבנרי  |   כתבות
מספר אירועים מהשבוע האחרון מאפשרים ולעיתים מחייבים מבט צופה פני עתיד: החל מהטיפול בגרעין האירני, עבור בשני פסקי דין של בג"ץ, שאלת המשבר המאיים במשכנתאות, הצצה על הספורט הישראלי וכלה בתובנה מיום הכיפורים
20/09/2013  |  איתמר לוין  |   מאמרים
מערכת המשפט בישראל עושה הנחות לאישי ציבור רבים. גדולות ומיותרות. הפעם לראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט: במקום מעצר והרשעה בגין קבלת מאות אלפי דולרים במזומנים באופן בלתי חוקי, זכה אולמרט בבית המשפט המחוזי בירושלים לזיכוי מוזר מצד הרכב שלושה שופטים בראשות הנשיאה מוסיה ארד, למרות שהחזיק מאות אלפי דולרים במזומן בקופה הסודית; ובבית המשפט העליון הוא קיבל מהרכב חמישה בראשות הנשיא אשר גרוניס לשפעת זמן (שני ימי דיונים מלאים לתביעה ולהגנה) כדי לנסות ולהסביר את כזביו.
06/07/2013  |  יואב יצחק  |   כתבות
רשימות נוספות   /   משפט אולמרט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   משפט הולילנד  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט  /  מי ומי  
"אין בעיה בסכום גדול במזומן ללא תיעוד?"  /  איתמר לוין
פרס היה בתחום האפור; אולמרט - שחור משחור  /  איתמר לוין
המדינה: אין שום הסבר לקופה הסודית  /  איתמר לוין
אולמרט מערער - הציבור זכאי להרהר  /  אברהם פכטר
מעטפת השאלות  /  איתמר לוין
יוצרים אווירה  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il