בעקבות נוהל יבוא מכשירים סלולרים בלתי תלויים במפעילים, שעבר ב-1 בנובמבר 2005, נכנסת גם קבוצת פישמן לתחום הסלולר. הקבוצה הקימה את "פישמן סלולר" שתפעל בשני צירי פעילות שונים: פעילות קמעונאית עצמאית לצד יבוא מכשירים סלולריים ואביזרים נלווים מעוצבים ואופנתיים. לתפקיד מנכ"ל פישמן סלולר מונה דרור בוקצ'ין, ששימש לפנים בתפקידים בכירים בשוק התקשורת הישראלי בחברות סלקום, פיליפס תקשורת ובפרטנר תקשורת.
במסגרת הפעילות הקמעונאית מתוכננות להפתח בתוך כשנה כ-15 נקודות מכירה שונות שיפעלו במגוון סגנונות, במיקומים שונים ובהם נקודות מכירה בקניונים המרכזיים, כמו גם ברשתות השיווק השונות. החנויות יציעו מגוון רחב ויחודי של מכשירים סלולריים, אשר אינם נמכרים עי המפעילים, ובכך יתאפשר ללקוחות להמשיך ולשמור על המספר הסלולרי הקיים ללא התחייבות נוספת למפעיל. עם זאת, מסר בוקצ'ין, ייבוא המכשירים ושיווקם ייעשה תוך תיאום עם המפעילים.
עם תחילת פעילות השיווק והמכירה, הודיע בוקצ'ין, כי החברה חתמה על הסכם שיווק והפצה ראשון עם רשתות השיווק "בסט ביי" ו"ביג בוקס". לדבריו, בימים אלו מתקיימים מו"מים נוספים לשיווק ומכירה ברשתות ובנקודות מכירה נוספות.
קבוצת פישמן הינה חברת אחזקות מהמובילות בארץ בתחומי הנדל"ן, התקשורת, העיתונות והתעשיה. אייל פישמן, אשר יזם את הקמת חברת הסלולר, מנהל גם את קבוצת הרשתות הקמעונאיות הבולטות במשק ובהן: הום סנטר, טויס אר אס, זר פור יו, מגה ספורט, אי די דיזיין, Celio, בסט ביי, ביג בוקס ועוד. "אין ספק", הדגיש בוקצ'ין, שהאחזקות השונות והמגוונות של הקבוצה בתחום רשתות השיווק מהווה יתרון עצום ומסייע בהצלחתה של הפעילות החדשה.
שיעור החדירה והשימוש בטלפונים סלולריים בישראל עומד על יותר מ-105%. בישראל נמכרים מדי שנה כ-2 מיליון מכשירי טלפון סלולריים ובסה"כ מגלגל השוק במונחי מכירה לצרכן כ-2 מיליארד שקל בשנה.
לדברי בוקצ'ין, המגמה בשנים האחרונות בתחום הטלפונים הסלולרים מראה כי מכשירי הטלפון הסלולרים אינם נתפסים עוד כ"מכשירי טלפון בלבד". מכשיר הסלולר הפך להיות כלי ביטוי לאישיותו של המשתמש, מסכם בוקצ'ין.