s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מני נפתלי חושש מהפללה עצמית
מאת: יואב יצחק  |  21/02/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הכל ברור
  gertalex   21/02/15 11:34
לא מאירשום הדברים מפחד מני נפתלי,הוא מפחד שייתגלה האמת לאן ומי גנב את דברים והרבה דברים אחרים.הניחשתם נכון
כתוב תגובה ל- gertalex
נכון. יביט-נא המתלונן במראה...
  קורא   21/02/15 18:46
כתוב תגובה ל- קורא
2
חייבים
  שמ   21/02/15 12:02
להודות על האמת,האיש החשוב לא שכח דבר ולא למד דבר.אני מעלה מעת לעת את סיפור הסיגרים הכי יקרים בעולם בשנים 1996/7/8.תוצרת חברת " דוידוף השוויצרית ",יצרנית מוצרי מותרות יקרים ביותר,עבור החזירון העולמי העליון.מחיר כל סיגר - RF 2 - אז ,145 $ היחידה.רוה"מנו שרף כל חודש 11,700.00 ש"ח בעישונן.כל המגיבים שואלים אז מה?הוא רוה"מ,מותר לו.נכון. מאוד.בתנאי שהם נקנים בכספו הפרטי,שיוצא מחשבון הבנק הפרטי שלו.אבל,הוא לא יכול היה אז,ומסתבר שגם היום,להפריד לחלוטין בין כספו שלו,לבין כספינו אנו.כי התמורה לסיגרים באה מתקציב המדינה/משרד רוה"מ.מחזאי כתב פעם כי האקדח שמופיע בסצינה הראשונה,חייב לירות בסצינה האחרונה.אנו רואים ,כנראה, את הסצינה האחרונה בה חוזרים הסיגרים לככב בעלילה.
כתוב תגובה ל- שמ
3
מי שמכיר את מני לא מופתע
  יחד בצבא   21/02/15 12:36
הגירסא הפרימיטיבית של דכנר. זה מה שהפרקליטות מלקטת . החבור בין רשויות אכיפת החוק לאנשים שעליהם נאמר שהם כל כך שקרנים שאפילו ההיפך ממה שהם אומרים הוא לא נכון(א. ב). מספיק לשרת איתו שעה במילואים והכל ברור
כתוב תגובה ל- יחד בצבא
4
הוא לא רשם כי אולי הוא לקח
  ירדנה   21/02/15 13:15
כתוב תגובה ל- ירדנה
איך את בטוחה כל כך?
  s   21/02/15 23:15
יתכן ואת צודקת אבל ישנה עוד אפשרוץ אחת והיא די סבירה ששרה אסרה עליו לרשום והבן אדם היה חייב לשמור על עבודתו.חומר למחשבה
כתוב תגובה ל- s
5
מני נפתלי
  הרצי   21/02/15 13:32
מי מממן את עורכי הדין של מני נפתלי שווה בדיקה.
כתוב תגובה ל- הרצי
מי מממן את מני
  חיים ישלם   21/02/15 16:48
מי שמימן את קודמיו !( וכך מופיע עם חולצות של מאות שקלים!)
כתוב תגובה ל- חיים ישלם
מאד ברור. השמאל ואולי אף
  השמאל עודד אותו   21/02/15 17:20
המחנה הציוני כשמאחוריו V15. הם מנסים כל דרך מזוהמת כדי להפיל את נתניהו, ועתה הם נתלים בפשפש החלש הזה, שהיה אב הבית. כמה מביש שמבקר מדינה ויועץ משפטי גם עוסקים בזוטות אלה.
כתוב תגובה ל- השמאל עודד אותו
6
אתמול אמרתי לאישיות ידועה,מני
  זו האמת לאמיתה.   21/02/15 14:02
נפתלי מופעל על ידי גורמים שונים, או ידיעות אחרונות או פוליטיקאים, כאן כתבתי לכתבה דומה של יואב יצחק מי ממן שני עו"ד למני נפתלי? אוסיף על כל תו ותנועה שלו רואים שמני נפתלי הוא איש לא ישר בצורה מחרידה.

ביומן ערוץ 1 אמש אמרה מזל מועלם בפאנל אין ספק שמני נפתלי מופעל על ידי גורמים שונים אם אלה העובדות שמראים לנו כמו נרות נשמה ופיצוחים שהעבירו לקיסריה. האמת לא צריך להיות עיתונאי או עו"ד כדי לקרוא ולראות את התמונות הכל מעיד נגד מני נפתלי שאלה שהפעילו אותו ויהיו מי שיהיו יזרקו אותו לכלבים כשיבינו שכל עמלם לשווא ובצורה הפושעת ביותר.

לאחר הבחירות על ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעיתו הגב' שרה נתניהו להגיש תביעת דיבה נגד כל הגורמים שהפעילו את מני נפתלי כולל כלפי מני נפתלי עצמו. ראש הממשלה בנימין נתניהו והליכוד יעלו במנדטים רבים, לי יש תחושה שגם בנט המנוול מעורב בכל הליכלוך נגד נתניהו, בשבוע שעבר השמיץ את הליכוד במכינת עילי. לא אתפלא עם בנט המנוול הוא הוא שצייר על מצחו את צלב הקרס הנאצי ושם את שפמו של היטלר מעל השפה שלו כדי ליצור פרובוקציות נגד ראש הממשלה והליכוד הכל כשר אצל המנוול הזה ואצל איש הפירסום שלו משה גלופוהופ או איך שקוראים לו, מה שכמובן לא יעזור לבנט למרות העליה בסקרים השבוע כי ברור הוא שהם ירדו והבית היהודי אולי יעמוד על 10 מנדטים אם לא פחות מכך. אישתו של בנט מפחדת היא צריכה לפחד ממי שהיא חיה איתו בוגד בה עם הידועה בציבור שלו וכולם יודעים מי היא, נמתין לזמן שיעשה את שלו וכל האמת תתגלה לאמיתה על כל הנוכלים כולל נוכלי הבית היהודי הבית הרמאי רונצקי בנט ושקד.
כתוב תגובה ל- זו האמת לאמיתה.
צודק בכל מילה מסכימה
  ירדנה   21/02/15 14:59
כתוב תגובה ל- ירדנה
ירדנה תשאירי בקשה דרך להתקשרות
  זו האמת לאמיתה   21/02/15 17:38
איתך אולי נצליח לארגן משהו לקראת הבחירות, אם כי וודאי שנתניהו יעלה בסקרים לאור ההתפתחויות בכל זאת כדאי לעזור נגד חורשי רעת ראש ממשלתנו אההוב בנימין נתניהו ורעיתו היקרה שרה ששפיכת דמה עוברת כל גבול, תודה לך.
כתוב תגובה ל- זו האמת לאמיתה
אכן, גם בנט מעורב בהפלת נתניהו
  אכןאכן   21/02/15 16:46
מספיק אם זוכרים את מה שהוא עשה עם יאיר לפיד כדי להכשיל את נתניהו בהקמת ממשלה לאומית, את התרומה שלו לקידום החוק לסגירת ישראל היום ואת ההתקפות שלו על הממשלה בזמן מבצע צוק איתן. זה לא מקרה שידיעות אחרונות תומכים בבנט נגד נתניהו: בנט אמור לקחת לליכוד מנדטים ולהגיש לציפי-בוז'י את השלטון.
כתוב תגובה ל- אכןאכן
יותר מכך בנט ביזה את ראש הממשל
  זו האמת לאמיתה   21/02/15 17:49
ה בנימין נתניהו, הסתחרר מ 12 מנדטים נתן לראש הממשלה בנימין נתניהו להמתין לו עד בוש בהשראת האדמור המטורלל והעברין שלו מאיתמר רונצקי המתחזה לאיש מילואים שלא גויס כחוק, על כל פנים בנט הוא שגרם לציפורע להיות שרת משפטים, לראש הממשלה לא הייתה ברירה, והמנוולת ציפורע השאירה חובות של 40 מיליון ש"ח למרות שהשר ארדן אמר 34 מיליון ש"ח אבל זה 40 מיליון ש"ח איפה הכסף, יותר מכך בתוכנית ימין ושמאל שמשתתפים בה הסופר אלי אמיר וד"ר דרור אידר לפני כמה שבועות התארח המדינאי אבנרי לא זכור לי שמו הפרטי, מכל פנים אמר מפורשות שציפורע ליבני נכשלה בכל הנושא המדיני כישלון חרוץ, אלה המילים , הוסיף שנושה זה היה הדגל שלה ונתניהו נתן לה את האשפרות להיות פעילה בשיחות המדיניות, ועוד מעיזה המנוולת הזו לדהשמיץ ללא הרף את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, אסור לשתוק, ראה תגובתי לירדנה, אולי נצליח לארגן קבוצת תמיכה גדולה ככול האפשר לקראת הבחירות, לתת מנה אחת אפיים לבנט הבנדיט ולציפורע הרעה ובוז'י בוז'י הבדיחה הגדולה של הפוליטיקה.
כתוב תגובה ל- זו האמת לאמיתה
7
אמינותו של מני נפתלי
  חיים קדמן   21/02/15 14:38
במסיבת העיתונאים שקיים אב הבית לשעבר עם שתי עורכות הדין, הרושם היה שהוא הושתל בבית ראש הממשלה. ברור שזה רק רושם שמסיבת העיתונאים (שממנה הוא נמלט ולא השיב על שאלות, בעוד אחת מעורכות תקפה את ראש הממשלה בבוטות שהוכיחה כי כל העניין תפור בתפרים גסים) אולם נראה כי לאחר "שהאוצר היקר הזה" התגלה לשמאל, מיד קפצו על המציאה וארגנו לו מסיבת עיתונאים וחסינות במשטרה.
כתוב תגובה ל- חיים קדמן
8
גם מי ששלח אותו עם מכשיר הקלטה
  חפרפרת.   21/02/15 16:17
מעניין מה המניע של זה שהכניס את מני נפתלי לבית ראש הממשלה ולפני כן כמאבטח עם מכשירי הקלטה,מעניין מה היו עושים לאותו עובד ומשתילו בבית הלבן למשל,נותנים לו חסינות?
כתוב תגובה ל- חפרפרת.
מעניין למה השב"כ שאמור לגלות
  ישראלי מן השורה   21/02/15 21:48
אנשים שמקליטים בבית ראש הממשלה נרדם ולא בדק את האדם הזה לעומק . בית ראש הממשלה אינו המכולת השכונתית שכל אחד יכל להקליט את מה שהולך שם. ואם הוא פשל האנשים שאמורים להיות אחראים לנושא צריכים לעוף. או שהוא במכוון הכניס האדם הזה להקליט.
כתוב תגובה ל- ישראלי מן השורה
9
מזל מועלם בתגובה:"מישהו מפעיל
  קורןנאוה טבריה   21/02/15 17:11
את מני נפתלי. עומד מאחוריו מערכת משומנת. לא נראה לי שביום אחד קם אדם ויוצא לקרב נגד ראש הממשלה"!(20/2/15)! החשודים שעומדים מאחוריו לדעתי: מוזס, פרס,ציפי,בוז'י, כבל, איל ארד, אלדד יניב,הקרן הממאירה לישראל חד'שה וגרורתה ה-V15= משטרת ישראל, היועץ המשפטי ומבקר המדינה= לטיפולכם המידי!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
מני נפתלי הוא הפושע שלקח
  שבץ חלובה   21/02/15 17:57
את הכל לעצמו לא רשם ועכשיו רוצה להאשים את ראש הממשלה ורעייתו. יש להעמידו לדין על בגידה ותפירת תיק לראש הממשלה בעבור כספים שקיבל מהאופוזיציה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
מעניין.עתה התמונה מתבהרת...
  הכל עלילות שווא.   21/02/15 23:18
כתוב תגובה ל- הכל עלילות שווא.
11
מני נפתלי הנוכל התקבל לפי אשור
  ישע   21/02/15 18:01
השבכץ מה חלקו של רב נוכל \שקרן דיסקין. ש דרש מי נתניהו למנות אותו ל ראש המוסד .נתניהו לא מצא אותו ראוי כמו עם ריבלין לכן הם חותרים נגד נתניהו ו רוב אזרחי המדינה :במקום הרגיש ביותר הסתובב מרגל ש הקליט וצילם עבור מי ריגל ??דיסקין\אולמרט\מוזס\אובמה\קרן החדשה \פורום החווה.הפקרתם את ראש ממשל ישראל ונ רוב אזרחי המדינה -מבקר המדינה נתן חסינות ל ב ו ג דים-יש כמה פרשיות של בגידה שמקבלים חסינות עד מתחי בוגדים מרגלים יעלוזו
כתוב תגובה ל- ישע
12
הסוס הטרויאני!
  מ.אלקרייאף   21/02/15 18:06
הבדיקה לגבי הנפתלון צריכה להיות מהיום הראשון בעבודתו..לבדוק עם מי הוא יצר קשרים על מהת למעו לבגוד וגנוב במקום עבודתו..אם לאיש הזה יש הקלטות וצילומים מכל הנעשה בבית ראש הממשלה..זאת אומרת שמלכתחילה הוא נכנס לעבודה כסוס טרויאני..והייתה לו משימה לבצע לעת פקודה. ואולי למכור את החומר לכל המרבה במחיר...צריך גם לחקור האם עובד בבית ראש הממשלה רשאי לצלם ולהקליט ללא אישור..לאסוף חומרים רגישיםו לא רגישים במקום כה רגיש שאמור להיות מוגן מכל דליפה...האם לא עבר על החוק משכבר הימים.ועתה עוד הפעם לרמוס את החוק ברגל גסה.. עם החסינות המשטרה והיועץ המשפטי ..ברור מכל ספק שהאיש הזה תכנן את הסחיטה ואת ההפללה של משפחת נתניהו מיום כניסתו לעבודה.וזה היה אמור לשמש לו כפרוטקשן מפני פטורים . מעשים פליליים וכן גם למכירת חומרים למתנגדים פוליטים של נתניהו.... הרי מדובר ממש בעבריין עם עזות מצח עבריינית אך מאותרג על כן מרשה לעצמו להריץ עוד סרטים הזויים אשר מוזמנים על ידי מפעיליו.......לא לחינם באים עם ציוד הקלטה וצילום למעון ראש הממשלה.(הוא לא בא לצלם את ילדי נתניהו).באיזה רשות האיש הזה החליט כי מותר לו לעשות במעון ראש הממשלה כברכושו הפרטי באופן עברייני..האם אין תקנון לעובדי מעון ראש הממשלה מה מותר ומה אסור.....אם נכון הדבר שהנפתלון אכן עשה מעשים חמורים כאלה אזי בלי קשר לחסינות.. משרד ראש הממשלה והממונים חייבים להגיש נגדו תלונה על מעשיו החמורים! בלי להמתין מה הם תוצאות החקירה..אדם שמעל גנב ובגד ועשה מעשים חמורים..צריך לפעול נגדו בקטיגוריה נפרדת פלילית או אזרחית...מחוץ לקטגוריה של חקירת המשטרה..ולא להמתין אפילו שעה אחת..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
13
שליחי מוזס פוגעים במאמץ מדיני
  ש"י אלידע   22/02/15 11:01
הממנים של השקרן יודעים שהוא מכזב, שהרי הוא דורש קביעות, אם כל כך רע לו שם מי מנע ממנו לאחר ניסיון קצר להתפטר וללכת??
הוא משרת את המחתרת של ידיעות בסיכול הצלחת נתניהו במסעו לארה"ב למנוע את חתימת ההסכם עם אירן ב-24 מרס. זה אינטרס קיומי לישראל!!!
מעשה נבלה שחובה לחקור אותו עד תום ולחשוף את הנבל העיקירי!!
כתוב תגובה ל- ש"י אלידע
14
מתעסקים בכלום ולא בעיקר
  י.צ.   22/02/15 12:20
המדינה ירדה מהפסים ועוסקת בשטויות . מה קורה כאן . נא להתעורר. ראו את המצב הכלכלי בישראל אבטלה נמוכה תוצר לנפש יותר גבוה מאשר בצרפת . אתם קוראים טוב . וכלו' וכלו'
כתוב תגובה ל- י.צ.
15
כידוני התקשורת
  יהויקים   23/02/15 12:00


לבחור ראש ממשלה בחסות כידוני התקשורת, זה קנייהת חתול בשק, וזה הכתרה של ראש ממשלה שלא בא עם אגנדה עם דרך, מורשת כל שהיא, אלא הוא נבחר על כידוני התקשורת וזו טרגדיה המונית לעם ישראל
כתוב תגובה ל- יהויקים
16
מני הזה גנב נוכל צריך לעצור או
  אורי555   31/10/15 06:04
ממצאי סיפורים והוא בכלל הגנב השכן שלו ראה אותו מביא באוטו כול יום דברים וקרטונים שגנב מבית ראש הממשלה והוא עודה בזה דחוף לשפוט אותו הוא שקרן אלים וגנב אסור להעסיק את המני הזה מסוכן לציבור מלשן ועוד משקר
כתוב תגובה ל- אורי555
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il