|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנציב העליון: "ישראל תהיה מדינה נאצית"
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  20/02/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יחסי חיילי הבריגדה לאז, ויחסם
  ראומה   20/02/15 13:16
של אנשי השמאל
כתוב תגובה ל- ראומה
2
טעות בהודעה הקודמת
  ראומה   20/02/15 13:24
השוואה: יחסם של חיילי הבריגדה לדגל ישראל, אז, ויחסם של אנשי השמאל לדגל כיום. כאשר הוחלט במשרד החינוך להקצות בכל מוסד חינוכי, פינה להנפת הדגל, נתקבלה ההחלטה בפרץ של לגלוג ושלילה מצד אנשי השמאל - פוליטיקאים ואנשי תקשורת. אפילו לגבי "התקווה" נשמעים דברי נאצה, כיום, מפי אחת המועמדות של "המחנה הציוני" לכנסת. מזלנו שרוב העם מכבד את הדגל ואת סמליו, ובז לבזים.
כתוב תגובה ל- ראומה
אז כולם היו ציונים ולאומיים
  והיום   20/02/15 14:39
פוסט לאומיים אף מכנים עצמם "ציונים"
כתוב תגובה ל- והיום
3
מאז ועד היום ישראל
  or or   20/02/15 14:07
עומדת על כרעי התרנגולת
כתוב תגובה ל- or or
על כרעי
  הקב"ה   20/02/15 16:54
כתוב תגובה ל- הקב"ה
4
מאז ועד היום ישראל
  or or   20/02/15 14:08
עומדת על כרעי התרנגולת
כתוב תגובה ל- or or
5
מספר דברים לאור הפירסומים
  יוסף מהגליל   20/02/15 14:50
צהריים טובים אורי, מה שלומך? לאחרונה אני עד לתופעה שכבר בעבר דנתי עמך עליה בנוגע למגיבך אשר מסתייגים מדעתך. אביע דעה בנושא: מגיבים אלה מרבים לדון לגרדום ההיסטורי את מרקו ברוך ויאיר וז'בוטינסקי, בגין ושמיר. הם מתעלמים לחלוטין מאופיים הבולשביקי של טבנקין ובן גוריון ויחס חבריהם בעלייה השנייה כלפי היישוב הישן (לשם כך ראו מאמרו של יוסף נדבה "הימין בסבך ההגמוניה בארכיון כתב העת נתיב). הם מרבים לטעון כי בן גוריון היה נביא וכי כך היו גם מרבית חברי ההגנה. טענותיהםהשונות באות בעיקר מהתפיסה שאתה הצגת כבר במשך שנים: צה''ל הוא כשלוני. עם ככה אז מדוע אדם כמו בני פלד תיאר אותך כתור "הפרונקל של המדינה" בעוד שאתה והוא חולקים דעות דומות על הצבא והמדינה (אתה לא רואה את ישראל כקהילה יהודית)? מדוע אתה מקבל את המצב הקיים כמנודה ולא מנסה לגשר את זה (על ידי הסתכלות חיובית הן על תפקוד ההגנה והן על תפקוד שאר המחתרות, זה שבן גוריון לא קרא על מרקו ברוך לא אומר שהוא לא רצה ליצור גרעין של צבא ממלכתי ומקצועי). מדוע אתה מפיל את מרבית הכובד על רבין וברק, בעוד שאנשים כמו דיין ושרון גם הם בחלקם אחראים על ניוון החברה הישראלית (לפי שיטתך). באשר למתנגדים: טוב שיכולנו לנהל שיח בשבועות האחרונים על שאלות ותשובות אך יש מספר שאלות שברצוני שתענו עליהן: האם קראתם את מאמריו של מילשטיין בעיתונות העברית הישנה (זה נמצא בארכיון העיתונות העברית)? מדוע תמיד אתם מתמקדים בחייו האישיים של טוען שמילשטיין לא האמין לטבח עין זיתון בתחילת שנות ה-80)? אשמח עם תעבהור הסערה המתמשכת בתגובות כל שבוע על הצד הטוב ביותר ושנוכל כולנו להגיע להסכמה כלשהי.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
"הפרונקל של המדינה"
  אורי מילשטיין   20/02/15 16:46
יוסף מהגליל שלום!
לכל אדם יש כמה קבוצות התייחסות. אכן בני פלד ז"ל ואני היינו שותפים לדעה שישראל היא עדיין קהילה גלותית ולא מדינה ריבונית/ממלכתית ושצה"ל הוא מיליציה ולא צבא באיכות גבוהה. אבל, לעניות דעתי, פלד לא היה מספיק ישר כדי להודות שהוא נכשל בגדול בהכנת חיל האוויר למלחמת יום הכיפורים ובפיקוד עליו. מכיוון שאני ביקרתי את חיל האוויר על תפקדו במלחמת יום הכיפורים הוא ביקש לעשות לי דמוניזציה ולכן כינה אותי "הפרונקל של המדינה", כמו "חבורת יגור" הכועסים על חשיפתי את הפרצוף האמיתי של הפלמ"ח. התנהגותם היא טבעית ויחד עם זאת מונעת לשפר את מערכת הביטחון. המחיר הוא איום ונורא.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ישראל כבר לא גלותית אלא ערבית
  סייפא   20/02/15 19:47
כתוב תגובה ל- סייפא
כל המערב
  מתאסלם   20/02/15 21:34
כתוב תגובה ל- מתאסלם
אל תתייחס לכלבים מיגור
  דוד נ   20/02/15 20:28
המשך ד"ר. מילשטיין בביקורת המבורכת,אולי אחד הקוראים אותך כאן יגיע לעמדת השפעה ויבין את גודל האחריות המוטלת עליו. הכלבים מיגור הם דוגמא ל"שום דבר" כמו כול התנועה הקיבוצית היום.
כתוב תגובה ל- דוד נ
מילשטיין חזר לתחפושת דוד נ
  חברי קיבוץ יגור   20/02/15 23:42
תתבייש , הפסקת להיות "חבר קיבוץ יגור" ...ככה זונחים את החלום להיות חבר בקיבוץ המפואר והמוצלח ביותר?? קיוינו שתיקלט לאחר תקופת המועמדות בפינת החי שלנו, בכלוב הבואש הלבקן, אך נשברת עלוב שכמוך וחזרת בזחילה לשפרה'לה....
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
יגור-דוגמא לעליבות התנועה
  דוד נ   21/02/15 08:38
הקיבוצית של היום. כמובן לא כול החברים, אבל עליהם מוטלת האחריות להתנער מכמה כלבים משוגעים/שוטים (בקיצור בהמות)אצלם בחצר הנגועה בטימטום ואופיינית כול כך לקיבוץ של היום.
כתוב תגובה ל- דוד נ
מילשטיין דגם קלאסי לעליבות
  חברי קיבוץ יגור   21/02/15 10:44
מילשטיין הדחוי והמנודה מהאקדמיה ומהציבור השפוי, מצא שיטה חדשה לשטוח את ההבלים שלו.הוא מתחזה לשלל דמויות פיקטיביות כמו : דוד נ ,ההומו מיגור, חבר קיבוץ יגור ומיילל ומקלל על שחברי יגור לועגים לו[ אגב ,גם שפת החרפות שלו מוגבלת וחוזרת על עצמה, ומעידה על תהליך שיטיון מתקדם...מסכן], לא נרפה מהמיטרד התקשורתי שגורם נזק לרוח הלחימה של מערכות ישראל.[אומנם נזק מזערי ,כי כמה מהצעירים כבר קוראים את הזיבולים של המבולבל מאפעל ??]. ראוי שמילשטיין יישלח לבית מחסה לעלובי החיים יחד עם שפרה'לה זוגתו.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
התנועה הקיבוצית מתפרקת
  בר ברע   22/02/15 20:39
ולא מעט בגלל השחצנות, הזלזול וההנמכה, גם כנגד חברי קיבוץ 'לא מקובלים' . . . . מוסדות חינוך גדולים - נסגרו, מי ששומר בקיבוץ הם בני 60+, יש לכם בעיות מכאן ועד הירח, לא איכפת לכם, העיקר להתקצץ על מישהו, כמו שעשיתם במחנה עבודה בין י"א ל י"ב. ילדים מגודלים אתם.
כתוב תגובה ל- בר ברע
מה קרה הכניסו לך כאפות במחנה
  איתן מיגור   23/02/15 13:22
ומאז אתה שונא קיבוצים?? תתבגר, בטח היית ראוי לזה=בכיין.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
שאלה בנוגע לפלמ''ח
  יוסף מהגליל   20/02/15 20:58
קראתי את ספרו של צחור על חזן, את ספרו של הראל על מפ''ם ופרשת ישראל בר, ואת מחקרו של גידי אילת. לאור המידע הרב שבידיך האם תוכל להרחיב לי בנושא האידיאולוגיה של הפלמ''ח? האם מראשית דרכו ראה את עצמו כמאין צבא עם סובייטי? האם זו הייתה מטרתו? האם תכתוב על הפלמ''ח ועל האידיאולוגיות שלו בעתיד?
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
הפלמ"ח
  אורי מילשטיין   21/02/15 08:17
יוסף, הפלמ"ח היה עד מלחמת העצמאות החטיבה המגויסת של ארגון ההגנה שנשלט על ידי מפלגות השמאל ביישוב. לא היתה לו אידיאולוגיה משלו אבל לרוב מפקדיו היתה אידיאולוגיה סוציאליסטית עם נטייה לקומוניזם והערצת ברית המועצות. נטייה זאת השפיעה כמובן על אופי החטיבה שאנשיה היו מוקמים פוליטית שמאלה מבן גוריון ומפא"י והדבר גרם לעימותים קשים גם תוך כדי המלחמה בין בן גוריון למפקדי החטיבה עד פירוקה על ידו בסוף המלחמה.
אעסוק בנושא זה בהרחבה בהמשך כי הפלמ"ח היה הכוח הלוחם העיקרי של הישוב היהודי ושל מדינת ישראל במשך כל מלחמת העצמאות ומפקדיו הם שבנו את צה"ל. עסקתי בכך לא מעט במחקרי על רבין שפרקיו התפרסמו בניוז1
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
בני פלד 73 חטא באי מילוי הוראה
  חזקי שנאן   21/02/15 04:09
לפי עדותו של סא"ל (מיל') אברהם זהר,שליש הרמטכ"ל בתקופת מלחמת ים הכיפורים. דדו הורה לפלד להיערך למבצע שריטה. תקיפות קלע מחוץ לאזורי אמ"ט. (המטוסים היו חמושים לקראת מתקפה מקדימה על שדות תעופה ) מתוך מאמר של אברהם זוהר: "מוטי הוד, מי שהכין את "שריטה" לפי הנחיית דדו, תהה ביום עיון שערך כותב מאמר זה בשנת 1999, מדוע לא נערך בני פלד מיד לביצוע התכנית היחידה שהייתה לחיל האוויר, במקרה של מתקפת פתע והיו לחיל אוויר מטרות לתקיפה, לפחות בפיקוד הצפון. משלא הותר לו לבצע מתקפת מנע, הורה מפקד חיל האוויר לשנות את תצורת החימוש ממתקפת שדות תעופה לתצורת קרבות אוויר וסיוע לכוחות הקרקע. אלוף דוד עברי, אמר לאחר שנים, כי לצורך ביצוע "שריטה", לא היה צורך בשינוי תצורת החימוש, אלא צורך להחליף רק מרעומים, לצורך תקיפת "קלע". עם פרוץ המלחמה, סמוך לשעה 14:00, הוזנקו רוב המטוסים לאוויר והשליכו את הפצצות לים. המטוסים לא היו בתצורת חימוש של "שריטה". כך עד לרדת החשיכה, כאשר טורי טנקים וחי"ר של האויב צולחים את התעלה ותוקפים בגולן, ביצע חיל האוויר רק 75 גיחות תקיפה בתעלה ורק 35 גיחות תקיפה בגולן." כתוצאה רבים מאוד מחבריי השריונאים לא שרדו את יממת המלחמה הראשונה.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
חיל האוויר במלחמת יום כיפור
  אורי מילשטיין   21/02/15 10:11
גם אם כל מטוסי חיל האוויר היו תוקפים את המצרים והסורים בפרוץ מלחמת יום הכיפורים, השריונאים לא היו ניצלים ואילו מטוסים רבים שלנו היו נופלים וטייסים רבים היו נהרגים כי לחיל האוויר לא הייתה תשובה לאמצעי הנ"מ שספקה ברית המועצות למצרים וסוריה וחיילים רוסיים גם הפעילו אותם. הטעות הגדולה של ראשי מערכת הביטחון שהם השתכנעו לפני המלחמה בלא ביקורת מדברי בני פלד, שלחיל האוויר יש תשובה לכך.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
תקיפת קלע = מחוץ לטווח הנ"מ
  נצר יואב   22/02/15 21:10
אורי - תקיפת קלע הינה: התחלה בטיסה אופקית מהירה ואז משיכה ל45 מעלות מעל לאופק ואז שחרור התחמושת, שממשיכה במסלול קשתי של עשרות קילומטרים. האמור דאז בתחמושת בלתי-מונחית/טיפשה, שהיתה יכולה לדלל את מערכי הצליחה הצפופים של המצרים, כמו גם את מערכי הנ"מ - בהנתן מצררים. שים לב: ניתן לנצל את הגיאומטריה הישרה של התעלה כדי לבצע הטלות מצפון-לדרום (ולהיפך) ובכך להבטיח ערך לכל שחרור תחמושת. באופן דומה: ניתן לשחרר פצצות בגובה רב של נאמר 15 ק"מ כלאמר מעל לסא-3 ולסא-6 דאז. סא-2 מגושם מאוד לכן לא יעיל בכלל נגד מטוס קרב (מתמרן) בגובה רב. ההוכחה שלא היתה שום מודעות לנ"מ טרם המלחמה היא שרק במהלכה עלה הרעיון (אצל מהנדס נטו, ע"ב קריאת ספרות אזרחית באנגלית בזמן הפנוי לגבי ויאטנם) להאריך את צינור הפליטה של הסקייהוק (שראודינג) כדי שישרוד פגיעות סטרלה (פתרון מוכח!).
כתוב תגובה ל- נצר יואב
6
מילשטיין - התגובה לניאונאצית
  לוחם ותיק יגור   20/02/15 15:27
המכונה "חשדנית" ,זאת שהישוותה את רצח העם היהודי בשואה למיפעלות תנועת העבודה הציונית,עד מתי תתחמק מלגנות ולהוקיע את התגובה החולנית?? אלא אם כן זוהי גם דעתך??
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
7
חומר בעל חשיבות אקטואלית
  ק. ב.   20/02/15 21:15
שבת שלום למילשטיין
קראתי את המאמר אודות צ'רצ'יל וחבריו "אוהבי היהודים".
המאמר הוא מאיר עיניים.
טוב שהעלית את הדברים מתהום השכחה.
אני רואה עצמי בשיא הצניעות, כמתעניין בהיסטוריה.
החומר שהגשת מעניין ובלתי רגיל מבחינת חשיבותו.
לא אגיב באתר מתוך בליל הזבל הנשפך שם.
בכבוד רב
(קיבלתי במייל אורי מילשטיין)
כתוב תגובה ל- ק. ב.
8
מדינה נציונטל-סוציא' זה נאצית?
  מיכל מירושלים   20/02/15 22:58
מכל מקום יש להזכיר שערבים לא גויסו כפי שיהודים התגייסו - אבל ההתנהגות של הבריטים לבחורינו הייתה מבישה: קראו להם
BLOODY PALESTINIANS - בעצת צרה לא הושיטו להם עזרה. כך קרה שבעת פינוי מיוון לא הודיעו לבחורינו שהיו שם וכמעט השאירו אותם בשטח כשהגיע האנייה לפנותם.
בחורינו לא היו פרייארים וגנבו נשק והבריחו את הנשק לארץ בכל דרך אפשרית.
למילשטיין - אולי תפנה למשולם ריקליס שהיה חייל בצבא הוד מלכותו ותשאל אותו מה הוא זוכר בנדון הברחת נשק לארץ.

כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
עד מלחמת העצמאות רוב הנשק
  אורי מילשטיין   21/02/15 07:23
של ארגון "ההגנה" היה מיצור עצמי. בהמשך יוקדש לזה פרק. אצ"ל ולח"י לעומת זאת שדדו מהבריטים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
תברר כמה רכבות/מכוניות הועמסו
  מיכל מירושלים   21/02/15 10:14
בנשק ממצרים לארץ. שרתוק ידע אמנם בדיעבד, אך לא דובר על כך.

וכל הכבוד לאומץ לב שהפגינו אנשי אצ"ל ולח"י שעשו מה שעשו בנושא נשק - ובוז לאותם אנשים (גם ממוסדים) שהצביעו עליהם בפני הבריטים בהיותם חיילים (ואני מתכוונת לתקופה שקדמה להתנקשות בלורד מוין - וגם אח"כ לא היה צריך להלשין על יהודי).
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
הגיע הרבה נשק שהיה מושלך
  במדבר   21/02/15 16:16
המערבי אחרי קרב אל עלמיין ב-1942 בדויים אספו אותו שם, הובילו אותו לארץ ישראל ומכרו אותו לקיבוצים.
כתוב תגובה ל- במדבר
9
איך זה שיש רחוב ע"ש לויד בי-ם
  מיכל מירושלים   20/02/15 23:16
האם הושאר בגלל חלקו בהצהרת בלפור - או שחלקו לא היה ידוע במה שנכתב בכתבה כאן?
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
10
מילשטיין מה עם הניאונאצית??
  צייד מתחזים   21/02/15 11:39
מצפים לתגובתך לדברי הבלע של חשדנית הניאונאצית שמשווה בין השואה למיפעלות השמאל הציוני. עד מתי תתחמק- אלוף הפחדנות ???
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
עליבות התנועה הקיבוצית באה
  דוד נ   21/02/15 16:13
לידי ביטוי בתגובות האידיוטיות מטומטמות של אותו כלב משוגע מקיבוץ יגור.חבל שהגולשים מתרשמים מתנועה כה מפוארת דרך בהמה קיבוצית זו.
כתוב תגובה ל- דוד נ
בגלל בהמות אלה קרסה התנועה
  הקיבוצית!!!   23/02/15 11:08
כתוב תגובה ל- הקיבוצית!!!
"צייד המתחזים" מתי תחדל
  להתחזות   23/02/15 10:46
ותחשוף את שמך האמיתי, או שאתה מתבייש במה שאתה כותב כתוכי, שוב ושוב, במשך תקופה ארוכה ומאמין שתאה עושה רושם על מישהו?
כתוב תגובה ל- להתחזות
זה יקרה כאשר אתה מילשטיין
  צייד מתחזים   23/02/15 18:23
תודה שאתה מגיב גם בשמות =דוד נ , חבר קיבוץ יגור, ההומו מיגור ובני משפחתך הקרובה[אשתך ובנותיך] מגיבות כראומה , כנרת ועוד ועוד. נחשפתם מילשטיינים.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
11
מילשטיין: כל החלטה מותנית היא
  reuvengrafit@gmail.com   21/02/15 12:20
פונקציה של משתנים שונים ומתן משקל לכל אחד מהפרמטרים. הבעיה שבדרך כלל מעל 55% הינם תולדה של "חוסר רציונליות כלכלית-טכנית" .היא תולדה של דעת קהל, מורשת חינוכית ודעות קודמות, אינטרסים צרים. NOW AND HEAR ,קרי מה נכון עתה במציאות של קבלת ההחלטה, בתנאי הסביבה הנוכחית הינה בעלת השפעה קרדינלית מול הלכאורה "חשיבה עתידית עם מעוף". לכן לא כל מה שאתה רואה כשגיאה בקבלת החלטות אין זה נכון במציאות עת היא התקבלה. לדיעתך: מרבית של ההצצאות והגילויים הגדולים במדע ובטכנולוגיה לא נוצרו עקב מו"פ מסודר (חשיבה עתידית מבריקה) אלא כתולדה של שגיאות וטעויות שמהן הופקו לקחים והמצאות.
כתוב תגובה ל- reuvengrafit@gmail.com
ראובן, אנשי המדע כאיינשטיין
  אורי מילשטיין   21/02/15 14:45
וניוטון שגילו בדרך שהזכרת את התגליות הגדולות, הכירו את המדע ולא היו בורים ועמי ארצות בתחום של התגלית/פיסיקה. לא כן אנשי מערכת הביטחון. אצלם מתחברים הדמיון והאינטואיציה לבורות אסטרטגית.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
12
הקולונל הבריטי מיינרצהאגן:"אכל
  קורןנאוה טבריה   21/02/15 14:06
"אכלתי ארוחת ערב עם הוויצמנים. מצאתי אותו עייף ותשוש מאכזבה. המצב בארץ ישראל הורע. צ'רצ'יל הפר את הבטחתו לתת ליהודים ריבונות על ארץ ישראל, בלי ספק מפני פחדו מן הערבים ומכל צרה שהם עלולים לגרם. אבל הוא אינו מכיר את הערבים.... "כל אהדתי נתונה ליהודים שמחמת אדישות, אנטישמיות והפרת הבטחות נדחפו למצב של ייאש. אילו הייתי יהודי ודאי הייתי טרוריסט, טרוריסט אלים, והייתי מכוון אל וייטהול. "האינדונזים, אומה קטנה, נלחמים בהולנדים למען עצמאותם. הם עשו מעשי זוועה לא פחות מן הטרוריסטים של ארץ ישראל, אבל אנחנו איננו מזדעזעים. אדרבה, יש הפגנות נגד ההולנדים בהודו ובאוסטרליה, ובווין מגנה את מאמציהם של ההולנדים להשיב את הסדר על כנו. "אבל בארץ ישראל לפנינו אומה קטנה עוד יותר הנלחמת לחירותה, אנו עושים בדיוק מה שההולנדים עושים ביאווה, והפרלמנט והעיתונות הבריטית מזועזעים ממעשה הגמול היהודי. "היהודים גם סבלו רדיפות הרבה יותר ממה שראתה אינדונזיה אי-פעם מחלומה וממשלות בריטניה בזו אחר זו עוררו אותם להאמין כי יותן להם בית בארץ ישראל. "אנו החרבנו עליהם את ביתם ואנו ואנו מנציחים את מדיניות ההשמדה של היטלר"!! (1945-1947 יומן מזה"ת)
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביחס לציונות צ'רצ'יל היה
  צבוע   21/02/15 22:23
כתוב תגובה ל- צבוע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il