רשת תכשיטי "מילר" משיקה קולקציות חדשות לקראת אביב-קיץ 2006 באמצעות אירועי השקה בחנויות בו מוזמנים הלקחות לחנויות להחשף למגוון הקולקציות החדשות. בהשקת הקולקציות יושקעו כ-800 אלף שקל.
חיים מילר, מבעלי הרשת: "השנה בחרנו לבצע השקה נוספת של קולקציות חדשות לקראת הקיץ דרך אירוע השקה מכובד לקהל לקוחותינו בו הם מוזמנים לבוא לחנויות הרשת ולהחשף למגוון הקולקציות החדשות. הקשר הישיר עם קהל לקוחותנו הוא ערך ראשון במעלה, אותו אנו מטפחים לאורך השנה כולה באמצעות אירועים ייחודיים, פניה ישירה ללקוחות ומגוון הטבות.
אנו נוהגים להשיק קולקציות לאורך השנה ובכך דואגים להביא לקהל לקוחותינו המבקש להצטייד בפריטים המעוצבים והעדכניים ביותר, את פרי יצירותיהם של מיטב מעצבי התכשיטים בעולם לצד עיצובים מקוריים של הסטודיו שלנו".
קמפיין קיץ 2006 מהווה המשך של קמפיין החורף, ומשתמש באותה שפה עיצובית: הצבע לבן, הסגנון חו"ל. "דרך הקמפיין אנו משדרים ניקיון, יוקרה ואלגנטיות באווירה עתידנית, אך גם יוצרים דרמה", אומרים במשרד הפרסום "ברוקנר-נטע", שמנהל את הקמפיין.
את הקמפיין מובילה עונה שניה ברציפות הדוגמנית הישראלית לירז מסילתי. על מסילתי אומר מילר: "בחרנו בלירז להוביל את הקמפיין עונה שניה מאחר והיא מגלמת היטב את פרופיל הלקוחה הפוטנציאלית של תכשיטי 'מילר'- האישה האופנתית של שנות ה-2000, המשלבת נשיות ואסרטיביות".